Raty bez abonamentu - pytanie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mtasa
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 sie 2020, o 14:01

Raty bez abonamentu - pytanie

Post autor: mtasa »

Witam, na wstępie przepraszam jeżeli to nieodpowiedni dział.

Prosiłbym o odpowiedź, czy po zakupie urządzenia poprzez "raty bez abonamentu" do takiego urządzenie mogę kupić zwykłą kartę SIM, zamiast korzystać z tej z abonamentem, którą otrzymałem zaraz po zakupie.
Proszę jeszcze o odpowiedź w jaki sposób będę musiał uiszczać opłatę miesięczną, jeżeli urządzenie kupuję przez internet? Czy otrzymam listownie jakąś umowę/harmonogram spłat?

Tutaj zdjęcie z zakupu, gdyby ktoś nie zrozumiał o co chodzi:
Obrazek
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Raty bez abonamentu - pytanie

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj mtasa,
- tak, do tego urządzenia możesz włożyć dowolna kartę SIM.
Rata będzie uwzględniona w fakturze, którą możesz opłacić przelewem.
Harmonogram rat otrzymasz wraz z umową od kuriera.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
g.spolsky
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 lis 2023, o 14:20

Anulowanie dyspozycji

Post autor: g.spolsky »

Witam czy jest możliwość anulowania dyspozycji spłacenia całkowicie harmonogramu rat i zostać przy miesięcznym harmonogramie? 03 listopada składałem na infolinii taką dyspozycję i chciałbym ją anulować aby zostać przy obecnym harmonogramie.
Dzisiaj również złożyłem zapytanie na bok o numerze CASE/231120/954
Ostatnio zmieniony 20 lis 2023, o 14:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5311
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Raty bez abonamentu - pytanie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj g.spolsky,
g.spolsky pisze: 20 lis 2023, o 14:24 Dzisiaj również złożyłem zapytanie na bok o numerze CASE/231120/954
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłaną korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
g.spolsky
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 lis 2023, o 14:20

Re: Raty bez abonamentu - pytanie

Post autor: g.spolsky »

Dziękuję czekam na informację zwrotną :)
.Adam
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 sty 2024, o 12:01

Rozliczenie rat za telefon?

Post autor: .Adam »

Dzień dobry. Niedawno zakończyła się dwuletnia umowa abonamentowa w Plushu, ale raty na telefon są rozciągnięte na trzy lata. W tej chwili umowa przeszła na czas nieokreślony, jak to rozliczyć, chcę zapłacić całą należność za telefon i zawrzeć nową umowę z nowym telefonem lub zakończyć definitywnie przygodę z Plushem.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2024, o 13:27 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku, podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3379
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Raty bez abonamentu - pytanie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Adam,
.Adam pisze: 25 sty 2024, o 13:03 W tej chwili umowa przeszła na czas nieokreślony, jak to rozliczyć, chcę zapłacić całą należność za telefon
Możesz opłacić dowolną liczbę rat przed wymaganym terminem, o czym należy poinformować nas pisemnie, na adres:
Polkomtel Sp. z o.o., Sekcja Obsługi Płatności,
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
lub
mailowo na adres bok@plus.pl

Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) PESEL lub NIP,
c) Numer telefonu,
d) Liczba rat, które chcesz wcześniej uregulować oraz ich wartość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ