Dobry wieczór, bardzo proszę aby Specjalista Plusa przyspieszył udzielenie odpowiedzi na reklamacje: CASE/230822/1983
To moja druga reklamacja po podpisaniu aneksu w dniu 14.08.2023 r. Tym razem nie zgadza sie kwota faktury, co innego było ustalone przy aneksie a co innego jest na fakturze.
Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- pkonrad
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lut 2023, o 04:49
- Lokalizacja: małoPOLSKA
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22527
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Faktura
Witaj pkonrad,
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Nienależna kwota w abonamencie
Dostałem comiesięczną fakturę - wyższą o 36,90 PLN, czyli prawie o 80%. Nie mogę nigdzie znaleźć przyczyny podwyżki, ale podejrzewam, że chodzi o aktywowaną (na jeden okres) subskrypcję ProBattleZone, która co 2 tygodnie zżera 30zł. Problem w tym, że ABSOLUTNIE tego nie aktywowałem. Dostałem info z numeru 80711, że "Twoja subskrypcja w cenie 36,90 jest odnawiana co 14 dni". Natychmiast to zablokowałem (przez telefon z innego numeru do operatora tej "usługi", nie przez mail czy sms) i zrobiłem limit usług premium na 0. Jak się okazało, pierwszy haracz jednak pobrali. Chciałbym złożyć reklamację na wysokośc faktury i na ten proceder, który IMHO nie miałby miejsca bez wiedzy operatora i dostawcy usług telefonicznych - czyli Plusa.
Jak mam to zrobić?
Jak mam to zrobić?
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22527
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Faktura
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 329
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Faktura
Dostałem fakturę o 20 zł większą niż normalnie, konsultant nie potrafił wyjaśnić przyczyny takiej podwyżki i tylko przyjął zgłoszenie . 25076828 nr zgłoszenia plus . Proszę o przyspieszenie sprawdzenia .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5337
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
bodek510,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 329
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Faktura
Basia_Plus dziękuję