asandrzej pisze: ↑31 lip 2024, o 21:57
No raczej wszyscy.
Raczej?
Jeśli się coś porównuje, w szczególności twierdzeniami, że "jakoś inni potrafią", to dobrze by było, żeby to nie było na zasadzie no raczej, nie sądzisz?
Na szybko, z ciekawości, wszedłem na pomarańczową stronę...
- Usługa dostępna jest dla Klientów korzystających z oferty na abonament.
Czyżby nieaktualne dane podawali?
Play - Tak
T-mobile - Tak
Orange - nie interesuje mnie
Premium nawet w a2 zostawił przypadkiem- a to przecież niemożliwe.
wlo - wszyscy to skrót myślowy :) w Plusie jestem od 98 roku i przez 25 lat są oporni. Wiem, że abonament. Sam nie korzystam z karty.
Nie wiem dokładnie ale PM działa na czymś odziedziczonym po Plusie i numer abonamentowy potrafi się tak zawiesić, że nie ma możliwości wykonać połączenia. Jest wtedy w słuchawce brak środków, doładuj numer. PM robi co może i nie działa a dokonuję doładowania Plusem za 5 zł i wszystko gra. A mówią, że to niemożliwe...
Tak samo z prepaidem. Tylko chęci...
asandrzej pisze: ↑22 sie 2024, o 08:47
Tylko chęci...
Ja bym powiedział że nie tylko. Pieniądze - to przede wszystkim.
A sama platforma, jeśli faktycznie to uniemożliwia, to jej zmiana/aktualizacja to nie jest łatwy i bezbolesny proces. Być może ktoś nie chce tam wsadzać kija.
domur pisze: ↑22 sie 2024, o 08:29
Nie wiem czemu to taki problem dla operatora włączyć te usługi na platformie prepaid...
Gdyby to było tylko "przesunięcie wajchy" to pewnie dawno by już było, ale najwyraźniej wymaga większych prac/wdrożenia/kasy.
A że zainteresowanie usługa marne (wątek po 11 latach ma 10 stron) i liczone w promilach to nie dziwie się, że tego nie robią i raczej nie zrobią (podobnie pewnie jest w Orange).
Zainteresowanie na forum małe... z ostatniego roku znam 3 nieznanych sobie osób, które "uciekły" do różnych kartowców z Plusa na kartę. No i jest odpływ.
Potem pieniędzy coraz mniej na wszystko do rozwijania np systemów, a akcjonariusze tracą cierpliwość.
Mysle ze nazwanie tej uslugi niszowa nie jest do konca prawidlowe. Wg takiego toku myslenia usluga zadzwon do mnie lub polaczenie na koszt odbiorcy tez jest usluga niszowa bo malo kto z tego korzysta ale jednak te uslugi zostaly uruchomione i sa utrzymywane. Ktos czasem skorzysta tak samo polaczenie oczekujace, zawieszanie polaczenia lub polaczenie konferencyjne... ktos skorzysta. Tym bardziej ze owszem w czasach startu telefonii komorkowej w Polsce podzial na inne uslugi w abonamencie a inne w prepaid mialy sens natomiast w obecnym czasie wszystkie nowe uslugi sa implementowane zarowno w abo jak i w pre. To dodatkowy argument zeby umozliwic juz dostep do polaczen oczekujacych rowniez w prepaid.
I jeszcze jedno, nie jest to podyktowane brakiem mozliwosci platformy bo sa operatorzy wirtualni, ktorzy dzialaja na platformie prepaidowej plusa i uslugi o ktorych piszemy udostepniaja w swoich ofertach wiec jest to kwestia poprostu wlaczenia tych uslug w ofercie i tyle a jesli nie chca aktualizowac cennika to mogliby to uruchomic na zasadach promocyjnych
Proszę o ponowienie prośby do operatora o włączenie usług połączeń oczekujących, przekazu połączeń, zawieszania połączeń i połączeń konferencyjnych w ofertach prepaid.
domur pisze: ↑23 sie 2024, o 09:00
I jeszcze jedno, nie jest to podyktowane brakiem mozliwosci platformy bo sa operatorzy wirtualni, ktorzy dzialaja na platformie prepaidowej plusa i uslugi o ktorych piszemy udostepniaja w swoich ofertach wiec jest to kwestia poprostu wlaczenia tych uslug w ofercie i tyle a jesli nie chca aktualizowac cennika to mogliby to uruchomic na zasadach promocyjnych
Nie wiem czy to problem platformy, raczej nie.
Podobnie nie uważam, żeby był sens prosić.
Dlaczego? Dla mnie odpowiedź jest prosta. Chcesz mieć? Potrzebujesz mieć? Przenieś numer do abonamentu. Tak, to nadal chodzi o ten podział na bogatszą ofertę abonamentową i uboższą prepaidową. Czy to ma sens? Z Twojego punktu widzenia - nie. Ale jest jeszcze jeden punkt widzenia. I to decydujący