Subskrypcja w Plusie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 lut 2024, o 12:38
TIDAL anulowanie
Dzień dobry,
Mam aktywną promocję TIDAL na rok, jednakże chciałbym zrezygnować z usługi.
Wysłałem sms o treści DELTIDAL na numer 80711 jednakże nie dostałem potwierdzenia anulowania usługi, a TIDAL ciągle działa. W jaki sposób mam zrezygnować z subskrypcji?
Mam aktywną promocję TIDAL na rok, jednakże chciałbym zrezygnować z usługi.
Wysłałem sms o treści DELTIDAL na numer 80711 jednakże nie dostałem potwierdzenia anulowania usługi, a TIDAL ciągle działa. W jaki sposób mam zrezygnować z subskrypcji?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3461
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: TIDAL anulowanie
Witaj starkiller,
sprawdzałeś na koncie Tidal po zalogowaniu zakładkę ,,Subskrypcja’’ oraz opcję ,,Anuluj subskrypcję’’?
Jeśli nadal nie będziesz mógł wyłączyć subskrypcji, prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
sprawdzałeś na koncie Tidal po zalogowaniu zakładkę ,,Subskrypcja’’ oraz opcję ,,Anuluj subskrypcję’’?
Jeśli nadal nie będziesz mógł wyłączyć subskrypcji, prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2024, o 13:38 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 lut 2024, o 12:38
Re: Subskrypcja w Plusie
Opcja "anuluj subskrypcję" nie jest dostępna dla osób, które mają wykupioną usługę przez plusa - jedynie subskrybujący usługę bezpośrednio przez TIDAL mogą tak z niej zrezygnować.
Ja mam jedynie komunikat:
"Twoja subskrypcja jest zarządzana przez użytkownika PLUS.
Odwiedź stronę Strona PLUS, aby zarządzać subskrypcją".
Link, który tam jest przekierowuje jedynie do strony z promocją "TIDAL przez 90 dni bez opłat!".
Ja mam jedynie komunikat:
"Twoja subskrypcja jest zarządzana przez użytkownika PLUS.
Odwiedź stronę Strona PLUS, aby zarządzać subskrypcją".
Link, który tam jest przekierowuje jedynie do strony z promocją "TIDAL przez 90 dni bez opłat!".
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3461
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Subskrypcja w Plusie
starkiller,
zatem zgodnie z moją wcześniejszą sugestią:
zatem zgodnie z moją wcześniejszą sugestią:
Marta_Plus pisze: ↑15 lut 2024, o 13:35 Jeśli nadal nie będziesz mógł wyłączyć subskrypcji, prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 lut 2024, o 12:38
Re: Subskrypcja w Plusie
Zatem łatwo taką usługę aktywować, ale z wyłączeniem są już problemy, mimo że postąpiłem zgodnie z regulaminem wysyłając odpowiedni sms. Bardzo to ciekawe, zwłaszcza z punktu widzenia UOKIK.
EDIT:
Udało się w końcu przez infolinię anulować.
EDIT:
Udało się w końcu przez infolinię anulować.
Re: Subskrypcja w Plusie
To ja dorzucę kamyczek tylko w drugą stronę. Mam tidal w plusie od dwóch lat i właśnie zachciało mi się przejść na hifi plus. To był błąd. 19 lutego otrzymałem SMS, że mam uruchomione hifi plus i będzie doliczane 39,99zł do rachunku, ale nic nie zostało włączone. Po 72 godzinach interweniowałem na BOK, ale tam po 3 kolejnych osobach, które przełączały mnie do następnej, aby ogarnąć ten problem, dowiedziałem się, że pan z BOK widzi, że mam hifi, i że co ja w ogóle chce i jak to zrobiłem. No i Pan miał dalej zrobić 'ticket' bo on nie potrafił tego ogarnąć od ręki. Dodam, że ten człowiek nie miał świadomości jakie pakiety są w Tidal, a hifi plus jak nie miałem tak nie mam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22536
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Subskrypcja w Plusie
Bravd,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Subskrypcja w Plusie
Niestety, formularz nie zawiera w/w pól, a wpisywanie tego w miejscu wiadomości uważam za niewłaściwe pod względem bezpieczeństwa.
HIFI PLUS jak nie było tak nie ma, a im dłużej to trwa to utwierdzam się w przekonaniu, że system utrzymania kont TIDAL w Plus jest totalnie bez kontroli. Macie jeden wielki koszyk z dostępami, a później nieogarnięta obsługa próbuje przypiąć to co powinien z automatu zrobić system.
HIFI PLUS jak nie było tak nie ma, a im dłużej to trwa to utwierdzam się w przekonaniu, że system utrzymania kont TIDAL w Plus jest totalnie bez kontroli. Macie jeden wielki koszyk z dostępami, a później nieogarnięta obsługa próbuje przypiąć to co powinien z automatu zrobić system.
Re: Subskrypcja w Plusie
Kolejny dzień, to już 9 odkąd otrzymałem SMS, że TIDAL HIFI PLUS jest włączony, a PlusGSM nadal nie potrafi tego uruchomić



- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22536
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Subskrypcja w Plusie
Bravd,
moja propozycja pozostaje nadal aktualna. Na tej stronie znajdziesz „Pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych”. Możesz również wiadomość skierować na adres bok@plus.pl
moja propozycja pozostaje nadal aktualna. Na tej stronie znajdziesz „Pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych”. Możesz również wiadomość skierować na adres bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Subskrypcja w Plusie
Pani Joanno, problem zgłosiłem już 19.02 i wtedy otrzymałem informację o 72 godzinach potrzebnych do aktywacji - pierwsze kłamstwo.
22.02 ponownie zgłosiłem na BOK, i wtedy miał zostać otworzony 'ticket' - wszelkie konieczne informacje w tym mój numer telefonu, na który przeszedł sms z informacją o aktywacji tam są.
23.02 napisałem tutaj na forum.
26.02 zrobiłem zgłoszenie przez podany tutaj link do formularza, a także przez iplus skąd dostałem informację z numerem CASE
W zgłoszeniach prosto do plus jest najistotniejsza informacja czyli mój numer telefonu, przez który był aktywowany TIDAL. W czym jest problem ? Bo póki co tylko w Plusie.
22.02 ponownie zgłosiłem na BOK, i wtedy miał zostać otworzony 'ticket' - wszelkie konieczne informacje w tym mój numer telefonu, na który przeszedł sms z informacją o aktywacji tam są.
23.02 napisałem tutaj na forum.
26.02 zrobiłem zgłoszenie przez podany tutaj link do formularza, a także przez iplus skąd dostałem informację z numerem CASE
W zgłoszeniach prosto do plus jest najistotniejsza informacja czyli mój numer telefonu, przez który był aktywowany TIDAL. W czym jest problem ? Bo póki co tylko w Plusie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22536
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Subskrypcja w Plusie
Bravd,
z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Być może sytuacja wymaga weryfikacji sprawy, przez dostawcę usługi i stąd wydłużony czas zgłoszenia.
Podaj proszę numer zagadnienia. Nic nie mogę obiecać, ale poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Być może sytuacja wymaga weryfikacji sprawy, przez dostawcę usługi i stąd wydłużony czas zgłoszenia.
Podaj proszę numer zagadnienia. Nic nie mogę obiecać, ale poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 mar 2024, o 23:09
PakietL+Disney - odzyskanie numeru klienta
Witam,
mam pytanie jak odzyskać numer klienta (do rejestacji) do usługi Disney+ w ramach PAKIET L+Disney w ofercie na kartę?
Po aktywacji nie dostałem maila ani smsa.
Problem się zaczął kiedy za radą jednego z doradców obsługi wyłączyłem i włączyłem ponownie PAKIET L. Nie wygenerował się nowy numer. Zgłoszenia na infolinii wiszą prawie tydzień. Wysłać smsa na numer 2601 nie mogę (błąd zero, testowałem na kilku aparatach przekładając SIM).
Czy ktoś potrafi mi pomóc?
mam pytanie jak odzyskać numer klienta (do rejestacji) do usługi Disney+ w ramach PAKIET L+Disney w ofercie na kartę?
Po aktywacji nie dostałem maila ani smsa.
Problem się zaczął kiedy za radą jednego z doradców obsługi wyłączyłem i włączyłem ponownie PAKIET L. Nie wygenerował się nowy numer. Zgłoszenia na infolinii wiszą prawie tydzień. Wysłać smsa na numer 2601 nie mogę (błąd zero, testowałem na kilku aparatach przekładając SIM).
Czy ktoś potrafi mi pomóc?
Ostatnio zmieniony 4 mar 2024, o 11:08 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Subskrypcja w Plusie
CASE/240226/1565 Usługi dodatkowe
Re: Subskrypcja w Plusie
72 godziny ale nie napisali od kiedy wiec nie klamali ...Bravd pisze: ↑29 lut 2024, o 05:53 Pani Joanno, problem zgłosiłem już 19.02 i wtedy otrzymałem informację o 72 godzinach potrzebnych do aktywacji - pierwsze kłamstwo.
22.02 ponownie zgłosiłem na BOK, i wtedy miał zostać otworzony 'ticket' - wszelkie konieczne informacje w tym mój numer telefonu, na który przeszedł sms z informacją o aktywacji tam są.
23.02 napisałem tutaj na forum.
26.02 zrobiłem zgłoszenie przez podany tutaj link do formularza, a także przez iplus skąd dostałem informację z numerem CASE
W zgłoszeniach prosto do plus jest najistotniejsza informacja czyli mój numer telefonu, przez który był aktywowany TIDAL. W czym jest problem ? Bo póki co tylko w Plusie.