Awaria BTS'a ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 wrz 2023, o 10:10
Re: Awaria BTS'a ?
Czy ktoś był na tej stacji? Ja byłem i zrobiłem testy. Nie ma nawet dziś. W innych lokalizacjach sprawdzałem też czy działa na karcie i urzędzeniu S22. Tak, działa.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
Bradock, stacje są monitorowane. Pod koniec tego miesiąca przewidziana jest również modernizacja tej stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Cześć, od zeszłego tygodnia zauważyłem mega problemy z BT14806 (Warszawa - Ursynów) generalnie co chwile internet przerywa (u sąsiada to samo), czy coś tam się dzieje?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
DizL, stacja jest w trakcie modernizacji o N2100.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
dzieki za info
Ile to moze potrwac?
Ile to moze potrwac?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
DizL, nie mam takich informacji. Zwykle do kilku dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Prawdopodobnie wystąpiła awatia BTS numer 14119 zlokalizowanego w Warszawie na dachu bloku w Alei Tysiąclecia 151. Od soboty 30.09 dwa telefony (Realme 11 pro+ i Realme 9i 5G) logujące się do tego BTSa łapią jedynie LTE 1800. Nie ma możliwości ani agregacji, ani logowania do 5G. Dotychczas wszystko było (prawie) ok. Telefon w LTE agregował L 900 + 1800 + 2600 oraz logował się do 5G bez problemu. Teraz zarówno w pomieszczeniu jak i w różnych miejscach na zewnątrz loguje się wyłącznie do wspomnianego L1800. Poza tym proszę przyjrzeć się mocy sygnału 5G. Zdarzało się dość często, że prędkości w agregowanym LTE były znacznie szybsze, niż w 5G. Proszę o sprawdzenie tego nadajnika i informację zwrotną. Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
Werewolf, stacja była modernizowana o N2100.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Michał_Plus , czyli jak rozumiem jej modernizacja odbywała się w ten weekend i dziś po 16:00 po powrocie do domu powinienem móc korzystać z pełnej agregacji pasm LTE oraz 5G w n1 i n38?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
Werewolf, nie mam informacji o terminie zakończenia prac.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Od wczoraj nadajnik 14119 zaczął znów normalnie działać. Pełna agregacja LTE oraz dodane N2100.
Dziękuję.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
Werewolf, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Witam, posiadam ofertę z routerem ZTE MC888 5G od około pół roku. Od samego początku nie było żadnego problemu z dostępem do sieci 5G. Od wczoraj (20.10.2023) mam mały problem. Internet nie chce połączyć się z siecią 5G a łączy się tylko z LTE+(4G+). Dioda na routerze w strefie "NETWORK' świeci się na niebiesko co potwierdza połączenie z 4G+ - wcześniej świeciła na biało.
Na połączeniu 5G w ciągu dnia nie było większych problemów z prędkością (około 80 mb) w nocy około 250 mb.
Rozmawiałem z Panią na inoflinii ale nic konkretnego z nią nie ustaliłem. Router został zresetowany przyciskiem na dole urządzenia (przywrócenie do ustawień fabrycznych), została wyjęta i zamontowana karta SIM - zero zmian.
Czy mógłby Pan pomóc ustalić co się mogło stać, czy jest jakiś problem z BTS'em niedaleko mnie?


Podaję również linka do map google mniej więcej w którym miejscu jest użytkowany internet (nie podaję dokładnej lokalizacji z wiadomych przycyzn :p )
https://maps.app.goo.gl/SXgxpZQ5UNweH6ANA
Liczę na pomoc,
Pozdrawiam.
Na połączeniu 5G w ciągu dnia nie było większych problemów z prędkością (około 80 mb) w nocy około 250 mb.
Rozmawiałem z Panią na inoflinii ale nic konkretnego z nią nie ustaliłem. Router został zresetowany przyciskiem na dole urządzenia (przywrócenie do ustawień fabrycznych), została wyjęta i zamontowana karta SIM - zero zmian.
Czy mógłby Pan pomóc ustalić co się mogło stać, czy jest jakiś problem z BTS'em niedaleko mnie?


Podaję również linka do map google mniej więcej w którym miejscu jest użytkowany internet (nie podaję dokładnej lokalizacji z wiadomych przycyzn :p )
https://maps.app.goo.gl/SXgxpZQ5UNweH6ANA
Liczę na pomoc,
Pozdrawiam.

- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
AZRAEL, najbliższa stacja z 5G to BT44724 (Łapalice). Czy używasz anteny zewnętrznej? Możesz przełożyć kartę do telefonu i aplikacją np. Network Cell info sprawdzić poziom sygnału i ID stacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Witam.
Sprawdzałem wczoraj ale na karcie sim która używam w telefonie i wygląda to tak:

Na ten moment 3G na telefonie działa szybciej niż 4G - wczoraj plik 7.8gb pobierałem 22 godziny.
Nie używam anteny zewnętrznej - bez niej na samym routerze zasięg był 5/5 sieci 5G.
Pozdrawiam
Sprawdzałem wczoraj ale na karcie sim która używam w telefonie i wygląda to tak:

Na ten moment 3G na telefonie działa szybciej niż 4G - wczoraj plik 7.8gb pobierałem 22 godziny.
Nie używam anteny zewnętrznej - bez niej na samym routerze zasięg był 5/5 sieci 5G.
Pozdrawiam
