zerwanie umowy- koszt
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- qowodbb
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 kwie 2023, o 15:46
zerwanie umowy- koszt
Witam, jaki bylby koszt zerwania umowy z plusem, internet mobilny z routerem 90GB za 52 zl (teraz 40 przez splacenie rat za router) umowa byla na 24 miesiace skonczyc ma sie w lipcu tego roku ale chcialabym juz zrezygnowac.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3379
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: zerwanie umowy- koszt
Witaj qowodbb,
kwotę kary sprawdzisz, kontaktując się telefonicznie lub mailowo z Działem Obsługi Klienta.
kwotę kary sprawdzisz, kontaktując się telefonicznie lub mailowo z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Ja dziś dzwoniłem z podobnym pytaniem na infolinię plusa i pracownik nie potrafił mi podać kosztu, nie wiedział, że w plusie wchodzą zmiany regulaminu 25.09. Zapraszam do mojego tematu
Nie mierzymy życia liczbą oddechów, które wykonujemy, ale chwilami, które zapierają nam dech. https://linktr.ee/domli
Zgoda na rozwiązanie umowy bez kary i okresu wypowiedzenia a zwrot sprzętu
Dzień dobry!
Otrzymałem zgodę na bezkosztowe rozwiązanie umowy Internet 5G przed końcem umowy bez okresu wypowiedzenia.
Razem z usługą był wzięty router 5G - czy po rozwiązaniu umowy mam go gdzieś odesłać i zostaną mi zwrócone pieniądze za opłatę na start?
Co z opłaconymi pięcioma ratami i abonamentem za tę usługę do czasu rozwiązania umowy?
Będę wdzięczny za informację, bo w odpowiedzi na reklamację takich informacji mi nie przekazano. Proszę o oficjalne stanowisko operatora w tej sprawie.
Pozdrawiam
sedzia20.
Otrzymałem zgodę na bezkosztowe rozwiązanie umowy Internet 5G przed końcem umowy bez okresu wypowiedzenia.
Razem z usługą był wzięty router 5G - czy po rozwiązaniu umowy mam go gdzieś odesłać i zostaną mi zwrócone pieniądze za opłatę na start?
Co z opłaconymi pięcioma ratami i abonamentem za tę usługę do czasu rozwiązania umowy?
Będę wdzięczny za informację, bo w odpowiedzi na reklamację takich informacji mi nie przekazano. Proszę o oficjalne stanowisko operatora w tej sprawie.
Pozdrawiam
sedzia20.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3379
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: zerwanie umowy- koszt
Witaj sedzia20,
w kwestii szczegółów rozliczenia, opłat ratalnych i ewentualnego zwrotu sprzętu po złożonej rezygnacji, oficjalne stanowisko może zająć zatem Departament Reklamacji. Zgłoszenie możesz skierować, kontynuując korespondencję z naszym BOK, standardowo poprzez formularz kontaktowy, czy e-mail: bok@plus.pl
w kwestii szczegółów rozliczenia, opłat ratalnych i ewentualnego zwrotu sprzętu po złożonej rezygnacji, oficjalne stanowisko może zająć zatem Departament Reklamacji. Zgłoszenie możesz skierować, kontynuując korespondencję z naszym BOK, standardowo poprzez formularz kontaktowy, czy e-mail: bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Marta_Plus pisze: ↑10 lis 2023, o 13:57 Witaj sedzia20,
w kwestii szczegółów rozliczenia, opłat ratalnych i ewentualnego zwrotu sprzętu po złożonej rezygnacji, oficjalne stanowisko może zająć zatem Departament Reklamacji. Zgłoszenie możesz skierować, kontynuując korespondencję z naszym BOK, standardowo poprzez formularz kontaktowy, czy e-mail: bok@plus.pl
Dziękuję Marto_Plus za informację.
Wiadomość wysłana, bardzo proszę o przyspieszenie zgłoszenia CASE/231110/883 Reklamacje.
Pozdrawiam
sedzia20.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3379
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: zerwanie umowy- koszt
sedzia20,
dziękuję - już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
dziękuję - już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Bardzo dziękuję i spokojnego weekendu życzę!Marta_Plus pisze: ↑10 lis 2023, o 15:23 sedzia20,
dziękuję - już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
sedzia20.
Re: Zgoda na rozwiązanie umowy bez kary i okresu wypowiedzenia a zwrot sprzętu
Witamsedzia20 pisze: ↑10 lis 2023, o 12:55 Dzień dobry!
Otrzymałem zgodę na bezkosztowe rozwiązanie umowy Internet 5G przed końcem umowy bez okresu wypowiedzenia.
Razem z usługą był wzięty router 5G - czy po rozwiązaniu umowy mam go gdzieś odesłać i zostaną mi zwrócone pieniądze za opłatę na start?
Co z opłaconymi pięcioma ratami i abonamentem za tę usługę do czasu rozwiązania umowy?
Będę wdzięczny za informację, bo w odpowiedzi na reklamację takich informacji mi nie przekazano. Proszę o oficjalne stanowisko operatora w tej sprawie.
Pozdrawiam
sedzia20.
Proszę o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi/rozwiązania umowy na zgłoszenie CASE/231116/1508 ZNAK: OKR/KaWaj/7154757/09.11.23.
Pozdrawiam
sedzia20.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5764
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: zerwanie umowy- koszt
sedzia20, przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Dziękuję.
Re: zerwanie umowy- koszt
Dzień dobry!
Mogę liczyć na kolejną prośbę o kontakt w mojej sprawie?
Dziś zaczął się nowy okres billingowy, za chwilę dostanę fakturę, a w niej zapewne opłaty za dwa Internety - tyle, że z mojej strony zrobiłem wszystko wg wytycznych konsultanta aby nie mieć zdublowanej opłaty (powiadomienie mailowe o zawarciu umowy na światłowód wraz z informacją o udanej instalacji), a ze strony operatora nic się nie zmieniło (brak potwierdzenia deaktywacji umowy na Internet mobilny).
To dla mnie szalenie ważne, aby najbliższa faktura NIE ZAWIERAŁA dwóch abonamentów za Internety.
Licząc na zrozumienie i proważne podejście do mojej sprawy, serdecznie pozdrawiam!
sedzia20.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3379
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: zerwanie umowy- koszt
Witaj sedzia20,
Przypomniałam się w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zerwanie umowy- koszt
Dziękuję.
W ubiegłym tygodniu wysłałem Tobie wszystkie informacje na maila.
Pozdrawiam
sedzia20.
Re: zerwanie umowy- koszt
Witaj Marto_Plus
Dziękuję za przyspieszenie, sprawa załatwiona.
Jednocześnie przekazałem dziś pismo o całkowitej spłacie routera, wraz z potwierdzeniem przelewu.
Jako że mam już na niego kupca, poprosiłem w nim o natychmiastowe usunięcie z bazy IMEI jako własność Polkomtel - uprzejmie proszę o przyspieszenie realizacji tego zlecenia o numerze: CASE/231122/781 Wcześniejsza spłata rat za sprzęt ZTE MC888 5G White ZTE MC888 5G WHITE zakupiony 12.6.2023 r.
Z pozdrowieniami
sedzia20.