Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Basia_Plus »

Vielebny,

sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Basia_Plus pisze: 8 gru 2022, o 17:35 Vielebny,

sprawę przekazałam do weryfikacji.
Około 18:00 centralka znowu zaczęła działać. Co za stres.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Basia_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 9 gru 2022, o 00:13 Około 18:00 centralka znowu zaczęła działać. Co za stres.
super, to bardzo dobra wiadomość. :-> Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Centralka działa ale ok. 3-4 telefony dziennie są przepuszczane i dzwonią bezpośrednio na telefon i oczywiście są nieodebrane. Dlaczego tak się może dziać?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Basia_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 29 gru 2022, o 00:24 3-4 telefony dziennie są przepuszczane i dzwonią bezpośrednio na telefon i oczywiście są nieodebrane.
podeślij proszę numery telefonów oraz datę i godzinę połączeń na adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Wracam do tematu, ponieważ nic się od grudnia nie zmieniło. Dziennie ok 4-8 telefonów dzwoni na numer centralki i nie są przekierowywani tylko łączą się bezpośrednio z telefonem, w którym jest karta SIM centralki (który nie jest odbierany) oczywiście oznacza niezadowolonych klientów, którzy nie mogą się dodzwonić. W dniu wczorajszym jeden z numerów próbował się połączyć 23 razy (!). Oznacza to, że przekierowanie nie działa dla pewnych konkretnych numerów. Inni klienci nie mają problemu. Wysłałem emaila z listą przykładowych numerów z wczoraj.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 19 kwie 2023, o 16:37 Wysłałem emaila z listą przykładowych numerów z wczoraj.
Podaj numer zgłoszenia, w którym wysyłałeś przykłady.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Marta_Plus pisze: 19 kwie 2023, o 17:07 Podaj numer zgłoszenia, w którym wysyłałeś przykłady.
CASE/230419/1694
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 4 maja 2023, o 15:17 CASE/230419/1694
Sprawa jest w toku. Odpowiedź na powyższe zgłoszenie została udzielona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Marta_Plus pisze: 4 maja 2023, o 17:45 Vielebny,
Vielebny pisze: 4 maja 2023, o 15:17 CASE/230419/1694
Sprawa jest w toku. Odpowiedź na powyższe zgłoszenie została udzielona.
Nie bardzo rozumiem. Żadnej odpowiedzi nie było. A to że sprawa jest w toku wiem od września 2022.
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Halo?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Centralka Firmowa

Post autor: mariusz9a »

Vielebny pisze: 9 maja 2023, o 08:14Halo?

Kod: Zaznacz cały

Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,

na tę chwilę nie mamy nowych wieści - sprawa nadal w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Ok. Czekamy zatem...
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

9maja - 26 maja... Czy coś się zmieniło? Tracę pieniądze i cierpliwość
ODPOWIEDZ