Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3194
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj adrmar89.89,

podeślij numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie Ci aktualnie dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
musiek
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 15:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: musiek »

Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy na internet LTE w programie SMARTDOM
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5207
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

musiek,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kociewianka
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 paź 2023, o 08:43

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kociewianka »

Proszę o kontakt DUK w sprawie zawarcia kolejnej umowy na abonament w ramach pakietu smartDOM.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5207
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

kociewianka,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shanhaevel
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 sty 2024, o 12:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: shanhaevel »

Proszę o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy na internet mobilny.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3194
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

shanhaevel,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shanhaevel
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 sty 2024, o 12:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: shanhaevel »

Marta_Plus pisze: 10 sty 2024, o 12:59 shanhaevel,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Poszło:)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3194
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

shanhaevel,
shanhaevel pisze: 10 sty 2024, o 13:15Poszło:)
Dziękuję, wiadomość dotarła - przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tookan
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2016, o 14:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tookan »

Proszę o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3194
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

tookan,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KrystianSz
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 mar 2024, o 20:10

Pytanie o możliwość wymiany nowego i działającego routera na inny model, po wcześniejszym zawarciu umowy.

Post autor: KrystianSz »

Witam, czy istnieje możliwość wymiany modemu ZTE MC889 i routera ZTE T3000 na np. Zowee Router 5G CPE 5?
Ostatnio zmieniony 19 mar 2024, o 11:18 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5567
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

KrystianSz, czy umowa została już zawarta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ