Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Administrator
- Posty: 6164
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Przedłużenie umowy
Jakiego linka adresowego dla użytkownika olatobi? Chodzi Ci o adres mailowy? Jak przeskrolujesz temat to dla wszystkich jest taki sam mail. Jakby był generowany indywidualnie to nie trzeba by podawać loginu z forum Także trzeba pisać od razu - przyspieszy to trochę sprawę, a i sam watek będzie mniej zaśmiecony postami w kółko brzmiącymi tak samo
Re: Przedłużenie umowy
Mam 4 numery w Plusie (2 internet mobilny). Place 45zł+VAT ze zniżką na SmartFirmę. Za 3 miesiące kończy się abonament i jestem bombardowany smsami i telefonami z nową rewelacyjną ofertą.
Zadzwoniłem i otrzymałem propozycje 99 zł + VAT......no rewelacja...+120%. No bo wicie inflacja.
Ale może być taniej jak wezmę zupelnie niepotrzebny mi Disney+ za 29 zł. Jakaś masakra.
Konsultant straszył, że po terminie i tak wszystkie zniżki ze SmartFirmy będą cofnięte.
Czy to prawda? Czy muszę się po 20 latach pożegnać z Plusem?
Zadzwoniłem i otrzymałem propozycje 99 zł + VAT......no rewelacja...+120%. No bo wicie inflacja.
Ale może być taniej jak wezmę zupelnie niepotrzebny mi Disney+ za 29 zł. Jakaś masakra.
Konsultant straszył, że po terminie i tak wszystkie zniżki ze SmartFirmy będą cofnięte.
Czy to prawda? Czy muszę się po 20 latach pożegnać z Plusem?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
taki tam,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik, który zweryfikuje kwestię zniżek i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik, który zweryfikuje kwestię zniżek i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ja już rozmawiałem z Konsultantem, i tak mi przedstawił sytuację : Przedłużenie umowy na 2 telefony to 99/123 zł z VAT.
Z zakupem Disneya średnio za 2 lata wyjdzie 75/92 zł. I że po upływie aktualnej umowy wszystkie dotychczasowe zniżki będą cofnięte. Tak, że samoistne przejście na umowę bezterminową będzie zupełnie nieopłacalne. Dlatego się pytam, bo wydaje mi się to absurdalne. Zwłaszcza gdy konkurencja daje za taką samą kwotę 2 numery i światłowód.
Ale OK jeszcze raz wyślę maila.
Z zakupem Disneya średnio za 2 lata wyjdzie 75/92 zł. I że po upływie aktualnej umowy wszystkie dotychczasowe zniżki będą cofnięte. Tak, że samoistne przejście na umowę bezterminową będzie zupełnie nieopłacalne. Dlatego się pytam, bo wydaje mi się to absurdalne. Zwłaszcza gdy konkurencja daje za taką samą kwotę 2 numery i światłowód.
Ale OK jeszcze raz wyślę maila.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
taki tam,
Przekazałam sprawę do konsultanta DUK.
wiadomość dotarła - dziękuję.
Przekazałam sprawę do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
No z DUK zupełnie inna rozmowa. Zeszli na ziemię. Abonament droższy 6 zł ale więcej GB.
Jedyna nowość, to w umowie zawarli, że po upływie 24 miesięcy abonament wzrasta o 10 zł.
Dziękuję.
Jedyna nowość, to w umowie zawarli, że po upływie 24 miesięcy abonament wzrasta o 10 zł.
Dziękuję.
Re: Przedłużenie umowy
Obecnie umowa z 24 GB internetu za 50 zł. Widzę na stronie po wpisaniu swojego numeru telefonu że oferta dla mnie w przypadku przedłużenia umowy będzie droższa ale też więcej GB czyli za 59 zł gigabajtów będzie 50. Nie potrzebuję tyle. Czy ktoś z Was przechodził przedłużenie umowy zachowując dotychczasowe warunki? Niby to tylko 9 zł więcej i dają więcej ale cały czas mam w tyle głowy że w ofertach pre paid jest znacznie taniej.
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry
Posiadam 4 numery w plusie jako osoba prywatna, na 2 numery kończy się umowa za parę dni , oferty które dostaję są śmieszne
Proszę o kontakt z DUK
Posiadam 4 numery w plusie jako osoba prywatna, na 2 numery kończy się umowa za parę dni , oferty które dostaję są śmieszne
Proszę o kontakt z DUK
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj marekk79,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za pomoc, mail został wysłany
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
marekk79,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Od miesiąca czasu do mnie wydzwania ktoś z biura obsługi klienta plus. Po odebraniu telefonu jest cisza lub słychać rozmowy w tle innych konsumentów. Nie zwracając już uwagi na RODO! Dziś odebrałem telefon i usłyszałem całe dane klienta jak konsultant dyktował! PESEL, imię i nazwisko adres co wystarczy aby ktoś wziął na kogoś kredyt! Jak są nasze (klientów) chronione dane osobowe? To jest kurde przesadą! Nie czuję się teraz tu bezpiecznie!
Najlepsze to, że mimo tego, że zacząłem nawet bardzo głośno wołać halo to po 2 minutach nikt nie odezwał się tylko czyjeś rozmowy słychać w tym dane klienta!
Poco ktoś dzwoni skoro milczy?!
Od miesiąca czasu do mnie wydzwania ktoś z biura obsługi klienta plus. Po odebraniu telefonu jest cisza lub słychać rozmowy w tle innych konsumentów. Nie zwracając już uwagi na RODO! Dziś odebrałem telefon i usłyszałem całe dane klienta jak konsultant dyktował! PESEL, imię i nazwisko adres co wystarczy aby ktoś wziął na kogoś kredyt! Jak są nasze (klientów) chronione dane osobowe? To jest kurde przesadą! Nie czuję się teraz tu bezpiecznie!
Najlepsze to, że mimo tego, że zacząłem nawet bardzo głośno wołać halo to po 2 minutach nikt nie odezwał się tylko czyjeś rozmowy słychać w tym dane klienta!
Poco ktoś dzwoni skoro milczy?!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Piotr1991,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numer telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Podaj proszę numer telefonu, z którego dzwoniono oraz datę połączenia. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę o weryfikację sprawy.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numer telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Podaj proszę numer telefonu, z którego dzwoniono oraz datę połączenia. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Napisane.
Kolejne głuche telefony od was z numeru
697617365
Kolejne głuche telefony od was z numeru
697617365
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ