CASE/231113/507 Brak pakietu danych po doładowaniu
Proszę o ponaglenie kontynuacja sprawy powyżej pakiet 150GB otrzymałem jednak nie uznali 25GB z doładowania nikt nawet chyba nie przejął dowodów w formie screenów ruchu sieciowego jaki załączyłem wystarczy zsumować i czarno na białym wychodzi ze ruchy wyniósł 35,23 GB do wyczerpania paczki danych a suma pakietów powinna wynosić 55G
Wyłączenie pakietu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 11:56
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
ursus83,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ