Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 maja 2023, o 08:28
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dzień dobry, mieszkam w Miejscowości Zielonka Pasłęcka 93, od 2 miesięcy pojawił sie problem z zasięgiem sieci w Domu. Wcześniej wszystko było OK. Dostaję SMS, że nadawca próbował się ze mną skontaktować.
Bardzo proszę, o sprawdzenie, może jakiś przegląd nadajnica?
Posiedam również POLSAT BOX w PLUSie, Telewizję i Internet - mam wrażenie ( może to tylko wrażenie ) że INTERNET jakby wolniejszy. Telewizja natomiast, przy złej pogodzie rozumie, ale czasami przy bardzo dobrej - zawiesza się, brak sygnału.
Wcześniej tak nie było.
Bardzo proszę, o sprawdzenie, może jakiś przegląd nadajnica?
Posiedam również POLSAT BOX w PLUSie, Telewizję i Internet - mam wrażenie ( może to tylko wrażenie ) że INTERNET jakby wolniejszy. Telewizja natomiast, przy złej pogodzie rozumie, ale czasami przy bardzo dobrej - zawiesza się, brak sygnału.
Wcześniej tak nie było.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj Piotr Drzewiecki,
nie są aktualnie prowadzone żadne pracy na nadajniku w tym rejonie. Jak wygląda sytuacja na zewnątrz budynku? Podaj proszę parametry sygnału?
nie są aktualnie prowadzone żadne pracy na nadajniku w tym rejonie. Jak wygląda sytuacja na zewnątrz budynku? Podaj proszę parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 maja 2023, o 08:28
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Załącznik 02 to wewnątrz, 01 na zewnatrz.
Bywa że wewnątrz całkowicie nie ma zasięgu, max 3 kreski
Na zewnątrz dwie kreski to minimum, bywa lepiej czasami max.
To jest na telefonie I Phone 7 ( zastepczy, bo z tego powodu oddałem do serwisu I phone 14 )
Zastanawiam, się mieszkam tu 2.5 roku, nigdy nie było takiej sytuacji, że nie było zasięgu, SMS, że Nadawca próbował, NIGDY sie nie zdażyły.
Dom to stare poniemieckie siedlisko dom z Cegły, nieocieplony, Dach orginał z 1930 roku :), stare dobre drewno i Ceglasta dachówka
Bywa że wewnątrz całkowicie nie ma zasięgu, max 3 kreski
Na zewnątrz dwie kreski to minimum, bywa lepiej czasami max.
To jest na telefonie I Phone 7 ( zastepczy, bo z tego powodu oddałem do serwisu I phone 14 )
Zastanawiam, się mieszkam tu 2.5 roku, nigdy nie było takiej sytuacji, że nie było zasięgu, SMS, że Nadawca próbował, NIGDY sie nie zdażyły.
Dom to stare poniemieckie siedlisko dom z Cegły, nieocieplony, Dach orginał z 1930 roku :), stare dobre drewno i Ceglasta dachówka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Piotr Drzewiecki,
prześlij zatem opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Załącz w wiadomości przykłady tych połączeń wraz z numerami oraz datą, godziną ostatniej próby kontaktu. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij zatem opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Załącz w wiadomości przykłady tych połączeń wraz z numerami oraz datą, godziną ostatniej próby kontaktu. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 maja 2023, o 08:28
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Pani Marto, warto? Bo Już to zrobił POLKOMTEL, gdy reklamowałem telefon, myśląc, że to awaria telefonu.
Spakowałem telefon i wysłałem do nich w ramach reklamacji. Ale... zastępczy wcale nie działa lepiej.
Mało mam dwa telefony, dwa numery i obydwa maja problemy z zasięgiem.
Tego nie było wczesniej, kompletnie. W okolicy nic się nie wybudowało.
Po za tym, ten formularz jest fatalny, wypełniłem go i wszestko znikło.
może sie zaloguję na IPLUS, to będzie lepiej działal?
EDYCJA:
CASE/230511/544
Spakowałem telefon i wysłałem do nich w ramach reklamacji. Ale... zastępczy wcale nie działa lepiej.
Mało mam dwa telefony, dwa numery i obydwa maja problemy z zasięgiem.
Tego nie było wczesniej, kompletnie. W okolicy nic się nie wybudowało.
Po za tym, ten formularz jest fatalny, wypełniłem go i wszestko znikło.
może sie zaloguję na IPLUS, to będzie lepiej działal?
EDYCJA:
CASE/230511/544
Ostatnio zmieniony 11 maja 2023, o 12:13 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem - połaczono.
Powód: post pod postem - połaczono.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Piotr Drzewiecki,
dziękuję - przekazałam już powyższą sprawę do realizacji.
dziękuję - przekazałam już powyższą sprawę do realizacji.
Przepraszamy za utrudnienia.Piotr Drzewiecki pisze: ↑10 maja 2023, o 19:23 Po za tym, ten formularz jest fatalny, wypełniłem go i wszestko znikło.
może sie zaloguję na IPLUS, to będzie lepiej działal?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 maja 2023, o 08:28
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Bardzo dziękuję za pomoc
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Angest, realizacja BT32751 została przesunięta na Q4 2023. BT34808 - działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg
Kozubka 8, 42-530 Dąbrowa Górnicza - zakłócenia podczas rozmowy telefonicznej - proszę o wzmocnienie sygnału sieci z pobliskiego nadajnika.
Ostatnio zmieniony 1 cze 2023, o 08:34 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Plati, obecne plany dla tego rejonu:
BT20551 DĄBROWA GÓRNICZA POD GÓRĄ ORANGE - +L2600,+N2600 - czerwiec.
BT24956 DĄBROWA REDEN - nowa stacja - lipiec.
BT20354 KOKSOWNIA PRZYJAŹŃ II - modernizacja stacji - brak daty.
BT20551 DĄBROWA GÓRNICZA POD GÓRĄ ORANGE - +L2600,+N2600 - czerwiec.
BT24956 DĄBROWA REDEN - nowa stacja - lipiec.
BT20354 KOKSOWNIA PRZYJAŹŃ II - modernizacja stacji - brak daty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zasięg w plusie na abonament.
Witam, mam u Państwa wraz z żoną i bliskimi 10 numerów w Państwa sieci, 7 z nich jest używanych na iPhone’ach czy to starszych czy nowszych, a 3 używane na telefonach z Androidem.
Od ponad pół roku w swoim domu, a nawet 200m dalej na pustej działce, gdzie nie ma drzew itd mam problem z zasięgiem, a raczej jego brakiem, a jak już jest to nawet nie ma 3G (nie wspominając już o LTE) tylko EDGE. A przebywając w domu telefony nie maja wcale zasięgu. Nie można się dodzwonić. Jeszcze pół roku temu, może trochę wcześniej nie było najmniejszych problemów z zasięgiem. W domu był normalnie LTE, na tych samych telefonach.
Technik na infolinii nic nie poradził, kazał wyłączyć iMessage ale to nic nie dało, a po drugie nie tylko na iPhone jest ten problem (chociaż tutaj tez mamy różne modele i różne iOS). Dane komórkowe są skonfigurowane i dalej problem. Mapę z zasięgiem widzę doskonale, że jestem w 5G, a nawet LTE nie mam , ale w czymś musi być problem i proszę o jego rozwiązanie inaczej, będę musiał rozwiązać umowy.
Lokalizacja: (51.7554959, 19.8686396)
Od ponad pół roku w swoim domu, a nawet 200m dalej na pustej działce, gdzie nie ma drzew itd mam problem z zasięgiem, a raczej jego brakiem, a jak już jest to nawet nie ma 3G (nie wspominając już o LTE) tylko EDGE. A przebywając w domu telefony nie maja wcale zasięgu. Nie można się dodzwonić. Jeszcze pół roku temu, może trochę wcześniej nie było najmniejszych problemów z zasięgiem. W domu był normalnie LTE, na tych samych telefonach.
Technik na infolinii nic nie poradził, kazał wyłączyć iMessage ale to nic nie dało, a po drugie nie tylko na iPhone jest ten problem (chociaż tutaj tez mamy różne modele i różne iOS). Dane komórkowe są skonfigurowane i dalej problem. Mapę z zasięgiem widzę doskonale, że jestem w 5G, a nawet LTE nie mam , ale w czymś musi być problem i proszę o jego rozwiązanie inaczej, będę musiał rozwiązać umowy.
Lokalizacja: (51.7554959, 19.8686396)
Ostatnio zmieniony 15 cze 2023, o 12:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj rudi0018,
przesłałam zapytanie w tej sprawie i jak tylko uda mi się uzyskać jakieś informacje, dam znać.
przesłałam zapytanie w tej sprawie i jak tylko uda mi się uzyskać jakieś informacje, dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Ok w takim razie czekam na odpowiedź. Z dnia na dzień powstał problem i przez ten czas miałem również inne modele i problem był ten sam.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Jaki będziesz czas oczekiwania na informacje i rozwiązanie problemu?