Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sty 2024, o 16:29
Re: Brak LTE
Proszę o pomoc wczoraj przywróciłam router do ustawień fabrycznych i jest tragedia z internetem mam tylko hspa+ a wcześniej miałam ciągle LTE. Wydaje mi się, że coś mi się poprzestawiało w ustawieniach, dołączam screeny i proszę o odpowiedź czy cos jest nie tak. Niestety nie wiem jak było ustawione przed resetowaniem.
Re: Brak LTE
maddixzz pisze: ↑5 sty 2024, o 22:11 Proszę o pomoc wczoraj przywróciłam router do ustawień fabrycznych i jest tragedia z internetem mam tylko hspa+ a wcześniej miałam ciągle LTE. Wydaje mi się, że coś mi się poprzestawiało w ustawieniach, dołączam screeny i proszę o odpowiedź czy cos jest nie tak. Niestety nie wiem jak było ustawione przed resetowaniem.
EDIT: po zmienieniu trybu na most LTE internet nie działał wcale, zmiana na automatyczny - wróciło LTE ale speedtest dalej tragiczny, dodaje niżej.
Proszę o pomoc, czy da się coś zmienić w ustawieniach żeby było lepiej? Wcześniej było w miarę stabilnie, umowa kończy mi się za 2 miesiące więc już nie chciałabym dokupować anteny zewnętrznej.
Lokalizacja Zielone, 22-440 Krasnobród
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
maddixzz, ustaw:
Nazwa: Plus
APN: internet
Typ uwierzytelniania: PAP
Nazwa: Plus
APN: internet
Typ uwierzytelniania: PAP
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Ustawiłam ale internet bez zmian, szczególnie wysyłanie, nie mam nawet 2 Mb/s. Czy coś jeszcze da się zrobić?Michał_Plus pisze: ↑8 sty 2024, o 11:07 maddixzz, ustaw:
Nazwa: Plus
APN: internet
Typ uwierzytelniania: PAP
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
maddixzz, zrestartowałeś urządzenie? Masz możliwość podać parametry sygnału i jakie pasma widzi sprzęt?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Michał_Plus pisze: ↑8 sty 2024, o 16:57 maddixzz, zrestartowałeś urządzenie? Masz możliwość podać parametry sygnału i jakie pasma widzi sprzęt?
Tak był zrestartowany.
Nie jestem pewna czy o to chodzi ale proszę:
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sty 2024, o 02:22
Re: Brak LTE
Co mam dalej zrobić z moim problemem z LTE dalej go nie mam mam podać APN czy coś takiego zmienić na jakie ustawić czy możecie coś zrestartować w systemie ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
maddixzz, przełóż kartę do telefonu i sprawdź co się wtedy dzieje. Parametry sygnału sprawdzisz aplikacją Network Cell Info. Sprawdź i wklej wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sty 2024, o 02:22
Re: Brak LTE
Przełożyłem karty z innego telefonu który ma ten sam abonament LTE się pojawiło a w moim nadal nic dalej tylko 3g zaraz załączę wynik
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
kubabarcis, włóż pierwotną kartę, zmień APN na plus i wykonaj restart.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sty 2024, o 02:22
Re: Brak LTE
dalej tylko 3g sadze ze to problem po stronie operatora
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
kubabarcis, prześlij proszę opis sprawy wraz z danymi przez ten formularz. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ