Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 paź 2023, o 12:14
realizacja zamówienia
dzień dobry mam pytanie odnośnie zamówienia 2023103015446767. pisze ze jest w trakcie realizacji czy to znaczy ze weryfikacja przebiegła pomyślnie? czy ze weryfikacja dalej trwa? przepraszam za tak głupie pytanie ale pierwszy raz biore telefon w plusie, dodatkowo wczoraj sprawdzili mnie w big i cisza… z gory dziękuje za odpowiedz
Ostatnio zmieniony 31 paź 2023, o 14:22 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3430
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj emilcia1402,
Informacje o etapach realizacji zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Sprawdzałaś może skrzynkę SPAM?emilcia1402 pisze: ↑31 paź 2023, o 12:26 pisze ze jest w trakcie realizacji czy to znaczy ze weryfikacja przebiegła pomyślnie? czy ze weryfikacja dalej trwa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, złożyłam zamówienie na abonament i telefon dostałam już maila z potwierdzeniem wysyłki i numerem listu przewozowego natomiast firma która ma dostarczyć paczkę poinformowała mnie ze taka paczka nie została nadana. Co teraz zrobic
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5337
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak możliwości zakupu w sklepie onlinie Plusa
W internetowym sklepie Plusa, po kliknięciu na "Przejdź do wprowadzania danych" wyświetla się błąd (strona: https://www.plus.pl/shopping-flow/error). Chciałem szybko dokonać zakupy, jednak nie jest to możliwe, czat odsyła na infolinię, a infolinia nawet nie ma opcji kontaktu dla klientów sklepu internetowego, jedynie automat pyta o numer którego dotyczy sprawa.
Czy Specjaliści Plus są w stanie pomóc w tej sprawie, a może można zamówić tę samą ofertę innym kanałem?
Czy Specjaliści Plus są w stanie pomóc w tej sprawie, a może można zamówić tę samą ofertę innym kanałem?
Ostatnio zmieniony 18 gru 2023, o 10:45 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego działu, ten sam temat.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego działu, ten sam temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3430
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Andyy,
podeślij proszę link z dokładną ofertą, którą wybierasz.
podeślij proszę link z dokładną ofertą, którą wybierasz.
Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, w niedzielę wieczór złożyłem zamówienie na telefon i abonament i dostałem tylko i wyłącznie mail ze szczegółami zamówienia i że link do płatności - bo było 499zl opłaty na start za telefon i info że umowę do zaakceptowania dostanę w następnej wiadomości. Dostałem również sms o treści: Rozpoczelismy realizacje Twojego zamowienia.
Nie dostałem nic nadal. Status zamówienia na stronie: w realizacji
Przykre trochę że trzeba tak długo czekać na jakiekolwiek wieści w tym temacie zwłaszcza że tym czasem BIK zdążył już wysłać 3 maile o nowych informacjach na moim koncie.
Proszę o interwencję w temacie mojego zamówienia, oraz informacje czy warto dalej czekać. No i pozostało się modlić żeby nie dostać magicznej kaucji (tak sprawdziłem 10 razy folder spam :) )
Pozdrawiam
Zamówieniee nr 2024012115801775
Nie dostałem nic nadal. Status zamówienia na stronie: w realizacji
Przykre trochę że trzeba tak długo czekać na jakiekolwiek wieści w tym temacie zwłaszcza że tym czasem BIK zdążył już wysłać 3 maile o nowych informacjach na moim koncie.
Proszę o interwencję w temacie mojego zamówienia, oraz informacje czy warto dalej czekać. No i pozostało się modlić żeby nie dostać magicznej kaucji (tak sprawdziłem 10 razy folder spam :) )
Pozdrawiam
Zamówieniee nr 2024012115801775
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22527
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj olszówka,
https://bok.plus.pl/article/394Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie realizacji powyższego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Duet z smartfonem zamówienie
Chciałem złożyć zamówienie na duet, jeden numer nowy a drugi przenieś do tego zabrać jednego smartfona
Na sklepie widzę tylko opcję duet z smartfonami Xiaomi lub same abonamenty z nowymi numerami
Chciałbym zamówić taką konfigurację jaką podałem
Jest taka możliwość?
Na sklepie widzę tylko opcję duet z smartfonami Xiaomi lub same abonamenty z nowymi numerami
Chciałbym zamówić taką konfigurację jaką podałem
Jest taka możliwość?
Ostatnio zmieniony 6 lut 2024, o 10:34 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5337
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
1232024,
- chodzi o zawarcie nowej umowy,
- przeniesienie numeru z innej sieci wraz z telefonem innym niż Xiaomi?
Doprecyzuj proszę, co dokładnie masz na myśli:
- chodzi o zawarcie nowej umowy,
- przeniesienie numeru z innej sieci wraz z telefonem innym niż Xiaomi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Chcę zawsze nową umowę, jeden numer nowy a drugi przenieś do douetu do tego dobrać jeden smartfon
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5337
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
1232024,
zostaw proszę dane przez ten formularz. Wówczas oddzwoni nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
zostaw proszę dane przez ten formularz. Wówczas oddzwoni nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zamiana statusu zamówienia na "dodatkową weryfikacja "
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .
Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???
Numer zamówienia 2024020815881774
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .
Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???
Numer zamówienia 2024020815881774
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5337
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, czy mogę prosić o przyspieszenie weryfikacji zamówienia nr 2024040316079606. Dziękuję