zerwanie umowy- koszt

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
qowodbb
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 kwie 2023, o 15:46

zerwanie umowy- koszt

Post autor: qowodbb »

Witam, jaki bylby koszt zerwania umowy z plusem, internet mobilny z routerem 90GB za 52 zl (teraz 40 przez splacenie rat za router) umowa byla na 24 miesiace skonczyc ma sie w lipcu tego roku ale chcialabym juz zrezygnowac.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3379
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Marta_Plus »

Witaj qowodbb,

kwotę kary sprawdzisz, kontaktując się telefonicznie lub mailowo z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JacekB
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2023, o 16:33
Kontakt:

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: JacekB »

Ja dziś dzwoniłem z podobnym pytaniem na infolinię plusa i pracownik nie potrafił mi podać kosztu, nie wiedział, że w plusie wchodzą zmiany regulaminu 25.09. Zapraszam do mojego tematu
Nie mierzymy życia liczbą oddechów, które wykonujemy, ale chwilami, które zapierają nam dech. https://linktr.ee/domli
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Zgoda na rozwiązanie umowy bez kary i okresu wypowiedzenia a zwrot sprzętu

Post autor: sedzia20 »

Dzień dobry!

Otrzymałem zgodę na bezkosztowe rozwiązanie umowy Internet 5G przed końcem umowy bez okresu wypowiedzenia.
Razem z usługą był wzięty router 5G - czy po rozwiązaniu umowy mam go gdzieś odesłać i zostaną mi zwrócone pieniądze za opłatę na start?
Co z opłaconymi pięcioma ratami i abonamentem za tę usługę do czasu rozwiązania umowy?

Będę wdzięczny za informację, bo w odpowiedzi na reklamację takich informacji mi nie przekazano. Proszę o oficjalne stanowisko operatora w tej sprawie.

Pozdrawiam
sedzia20.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3379
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,

w kwestii szczegółów rozliczenia, opłat ratalnych i ewentualnego zwrotu sprzętu po złożonej rezygnacji, oficjalne stanowisko może zająć zatem Departament Reklamacji. Zgłoszenie możesz skierować, kontynuując korespondencję z naszym BOK, standardowo poprzez formularz kontaktowy, czy e-mail: bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 10 lis 2023, o 13:57 Witaj sedzia20,

w kwestii szczegółów rozliczenia, opłat ratalnych i ewentualnego zwrotu sprzętu po złożonej rezygnacji, oficjalne stanowisko może zająć zatem Departament Reklamacji. Zgłoszenie możesz skierować, kontynuując korespondencję z naszym BOK, standardowo poprzez formularz kontaktowy, czy e-mail: bok@plus.pl


Dziękuję Marto_Plus za informację.

Wiadomość wysłana, bardzo proszę o przyspieszenie zgłoszenia CASE/231110/883 Reklamacje.

Pozdrawiam
sedzia20.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3379
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,

dziękuję - już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 10 lis 2023, o 15:23 sedzia20,

dziękuję - już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Bardzo dziękuję i spokojnego weekendu życzę!

sedzia20.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Zgoda na rozwiązanie umowy bez kary i okresu wypowiedzenia a zwrot sprzętu

Post autor: sedzia20 »

sedzia20 pisze: 10 lis 2023, o 12:55 Dzień dobry!

Otrzymałem zgodę na bezkosztowe rozwiązanie umowy Internet 5G przed końcem umowy bez okresu wypowiedzenia.
Razem z usługą był wzięty router 5G - czy po rozwiązaniu umowy mam go gdzieś odesłać i zostaną mi zwrócone pieniądze za opłatę na start?
Co z opłaconymi pięcioma ratami i abonamentem za tę usługę do czasu rozwiązania umowy?

Będę wdzięczny za informację, bo w odpowiedzi na reklamację takich informacji mi nie przekazano. Proszę o oficjalne stanowisko operatora w tej sprawie.

Pozdrawiam
sedzia20.
Witam

Proszę o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi/rozwiązania umowy na zgłoszenie CASE/231116/1508 ZNAK: OKR/KaWaj/7154757/09.11.23.

Pozdrawiam
sedzia20.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5764
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze: 17 lis 2023, o 15:37 sedzia20, przekazane.
Dziękuję.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze: 17 lis 2023, o 15:37 sedzia20, przekazane.
Dzień dobry!

Mogę liczyć na kolejną prośbę o kontakt w mojej sprawie?
Dziś zaczął się nowy okres billingowy, za chwilę dostanę fakturę, a w niej zapewne opłaty za dwa Internety - tyle, że z mojej strony zrobiłem wszystko wg wytycznych konsultanta aby nie mieć zdublowanej opłaty (powiadomienie mailowe o zawarciu umowy na światłowód wraz z informacją o udanej instalacji), a ze strony operatora nic się nie zmieniło (brak potwierdzenia deaktywacji umowy na Internet mobilny).
To dla mnie szalenie ważne, aby najbliższa faktura NIE ZAWIERAŁA dwóch abonamentów za Internety.

Licząc na zrozumienie i proważne podejście do mojej sprawy, serdecznie pozdrawiam!
sedzia20.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3379
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: 21 lis 2023, o 12:47 Dzień dobry!

Mogę liczyć na kolejną prośbę o kontakt w mojej sprawie?
Przypomniałam się w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 21 lis 2023, o 15:02 Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: 21 lis 2023, o 12:47 Dzień dobry!

Mogę liczyć na kolejną prośbę o kontakt w mojej sprawie?
Przypomniałam się w Twojej sprawie.
Dziękuję.
W ubiegłym tygodniu wysłałem Tobie wszystkie informacje na maila.
Pozdrawiam
sedzia20.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 21 lis 2023, o 15:02 Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: 21 lis 2023, o 12:47 Dzień dobry!

Mogę liczyć na kolejną prośbę o kontakt w mojej sprawie?
Przypomniałam się w Twojej sprawie.
Witaj Marto_Plus

Dziękuję za przyspieszenie, sprawa załatwiona.
Jednocześnie przekazałem dziś pismo o całkowitej spłacie routera, wraz z potwierdzeniem przelewu.
Jako że mam już na niego kupca, poprosiłem w nim o natychmiastowe usunięcie z bazy IMEI jako własność Polkomtel - uprzejmie proszę o przyspieszenie realizacji tego zlecenia o numerze: CASE/231122/781 Wcześniejsza spłata rat za sprzęt ZTE MC888 5G White ZTE MC888 5G WHITE zakupiony 12.6.2023 r.

Z pozdrowieniami
sedzia20.
ODPOWIEDZ