TIDAL

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
SmartCheetah
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 kwie 2024, o 16:35

Darmowy rok Tidal - co po zakończeniu?

Post autor: SmartCheetah »

Cześć,

Co się stanie, gdy minie darmowy rok w Tidalu, czy subskrypcja wygaśnie, czy zacznie się automatycznie przedłużać?
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2024, o 09:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22440
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: TIDAL

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj SmartCheetah,

wygaśnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pitter
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 kwie 2024, o 19:07

Re: TIDAL

Post autor: Pitter »

Witam,
również mam problem, "bawię się" z nim od 4 kwietnia :(

proszę o pomoc, jakie są kroki rejestracji Tidala?

mój numer sprawy: CASE/240416/1493

Dzięki, Pitter
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5246
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: TIDAL

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Pitter,
Pitter pisze: 16 kwie 2024, o 19:10 jakie są kroki rejestracji Tidala?
jeśli masz na myśli wariant Tidal przez rok za 0 zł, to szczegóły znajdziesz tutaj https://www.plus.pl/tidal
Pitter pisze: 16 kwie 2024, o 19:10 mój numer sprawy: CASE/240416/1493
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pitter
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 kwie 2024, o 19:07

Re: TIDAL

Post autor: Pitter »

Witaj,

niestety instrukcja tam podana nie pomogła w żaden sposób...:(

Ale dziękuję
Mix50
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 cze 2024, o 11:08

Re: TIDAL

Post autor: Mix50 »

Witam
Mam kilka pytań odnośnie promocji Tidal w Plusie na rok:
Chcę wypróbować Tidala jako nowy użytkownik i trafiłem na informację, że jest możliwe wypróbowanie Tidala za darmo przez rok, właśnie w ramach promocji dla abonentów Plusa. To bardzo fajne działanie promocyjne zachęcające do korzystania z oferty i prezent od Operatora, ale mam kilka wątpliwości.

Chciałbym korzystać z Tidala w ramach promocji nie tylko na smartfonie i zadam w tej kwestii dwa podobne pytania:
Czy Tidal za darmo jest przypisany tylko do smartfona z kartą sim od Plusa i transferem internetu Plusa, czy w ramach promocji na darmowego Tidala można korzystać z niego również na laptopie z internetem od innego operatora (światłowód) ?

A inaczej formułując to pytanie:
Czy darmowe korzystanie z Tidala w ramach promocji jest przypisane do konkretnego urządzenia, czy raczej do konta utworzonego w ramach promocji, i możliwe jest korzystanie darmowego Tidala na każdym innym urządzeniu, logując się w aplikacji z tego konta założonego w ramach promocji?

Pogmatwałem, ale mam nadzieję że jest zrozumiałe o co chodzi. :-)


W Regulaminie zauważyłem niespójność dotyczącą darmowego okresu:
Promocja mówi o Tidal za darmo na ROK, w regulaminie jest mowa zaś o 90dniach po których będą naliczane opłaty. Pozwolę sobie zamieścić cytaty:
Z pkt.nr.5 Regulaminu:
Użytkownik, który aktywuje TIDAL z wykorzystaniem Usługi po raz pierwszy jest zwolniony z opłaty za Usługę przez pierwsze 90 dni od aktywacji („Bezpłatny okres”).
Oraz z pkt.nr.7 Regulaminu:
Usługa po upływie Bezpłatnego okresu, zostanie przekształcona w Usługę płatną, o czym Użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed
zakończeniem Bezpłatnego okresu.

Zapis pochodzi z dokumentu: REGULAMIN USŁUGI TIDAL („Regulamin”)
wersja z dnia 10.04.2024 r.

Generalnie jest mowa o 90dniach bezpłatnego okresu, a nie o roku (365 dniach).
Z czego wynika ta niespójność pomiędzy oficjalną deklaracją „za darmo na Rok”, a zapisami w regulaminie? Mam w związku z tym wątpliwości czy po tych 3 miesiącach nie będzie trzeba i tak uiszczać opłat…

I kolejne ważne pytanie:
Czy Tidal wymaga od razu podpięcia danych karty płatniczej, po założeniu konta w ramach promocji dla nowego użytkownika?
Wiem że standardowo wymaga podpięcia, ale może w przypadku zakładania konta Tidal w ramach promocji Plusa, można się z tym wstrzymać do końca darmowego okresu. Jak to jest? Proszę o odpowiedź.

Mam nadzieję, że pytania są jasne i łatwo będzie Państwu na nie odpowiedzieć. Jednocześnie odpowiedzi będą determinować to, czy skorzystam z promocji.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22440
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: TIDAL

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Mix50,

konto zakładane jest na adres e-mail, bez karty płatniczej, a następnie można korzystać z niego na różnych urządzeniach.
Regulamin usługi znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mix50
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 cze 2024, o 11:08

Re: TIDAL

Post autor: Mix50 »

To bardzo dobra wiadomość. :-) Bardzo dziękuję za konkretną odpowiedź.

Jeszcze doprecyzowując. Aktualnie 12 miesięcy darmowego Tidala, dotyczy tylko użytkowników na kartę zgodnie z informacją spod linku, tak?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22440
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: TIDAL

Post autor: Joanna_Plus »

Mix50,

Abonentów także. Regulamin tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mix50
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 cze 2024, o 11:08

Re: TIDAL

Post autor: Mix50 »

Rozumiem, dziękuję :-)

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ