TIDAL

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
patrix-83
PlusManiak
Posty: 50
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 cze 2013, o 23:04
Lokalizacja: Kraków-Nowa Huta

TIDAL

Post autor: patrix-83 »

W dniu wczorajszym tj. 14.11.2023 dla numeru na kartę 450............. aktywowałam krótkim kodem *101*11*555# usługę TIDAL na 12 miesięcy gratis i dostałem zaraz potwierdzenie aktywacji smsem.

Wykonując następnie wszystkie kroki zgodnie z regulaminem niniejszej promocji: https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... 0.2023.pdf czyli po wejściu na strone https://www.plus.pl/tidal/konto i wpisując powyższy numer telefonu na którym aktywowano TIDAL i kod który przychodzi w sms to następuję błędne przekierowanie z powrotem na stronę https://www.plus.pl/tidal?lang=pl zamiast na stronę do założenia konta TIDAL i nie można tym samym przypisać subskrypcji sieci PLUS do konta TIDAL.

Proszę poprawić prawidłowe przekierowanie usługi na stronie https://www.plus.pl/tidal/konto tak aby po wpisaniu numeru telefonu i kodu z sms z w/w numeru z aktywną subskrypcją TIDAL kierowało do założenia konta TIDAL a nie z powrotem do strony z opisem promocji TIDAL - macie Państwo błąd w przekierowaniu po aktywacji tej usługi i to nie zależnie z której przeglądarki się korzysta bo próbowałem na kilku i to nawet po uprzednim wyczyszczeniu cookies bo co z tego ze mam aktywny TIDAL na 12 miesięcy na numerze jak nie mogę go powiązać z kontem TIDAL ani założyć konta TIDAL bo źle działa przekierowanie na w/w stronie.

Utworzono w tej sprawie zgłoszenie nr CASE/231115/22 i proszę o pomoc konsultantów działających tu na forum w sprawie powyższego.
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2024, o 09:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniono temat wątku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22410
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: Joanna_Plus »

patrix-83,
patrix-83 pisze: 15 lis 2023, o 07:51 Utworzono w tej sprawie zgłoszenie nr CASE/231115/22

Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patrix-83
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 2 cze 2013, o 23:04
Lokalizacja: Kraków-Nowa Huta

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: patrix-83 »

Dziękuję, czekam na odpowiedź, weryfikację i usunięcie problemu bo problem ewidentnie jest po stronie Plusa z tą promocja Tidal.

Email z powyższym problemem oprócz adresu bok@plus.pl poszedł również na adres specjalista_plus@plus.pl
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22410
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: Joanna_Plus »

patrix-83,
patrix-83 pisze: 15 lis 2023, o 11:09 Email z powyższym problemem oprócz adresu bok@plus.pl poszedł również na adres specjalista_plus@plus.pl
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Wszelka korespondencja w tym temacie, powinna być kierowana na adres bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patrix-83
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 2 cze 2013, o 23:04
Lokalizacja: Kraków-Nowa Huta

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: patrix-83 »

Problem z Tidal elegancko rozwiązany z powyższym zgłoszeniem przez bok@plus.pl po Twojej interwencji Joanna_Plus :-D
Dziękuję bardzo :-)

Wątek można zamknąć jeśli je w ogóle zamykacie ;-)
JaPlus
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 gru 2023, o 20:59

Tidal plus na karte

Post autor: JaPlus »

Witam,
Przy próbie aktywacji rocznej subskrypcji Tidal poprzez wykonanie połączenia na numer *101*11*555# otrzymuję sms o treści "Usługa niedostępna..." Prosze o rozwiązanie problemu

Marcin
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22410
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj JaPlus,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shaman
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 sty 2024, o 00:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: shaman »

Dzień dobry,
mam dokładnie ten sam problem z uruchomieniem usługi. Jak widzę nie jestem sam. Liczba wpisów na Forum w tej sprawie powinna chyba skłonić operatora do systemowego rozwiązania problemu...
Ale póki co, czy mógłby ktoś napisać, gdzie leży przyczyna problemu i jak ja obejść?

Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22410
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj shaman,
shaman pisze: 18 sty 2024, o 09:52 mam dokładnie ten sam problem
Powyżej mamy wpisy dwóch Użytkowników i dotyczą zupełnie innych kwestii związanych z jedną usługą.
shaman pisze: 18 sty 2024, o 09:52 jak ja obejść?
Odpowiedź w moim wcześniejszym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shaman
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 sty 2024, o 00:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: shaman »

Witaj Joanna_Plus,
Joanna_Plus pisze: 18 sty 2024, o 11:00 Witaj shaman,
shaman pisze: 18 sty 2024, o 09:52 mam dokładnie ten sam problem
Powyżej mamy wpisy dwóch Użytkowników i dotyczą zupełnie innych kwestii związanych z jedną usługą.
Problem na Forum opisywany jest nie tylko w tym wątku. Wystarczy wpisać "tidal" w wyszukiwarce. Nie są to tylko 2 przypadki.
Joanna_Plus pisze: 18 sty 2024, o 11:00
shaman pisze: 18 sty 2024, o 09:52 jak ja obejść?
Odpowiedź w moim wcześniejszym poście.
Złożyłem już chyba z 5 reklamacji. Żadna odpowiedź nie była pomocna na tyle, żeby pozwolić mi korzystać z usługi. Czekam na kolejną. Chociaż liczyłem po cichu na to, że może na Forum ktoś napisze jak krok po kroku postępować, aby ostatecznie zadziałała subskrypcja Hi-Fi.

Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22410
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: Joanna_Plus »

shaman,
shaman pisze: 19 sty 2024, o 00:55 łożyłem już chyba z 5 reklamacji. Żadna odpowiedź nie była pomocna na tyle, żeby pozwolić mi korzystać z usługi. Czekam na kolejną.
Podaj proszę numer tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shaman
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 sty 2024, o 00:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: shaman »

Joanna_Plus pisze: 19 sty 2024, o 11:14 shaman,
shaman pisze: 19 sty 2024, o 00:55 Złożyłem już chyba z 5 reklamacji. Żadna odpowiedź nie była pomocna na tyle, żeby pozwolić mi korzystać z usługi. Czekam na kolejną.
Podaj proszę numer tej sprawy.
aktualna: CASE/240117/1782

Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22410
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: Joanna_Plus »

shaman,
shaman pisze: 19 sty 2024, o 15:17 aktualna: CASE/240117/1782

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
revegov
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 mar 2024, o 15:43

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: revegov »

mam to samo, nie moge aktywowac tidala w plushu :evil:
wniosek: nigdy wiecej plus 8-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22410
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

Post autor: Joanna_Plus »

revegov,
Joanna_Plus pisze: 11 gru 2023, o 11:04 prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ