reklamacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- sl@w_es
- Moderator
- Posty: 4068
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: reklamacja
Ponownie uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230919/540.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22521
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj skuter38,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
sl@w_es,
prośba przekazana dalej.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
sl@w_es,
prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
witamJoanna_Plus pisze: ↑19 wrz 2023, o 10:01 Witaj skuter38,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
sl@w_es,
prośba przekazana dalej.
CASE/230919/955
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22521
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
skuter38,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Proszę o przyspieszenie odpowiedzi na reklamację CASE/230920/1607.
Mam nadzieję, że to już ostatnia prośba.
Mam nadzieję, że to już ostatnia prośba.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3429
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: reklamacja
sl@w_es,
Odpowiedź na zgłoszenie już została udzielona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Proszę o sprawdzenie reklamacji CASE/231008/328
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22521
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
0ldt1mer,
Co masz tutaj na myśli? Z pozycji forum nie mamy wglądu w treść korespondencji ani w konta numerów.
Co masz tutaj na myśli? Z pozycji forum nie mamy wglądu w treść korespondencji ani w konta numerów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 lip 2023, o 19:32
Re: reklamacja
Witam. Nie wiem dokładnie gdzie to napisać ale nie odnowiłi nie jeszcze na.miesiac 100% za darmo za przeniesienie numeru do plus na kartę i pobiera opłatę za.polaczenie a powinno mi się jeszcze na miesiąc odnowić. Numer miałem przeniesiony 25.11.2023 więc jeszcze ok miesiąca powinno być za darmo a nie odnowiło mi się.
Numer reklamacji podaje ,proszę i przyspieszenie sprawy
CASE/240120/580 .
Dziękuję.
Numer reklamacji podaje ,proszę i przyspieszenie sprawy
CASE/240120/580 .
Dziękuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22521
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj arek810316,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
arek810316 pisze: ↑20 sty 2024, o 17:19 Numer reklamacji podaje ,proszę i przyspieszenie sprawy
CASE/240120/580 .
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 sty 2024, o 20:01
Re: reklamacja
Kupiłem starter i doładowałem konto 10 zł (przelew bankowy automatyczny, ze strony plusa). Mimo to kod *100# wciąż odpowiada mi, że stan konta to 0,02 zł. I co mam z tym robić dalej?
Kupiłem po to, by wykorzystać awaryjnie (awaria internetu). Tymczasem nadal nie mogę korzystać.
Kupiłem po to, by wykorzystać awaryjnie (awaria internetu). Tymczasem nadal nie mogę korzystać.
Re: reklamacja
@Marek Piotrowski, a zarejestrowałeś numer ?? w Przypadku zarejestrowania, a braku pakietu, 10zł na korzystanie z internetu zejdzie bardzo szybko.
Zapoznaj się z ofertami. Sprawdź taryfę *147# i połączenie.
Zapoznaj się z ofertami. Sprawdź taryfę *147# i połączenie.
Re: reklamacja
W imieniu kolegi, który niecierpliwy jest trochę bardziej niż ja, szczególnie jeśli chodzi o usługi operatorów, którzy nie są dostawcami jego głównych usług, proszę o oznaczenie jako pilnego zgłoszenia CASE/240627/29
Reklamacja dotyczy pobrania zawyżonej opłaty za usługę Ochrona Internetu (jak za znacznie wyższy pakiet chmury - nie 5 GB a 50 GB).
Reklamacja dotyczy pobrania zawyżonej opłaty za usługę Ochrona Internetu (jak za znacznie wyższy pakiet chmury - nie 5 GB a 50 GB).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22521
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
wlo,
prośba przekazana dalej.
prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
O 11:58 sprawa została załatwiona - nie wiem czy w wyniku "interwencji" czy standardowo, ale dziękuję bardzo