Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Kolejoman,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
w dniu 10.10.2023 podczas rozmowy telefonicznej zostałem poinformowany o możliwości przedłużenia umowy o kolejne 24 miesiące gdzie w promocji mam otrzymać 50gb do wykorzystania w ciągu roku. Podczas rozmowy zostałem poinformowany, że użytkownicy numerów :
... będą w dalszym ciągu na tych samych zasadach i będą mogli korzystać z posiadanych pakietów internetowych w tym z 10 GB na YouTube i tiktok. W związku z powyższym zgodziłem się na sporządzenie aneksu do umowy na ustalonych warunkach.
W dniu 11.10.2023 lub 12.10.2023 ponownie kontaktowałem się z plusem w celu potwierdzenia otrzymanych w dniu poprzednim informacji. Konsultant poinformował mnie, że podpisanie aneksu do umowy nie będzie skutkować "zabraniem" powyższego pakietu, że pakiet 10 GB internetu do wykorzystania na YouTube i tiktok nie zostanie anulowany.
W dniu wejścia umowy w życie stwierdzam, że zostałem wprowadzony w błąd bowiem ww. Pakiet został usunięty z mojego abonamentu.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o zweryfikowanie rozmów telefonicznych, które odbyłem z pracownikiem plusa, gdzie "wyraźnie " konsultanci potwierdzili, że pakiety zostaną utrzymane, a także o przywrócenie mi pakietu 10 GB internetu (YouTube i tiktok) dla numerów ... bądź anulowanie aneksu i powrót do warunków z przed aneksu gdyż obecne warunki są dla mnie nie korzystne i otrzymałem odpowiedź:
Potwierdzam, że w dniu 10.10.2023 r. zostały zawarte Aneksy do Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numerów ... w ramach Promocji „PLUSH ABONAMENT 24mies. - dla Stałych Klientów 5.1” z wybranymi taryfami „PLUSH ABO 35+”, w których przysługują nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane wiadomości SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych, Pakiet Internetowy 20 GB, jednorazowy Pakiet Internetowy 50GB do wykorzystania po wyczerpaniu jednostek z pakietu podstawowego w danym okresie rozliczeniowym oraz bezpłatny dostęp do usługi 5G.
Potwierdzam również, że w dniu 10.10.2023 r. została zawarta Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numeru ... w ramach Promocji „PLUSH ABONAMENT 24 mies. 5.4” z wybraną taryfą „PLUSH ABO 35+”, w której przysługują nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane wiadomości SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych oraz dostęp do internetu z limitem transmisji danych 20 GB.
Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Promocji „Sociale w PLUSH ABONAMENT 24mies.” dla każdego z numerów ... został włączony Pakiet Social free, umożliwiający przesyłanie i odbieranie danych w kraju w ramach serwisów Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp nie pomniejszając podstawowego limitu transmisji danych w pakiecie Internetowym aktywowanym w taryfie „PLUSH ABO 35+”. Przeprowadzona analiza techniczna wykazała, że kwestionowane usługi są świadczone poprawnie dla ww. numerów.
Jednocześnie informuję, że od dnia 24.12.2021 r. w Pakiecie social free nie jest rozliczana transmisja danych w ramach serwisów You Tube i Tiktok. Przeprowadzona analiza odsłuchanej rozmowy sprzedażowej z dnia 10.10.2023 r. nie wykazała nieprawidłowości w zaprezentowaniu nowej oferty lojalnościowej dla ww. numerów. Konsultantka Działu Obsługi Klienta sieci Plus poprawnie poinformowała Pana o warunkach usługi Pakiet social free.
W związku z powyższym informuję, że opisana sytuacja nie stanowi podstawy do anulowania zawartych w dniu 10.10.2023 r. Aneksów do Umów dla numerów ...
... będą w dalszym ciągu na tych samych zasadach i będą mogli korzystać z posiadanych pakietów internetowych w tym z 10 GB na YouTube i tiktok. W związku z powyższym zgodziłem się na sporządzenie aneksu do umowy na ustalonych warunkach.
W dniu 11.10.2023 lub 12.10.2023 ponownie kontaktowałem się z plusem w celu potwierdzenia otrzymanych w dniu poprzednim informacji. Konsultant poinformował mnie, że podpisanie aneksu do umowy nie będzie skutkować "zabraniem" powyższego pakietu, że pakiet 10 GB internetu do wykorzystania na YouTube i tiktok nie zostanie anulowany.
W dniu wejścia umowy w życie stwierdzam, że zostałem wprowadzony w błąd bowiem ww. Pakiet został usunięty z mojego abonamentu.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o zweryfikowanie rozmów telefonicznych, które odbyłem z pracownikiem plusa, gdzie "wyraźnie " konsultanci potwierdzili, że pakiety zostaną utrzymane, a także o przywrócenie mi pakietu 10 GB internetu (YouTube i tiktok) dla numerów ... bądź anulowanie aneksu i powrót do warunków z przed aneksu gdyż obecne warunki są dla mnie nie korzystne i otrzymałem odpowiedź:
Potwierdzam, że w dniu 10.10.2023 r. zostały zawarte Aneksy do Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numerów ... w ramach Promocji „PLUSH ABONAMENT 24mies. - dla Stałych Klientów 5.1” z wybranymi taryfami „PLUSH ABO 35+”, w których przysługują nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane wiadomości SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych, Pakiet Internetowy 20 GB, jednorazowy Pakiet Internetowy 50GB do wykorzystania po wyczerpaniu jednostek z pakietu podstawowego w danym okresie rozliczeniowym oraz bezpłatny dostęp do usługi 5G.
Potwierdzam również, że w dniu 10.10.2023 r. została zawarta Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numeru ... w ramach Promocji „PLUSH ABONAMENT 24 mies. 5.4” z wybraną taryfą „PLUSH ABO 35+”, w której przysługują nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane wiadomości SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych oraz dostęp do internetu z limitem transmisji danych 20 GB.
Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Promocji „Sociale w PLUSH ABONAMENT 24mies.” dla każdego z numerów ... został włączony Pakiet Social free, umożliwiający przesyłanie i odbieranie danych w kraju w ramach serwisów Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp nie pomniejszając podstawowego limitu transmisji danych w pakiecie Internetowym aktywowanym w taryfie „PLUSH ABO 35+”. Przeprowadzona analiza techniczna wykazała, że kwestionowane usługi są świadczone poprawnie dla ww. numerów.
Jednocześnie informuję, że od dnia 24.12.2021 r. w Pakiecie social free nie jest rozliczana transmisja danych w ramach serwisów You Tube i Tiktok. Przeprowadzona analiza odsłuchanej rozmowy sprzedażowej z dnia 10.10.2023 r. nie wykazała nieprawidłowości w zaprezentowaniu nowej oferty lojalnościowej dla ww. numerów. Konsultantka Działu Obsługi Klienta sieci Plus poprawnie poinformowała Pana o warunkach usługi Pakiet social free.
W związku z powyższym informuję, że opisana sytuacja nie stanowi podstawy do anulowania zawartych w dniu 10.10.2023 r. Aneksów do Umów dla numerów ...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
horosd,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) przez ten formularz. Następnie podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) przez ten formularz. Następnie podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przesłane. :)Basia_Plus pisze: ↑14 lis 2023, o 11:14 Witaj Kolejoman,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Kolejoman,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus pisze: ↑14 lis 2023, o 13:52 Kolejoman,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Załatwione ekspresowo i pozytywnie. :) Piękne dzięki! :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Kolejoman,
super. Cieszę się, że mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za pomoc sprawa szybko i sprawnie załatwionaBasia_Plus pisze: ↑14 lis 2023, o 11:00 Witaj Meagol,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Meagol,
dzięki za informację. To bardzo dobra wiadomość.
dzięki za informację. To bardzo dobra wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Prosiłbym o informację czy ceny telefonów w salonach są takie jak na e-sklepie ? Dokładnie chodzi mi o opłatę wstępną. Przy przedłużeniu online mam opłatę wstępną 0 zł czy w stacjonarnym punkcie też tak będzie ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
radomir,
przy przedłużeniu umowy nie ma opłaty początkowej za urządzenie.
przy przedłużeniu umowy nie ma opłaty początkowej za urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 gru 2023, o 22:15
Dwa telefony w cenie jednego- oszustwo?
Witam. Wybraliśmy się z Mamą do salonu plusa przedłużyć umowę. Wszystko ładnie pięknie, Pani nam przedstawiła ofertę, że jest promocja na dwa telefony, że dodatkowo za darmo przez 12 miesięcy Polsat box, druga karta też na 12 m-cy za darmo, w ogóle aż się zdziwiłam że jest tak tanio. Zaznaczyłyśmy oczywiście, że abonament miesięczny ma nie przekroczyć 100 zł, więc Pani nam powiedziała, że owszem będzie do zapłaty 100 zł no i na 24 miesiące. Podpisałyśmy i wyszłyśmy. Już w domu pierwszy zonk, umowa na telefony na 36 m-cy, więc wcale tanio nie jest, więc wracam do salonu, a Pani mówi, że system tak wrzucił i że jeśli będziemy rezygnować z tych usług po 12 miesiącach to i te telefony będą na krócej, już mi się lampka zapaliła bo umowa to umowa no ale dobrze moja wina bo umowy się czyta. Ale do sedna dzisiaj otrzymałam pierwsza fakturę, a na niej kwota 200 zł, czyli osobno płacę za abonament, czyli za dwa konta telefoniczne (gdzie nikt nas nie poinformował, że to będzie płatne za dwa numery) i osobno za telefony, gdzie miała być to kwota jedna, czyli 100 zł.
Czy jeśli pracownica wprowadziła nas w błąd, tłumacząc, że na umowie jest 100 zł, ale że zawieramy dwie takie umowy to już przemilczała to możemy w jakiś sposób reklamować to, czy już tylko zostało nam płakać i płacić?
Czy jeśli pracownica wprowadziła nas w błąd, tłumacząc, że na umowie jest 100 zł, ale że zawieramy dwie takie umowy to już przemilczała to możemy w jakiś sposób reklamować to, czy już tylko zostało nam płakać i płacić?
Ostatnio zmieniony 12 gru 2023, o 11:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj angelika1234,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko) przez ten formularz. Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko) przez ten formularz. Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Siemka
Ma ktoś może nr do DUK.
Ma ktoś może nr do DUK.