Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5394
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj karol11,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sebekss
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 29 cze 2015, o 10:29

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sebekss »

dzień dobry,

proszę o kontakt kogoś z DUK w sprawie przedłużenia umowy

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5394
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj sebekss,
sebekss pisze: 30 lip 2024, o 15:03 proszę o kontakt kogoś z DUK w sprawie przedłużenia umowy
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
Starszy Plusmaniak
Posty: 154
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emarti »

Chciałem sprawdzić propozycję przedłużenia umowy poprzez stronę plus.pl Klikając zakładkę "przedłuż umowę" należy podać numer telefonu którego sprawa dotyczy i otrzymane smsem hasło przepisać na tej stronie internetowej. Tak się jednak nie dzieje tylko przekierowuje mnie na okienko w którym muszę podać jeszcze raz numer telefonu aby skontaktował się ze mną konsultant w sprawie przedłużenia umowy. Tak jest od kilkunastu dni. Dlaczego nie można sprawdzić przygotowanej oferty na stronie internetowej? Póki co nie chcę kontaktu z konsultantem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5394
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

emarti,
emarti pisze: 1 sie 2024, o 15:02 Dlaczego nie można sprawdzić przygotowanej oferty na stronie internetowej?
jeśli do końca kontraktu pozostał zbyt długi okres czasu oferty nie będą dostępne.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
Starszy Plusmaniak
Posty: 154
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emarti »

Basia_Plus pisze: 1 sie 2024, o 17:07 emarti,
emarti pisze: 1 sie 2024, o 15:02 Dlaczego nie można sprawdzić przygotowanej oferty na stronie internetowej?
jeśli do końca kontraktu pozostał zbyt długi okres czasu oferty nie będą dostępne.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Pozostało poniżej 8 miesięcy do końca umowy. Dostaję też wiadomości SMS od niedawna zachęcające do przedłużenia umowy.
wuja1112
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 maja 2015, o 08:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wuja1112 »

Dzień dobry,

Czy jest szansa, że plus przedstawi mi ofertę na przedłużenie umowy lepszą niż dostałem od konsultanta?
Swoją drogą oferta dla klienta, który jest w sieci od 11 lat jest o wiele gorsza niż w innych sieciach przy przeniesieniu do nich numeru. Abonament i telefon (w tym wypadku IP 15 pro) wychodzą mnie taniej w każdej z konkurencyjnych sieci.
Nie wspomnę już o kontakcie w sprawie przedłużenia umowy. Wypełniłem formularz w poniedziałek i dopiero dzisiaj ktoś się ze mną skontaktował. Po chwili rozmowy stwierdzono, że przekierują mnie do DUK i się rozłączyli. Obserwując to jak się podchodzi do starych klientów przestaję się dziwić, że z plusa ucieka najwięcej klientów.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5394
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wuja1112,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wuja1112
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 maja 2015, o 08:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wuja1112 »

Wiadomość wysłana
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5394
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

wuja1112,
wuja1112 pisze: 7 sie 2024, o 12:27 Wiadomość wysłana
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wuja1112
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 maja 2015, o 08:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wuja1112 »

Dzień dobry ,

Jaki jest czas oczekiwania na kontakt konsultanta?
Od wczoraj nikt się ze mną nie kontaktował. Wcześniej czekałem 3 dni na kontakt. Słabo to wygląda.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5394
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wuja1112,

kontakt realizowany jest w kolejności zgłoszeń. Ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wuja1112
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 maja 2015, o 08:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wuja1112 »

Niestety oferta dla stałych klientów jest bardzo słaba. Najwidoczniej w plusie nikomu nie przeszkadza, że co roku odchodzi z tej sieci najwięcej klientów. Ja kończę swoją przygodę z tą siecią po 11 latach.
emarti
Starszy Plusmaniak
Posty: 154
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emarti »

wuja1112 pisze: 8 sie 2024, o 13:23 Niestety oferta dla stałych klientów jest bardzo słaba. Najwidoczniej w plusie nikomu nie przeszkadza, że co roku odchodzi z tej sieci najwięcej klientów. Ja kończę swoją przygodę z tą siecią po 11 latach.
Co masz na myśli mówiąc bardzo słaba? A drugie pytanie czy przy przedłużeniu umowy np. dwóch numerów można wynegocjować jakieś usługi streamingowe za free? Nie mówię że na cały okres umowy ale chociaż na kilka miesięcy. Czy komuś się to udało?
wuja1112
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 maja 2015, o 08:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wuja1112 »

Słaba, ponieważ ich najtańsza oferta jest wyższa niż w konkurencyjnych sieciach. Stosunek cen abonamentów do np pakietów internetowych, czy też sama cena urządzenia nie jest atrakcyjna. Jeżeli chodzi o usługi streamingowe, to się nie wypowiem.
ODPOWIEDZ