Problem z transmisją danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 lip 2023, o 21:48
Samsung A14 5G - brak LTE i 5G
Dobry wieczór,
niecały miesiąc temu zawarłam umowę na nowy abonament i nabyłam telefon jak w temacie. Pomimo właściwych ustawień, w tym APN, aparat działa tylko w 3G/H+. Nie pomogła też wymiana karty SIM. Karty SIM z sieci Orange i Play działają na tym telefonie w LTE, natomiast ze względu na brak zasięgu nie można było sprawdzić 5G. Proszę o pomoc - byłam w salonach Plusa w dwóch miastach i nic to dało.
niecały miesiąc temu zawarłam umowę na nowy abonament i nabyłam telefon jak w temacie. Pomimo właściwych ustawień, w tym APN, aparat działa tylko w 3G/H+. Nie pomogła też wymiana karty SIM. Karty SIM z sieci Orange i Play działają na tym telefonie w LTE, natomiast ze względu na brak zasięgu nie można było sprawdzić 5G. Proszę o pomoc - byłam w salonach Plusa w dwóch miastach i nic to dało.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2023, o 09:39 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z transmisją danych
Witaj hbk,
jaki APN jest wpisany?
Co masz na myśli pisząc brak zasięgu? W jakiej lokalizacji ta sytuacja ma miejsce?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z transmisją danych
Witaj,
jaki APN jest wpisany?
hbk pisze: ↑25 lip 2023, o 21:57
Taki APN domyślnie był ustawiony w telefonie (nic nie zmieniałam):
Nazwa: INTERNET
APN: plus
Typ uwierzytelniania: brak
Typ APN: default,dun,supl,hipri,email,rcs
Protokół APN: IPv4
Protokół roamingu APN: IPv4
natomiast ze względu na brak zasięgu nie można było sprawdzić 5G.Ten telefon (Samsung Galaxy A14 5G) był zakupiony w salonie Plusa wraz z przedłużeniem abonamentu. Od momentu zakupu nigdy "nie przeszedł" w tryb LTE lub 5G. Nie działa w Ełku i okolicach oraz w Toruniu i okolicach.Co masz na myśli pisząc brak zasięgu? W jakiej lokalizacji ta sytuacja ma miejsce?
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z transmisją danych
Upewnij się, że ustawieniach "sieci komórkowe" masz wybrany 5G/LTE/3G/2G a nie przypadkiem tylko 3G/2G. Jak tutaj jest ok, to stawiałbym jednak na błąd po stronie operatora i brak poprawnie aktywowanego dostępu do LTE ( w tym też 5G).
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z transmisją danych
hbk,
wykasuj obecne ustawienia i wprowadź je na nowo. Możesz skorzystać z tej strony: https://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Następnie wyłącz, włącz telefon i daj znać, jak wygląda sytuacja. W kwestii sprawdzenia usług na koncie numeru, skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta.
wykasuj obecne ustawienia i wprowadź je na nowo. Możesz skorzystać z tej strony: https://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Następnie wyłącz, włącz telefon i daj znać, jak wygląda sytuacja. W kwestii sprawdzenia usług na koncie numeru, skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z transmisją danych
5G/LTE/3G/2G ustawione jest od początkuzbych_in_flames pisze: ↑26 lip 2023, o 13:12 Upewnij się, że ustawieniach "sieci komórkowe" masz wybrany 5G/LTE/3G/2G a nie przypadkiem tylko 3G/2G. Jak tutaj jest ok, to stawiałbym jednak na błąd po stronie operatora i brak poprawnie aktywowanego dostępu do LTE ( w tym też 5G).
Re: Problem z transmisją danych
Podane rozwiązanie nic nie pomogło. Dalej H+Marta_Plus pisze: ↑26 lip 2023, o 13:13 hbk,
wykasuj obecne ustawienia i wprowadź je na nowo. Możesz skorzystać z tej strony: https://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Następnie wyłącz, włącz telefon i daj znać, jak wygląda sytuacja. W kwestii sprawdzenia usług na koncie numeru, skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta.
Re: Problem z transmisją danych
Wysłałam zgłoszenie do Działu Obsługi Klienta nr CASE/230726/971
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z transmisją danych
hbk,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z transmisją danych
Dziękuję bardzo. Zgłoszenie pomogło. Otrzymałam z sieci Plus smsa o potrzebie wyłączenia i włączenia telefonu. Zaraz po tym smartfon zaczął działać w LTE i 5G.Marta_Plus pisze: ↑26 lip 2023, o 13:53 hbk,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Re: Wolny internet
Witam, podpinam się pod temat. Od niedawna jestem klientem Plusa. Przeszedłem z Orange i póki co żałuję decyzji, ponieważ z bardzo dobrego internetu przeszedłem się na tragiczny. Biuro Obsługi owiedziało mi, że w moim rejonie Radlin 44-310 prowadzone są pracę serwisowe o bliżej nieokreślonym czasie zakończenia. Chciałbym prosić o bardziej szczegółowe dane, sytuacja jest bardzo dziwna, bo w rejonie są 2 nadajniki LTE, więc powinno całkiem przyzwoicie chodzić. Prędkość pobierania 0,68 MB.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z transmisją danych
agwozdz7, planowana jest nowa stacja (BT20139) na Bohaterów Warszawy. Nie ma jednak ustalonej daty realizacji. Obecnie nie trwają tam żadne prace. Jaka jest prędkość UL. Podana prędkość DL utrzymuje się przez cały dzień? Masz możliwość sprawdzać i podać parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z transmisją danych
Dziękuję za podjęcie tematu. Rano udało mi się kilka pomiarów zrobić w budynku. Około 6:00 - DL 3,7, UL 0,7 w lepszym miejscu oraz DL 1,7 i UL 1,2 w gorszym miejscu. Około 7:00 DL 0,7 ora UL 2,1 w lepszym miejscu. Pot m już nie dałem rady pomierzyć, ale żadna strona się nie ładowała. Pomiary były praktycznie pod samym BT22104, na terenie kopalni Marcel. Starsi użytkownicy waszej sieci mowili, że problemy zaczęły się pod koniec lipca, a wcześniej było ok.
Awaria Jastrzębie-Zdrój
Witam. Od wczorajszego dnia bardzo spadł transfer danych w Jastrzębiu-Zdroju. Czy są prowadzone jakieś prace?
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2023, o 11:10 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z transmisją danych
Simon77, proszę o dokładną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ