Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj karol11,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
dzień dobry,
proszę o kontakt kogoś z DUK w sprawie przedłużenia umowy
pozdrawiam
proszę o kontakt kogoś z DUK w sprawie przedłużenia umowy
pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sebekss,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Chciałem sprawdzić propozycję przedłużenia umowy poprzez stronę plus.pl Klikając zakładkę "przedłuż umowę" należy podać numer telefonu którego sprawa dotyczy i otrzymane smsem hasło przepisać na tej stronie internetowej. Tak się jednak nie dzieje tylko przekierowuje mnie na okienko w którym muszę podać jeszcze raz numer telefonu aby skontaktował się ze mną konsultant w sprawie przedłużenia umowy. Tak jest od kilkunastu dni. Dlaczego nie można sprawdzić przygotowanej oferty na stronie internetowej? Póki co nie chcę kontaktu z konsultantem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
emarti,
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
jeśli do końca kontraktu pozostał zbyt długi okres czasu oferty nie będą dostępne.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pozostało poniżej 8 miesięcy do końca umowy. Dostaję też wiadomości SMS od niedawna zachęcające do przedłużenia umowy.Basia_Plus pisze: ↑1 sie 2024, o 17:07 emarti,jeśli do końca kontraktu pozostał zbyt długi okres czasu oferty nie będą dostępne.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Czy jest szansa, że plus przedstawi mi ofertę na przedłużenie umowy lepszą niż dostałem od konsultanta?
Swoją drogą oferta dla klienta, który jest w sieci od 11 lat jest o wiele gorsza niż w innych sieciach przy przeniesieniu do nich numeru. Abonament i telefon (w tym wypadku IP 15 pro) wychodzą mnie taniej w każdej z konkurencyjnych sieci.
Nie wspomnę już o kontakcie w sprawie przedłużenia umowy. Wypełniłem formularz w poniedziałek i dopiero dzisiaj ktoś się ze mną skontaktował. Po chwili rozmowy stwierdzono, że przekierują mnie do DUK i się rozłączyli. Obserwując to jak się podchodzi do starych klientów przestaję się dziwić, że z plusa ucieka najwięcej klientów.
Czy jest szansa, że plus przedstawi mi ofertę na przedłużenie umowy lepszą niż dostałem od konsultanta?
Swoją drogą oferta dla klienta, który jest w sieci od 11 lat jest o wiele gorsza niż w innych sieciach przy przeniesieniu do nich numeru. Abonament i telefon (w tym wypadku IP 15 pro) wychodzą mnie taniej w każdej z konkurencyjnych sieci.
Nie wspomnę już o kontakcie w sprawie przedłużenia umowy. Wypełniłem formularz w poniedziałek i dopiero dzisiaj ktoś się ze mną skontaktował. Po chwili rozmowy stwierdzono, że przekierują mnie do DUK i się rozłączyli. Obserwując to jak się podchodzi do starych klientów przestaję się dziwić, że z plusa ucieka najwięcej klientów.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj wuja1112,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wiadomość wysłana
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
wuja1112,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry ,
Jaki jest czas oczekiwania na kontakt konsultanta?
Od wczoraj nikt się ze mną nie kontaktował. Wcześniej czekałem 3 dni na kontakt. Słabo to wygląda.
Jaki jest czas oczekiwania na kontakt konsultanta?
Od wczoraj nikt się ze mną nie kontaktował. Wcześniej czekałem 3 dni na kontakt. Słabo to wygląda.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj wuja1112,
kontakt realizowany jest w kolejności zgłoszeń. Ponowiłam prośbę o kontakt.
kontakt realizowany jest w kolejności zgłoszeń. Ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niestety oferta dla stałych klientów jest bardzo słaba. Najwidoczniej w plusie nikomu nie przeszkadza, że co roku odchodzi z tej sieci najwięcej klientów. Ja kończę swoją przygodę z tą siecią po 11 latach.
Re: Przedłużenie umowy
Co masz na myśli mówiąc bardzo słaba? A drugie pytanie czy przy przedłużeniu umowy np. dwóch numerów można wynegocjować jakieś usługi streamingowe za free? Nie mówię że na cały okres umowy ale chociaż na kilka miesięcy. Czy komuś się to udało?
Re: Przedłużenie umowy
Słaba, ponieważ ich najtańsza oferta jest wyższa niż w konkurencyjnych sieciach. Stosunek cen abonamentów do np pakietów internetowych, czy też sama cena urządzenia nie jest atrakcyjna. Jeżeli chodzi o usługi streamingowe, to się nie wypowiem.