Mam zasięg LTE. Telefon resetowany kilka razy. SMS działają (jestem w stanie wysyłać i otrzymywać). Internet raz działa a raz nie.
Gdy próbuję wykonać połączenie nie ma sygnału, po pewnym czasie wyłącza próbę połączenia.
Nie można też się do mnie dodzwonić.
Proszę o podpowiedź jak mogę rozwiązać/zdiagnozować problem.
Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sty 2024, o 20:18
Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić
Wygląda jakbyś miał wyłączony "głos" na LTE i wymuszony zasięg tylko LTE co powoduje brak zestawienia połączenia.
Proponuje ręcznie przełączać technologie 2G/3G/ i testować czy działa.
Proponuje ręcznie przełączać technologie 2G/3G/ i testować czy działa.
Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić
Nie pomogło. Ma ktoś jakiś inny pomysł?
-
- V.I.P.
- Posty: 1305
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić
Jaki jest poziom sygnału? Czy masz aktywne VoLTE? Jeśli nie, to czy możesz aktywować? Jaka lokalizacja? Jaki telefon?
Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić
Sygnał 3 kreski z czterech LTE, połączenia VoLTE włączone. Lokalizacja Kraków. Telefon Realme GT Masters Edition.
W tym samym telefonie inna karta sim z plusa działa więc awaria telefonu nie jest opcją.
Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam sieć zmieniać czy co robić.
W tym samym telefonie inna karta sim z plusa działa więc awaria telefonu nie jest opcją.
Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam sieć zmieniać czy co robić.
-
- V.I.P.
- Posty: 1305
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić
I na tej drugiej karcie połączenia działają prawidłowo zarówno w VoLTE jak i w 3G/2G?
Jeśli w VoLTE działają prawidłowo to w takim razie nie jest to problem zasięgu czy działania samego BTS'a, tylko jakiś problem po stronie usług na karcie. Czy na tej karcie co jest problem, jak wyłączysz VoLTE z poziomu telefonu lub wymusisz sieć 3G/2G to połączenia działają prawidłowo?
Jeśli w 3G działają prawidłowo, spróbuj wyłączyć usługę VoLTE i uruchomić ją ponownie. Jeśli nie pomoże to pozostaje kontakt z BOK bo wygląda to na "błędne" działanie VoLTE.