Rozwiązanie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Patryka
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 kwie 2023, o 23:37

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Patryka »

ale jakie raty skoro zerwali umowe i mam kare do zapłaty
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Ron »

Umowa abonamentowa, a umowa ratalna to dwie różne rzeczy. Umowa na abonament została rozwiązana i naliczona kara. Z powodu braku wpłat rat, telefon pewnie został zablokowany. Jak spłacisz raty, to odblokują.
Marco1975
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 kwie 2023, o 21:51

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Marco1975 »

Witam, rozumiem że po zerwaniu umowy z winy abonenta i naliczeniu kary umownej spłata rat za sprzęt może następować niezależnie? Czyli jeśli będę spłacał same raty, to nie będą one księgowane w poczet kary umownej a telefon nadal będzie zablokowany?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Marco1975,

wpłaty będą księgowane na najstarsze zaległości. Bez wglądu na konto numeru, trudno jest jednak odpowiedzieć na Twoje pytania. Tym samym prześlij zapytanie w danej sprawie na adres dwn@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
qubaj28
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 maja 2023, o 14:53

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: qubaj28 »

Witam złożyłem reklamacje w sprawie rozwiązania umowy czy mógłbym prosić o przyspieszenie jej rozpatrzenia?
Nr sprawy 20005044/230511/284
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj qubaj28,
qubaj28 pisze: 19 maja 2023, o 12:03 Nr sprawy 20005044/230511/284
Poprosiłam już o przyśpieszenie rozwiązania powyższej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
keisyzrk
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2016, o 17:20

Wypowiedzenie umowy.

Post autor: keisyzrk »

Witajcie.
Wysłałem wypowiedzenie umowy listen poleconym, z zastrzeżeniem że wypowiadam umowę z zachowaniem regulaminowego okresu wypowiedzenia. Okres rozliczeniowy mam od 21 do 20.
List dotarł do plusa 06.09.2023. Dzisiaj dostałem list od plusa że moja umowa zostanie rozwiązana 06.10.2023. Czy plus dobrze określił termin zakończenia umowy?czy koniec umowy nie powinien nastąpić 21?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Wypowiedzenie umowy.

Post autor: Ron »

Wypowiedzenie wynosi 30 dni od daty wpływu. Faktura zostanie naliczona proporcjonalnie. Sprawdź dokładnie okres rozliczeniowy.

Pamiętaj o numerze czy chcesz go zachować czy pozbyć się.
ODPOWIEDZ