Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 cze 2021, o 22:49
Przeniesie numeru z Plus Abonament do Plush na karte
Witam. Chciałbym przenieść numer z plus Abonament do Plush na karte. Koniec Abonamentu mam we wrześniu. Próbowałem wpisywać kod np *136*11*9096# na taryfę za 30zł jednak wyskakuje komunikat że błąd połączenia lub błędny kod MMI. Co muszę zrobić żeby przejść na taryfę z Plusha?
Ostatnio zmieniony 30 cze 2021, o 09:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22437
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj Kokot1212,
Migracja nastąpi do taryfy Plus Elastyczna na Kartę. Po tej zmianie, jeżeli interesuję Cię oferta Miśka, to możesz zmienić plan cenowy na Nowy Plush (choć promocja, której kod podajesz powyżej, jest również dostępna w taryfie Plus Elastyczna). Kody na zmianę taryfy i poszczególne promocje znajdziesz tutaj.
Ważne: aby nie stracić numeru, pamiętaj o jego zasileniu w ciągu 30 dni.
Złożyłeś już wypowiedzenie na tym numerze?Kokot1212 pisze:Koniec Abonamentu mam we wrześniu.
Jeżeli na tę chwilę ten numer jest w ofercie Plus Abonament, to nie ma możliwości przeniesienia go do oferty Plus na Kartę. Można to uczynić po zakończeniu dotychczasowej umowy. Więcej informacji na ten temat w naszym FAQ.Kokot1212 pisze:Koniec Abonamentu mam we wrześniu. Próbowałem wpisywać kod np *136*11*9096# na taryfę za 30zł jednak wyskakuje komunikat że błąd połączenia lub błędny kod MMI.
Migracja nastąpi do taryfy Plus Elastyczna na Kartę. Po tej zmianie, jeżeli interesuję Cię oferta Miśka, to możesz zmienić plan cenowy na Nowy Plush (choć promocja, której kod podajesz powyżej, jest również dostępna w taryfie Plus Elastyczna). Kody na zmianę taryfy i poszczególne promocje znajdziesz tutaj.
Ważne: aby nie stracić numeru, pamiętaj o jego zasileniu w ciągu 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZAKOŃCZENIE UMOWY
Witam.
16.10.2021 r. kończy mi się umowa na abonament i nie chce jej przedłużać umowy, bo nie korzystam z tego numeru, ale do maja 2022 r. muszę spłacać raty za telefon. Co w takiej sytuacji?
Jednocześnie co się dzieje z numerem gdy nie przedłużam umowy?
16.10.2021 r. kończy mi się umowa na abonament i nie chce jej przedłużać umowy, bo nie korzystam z tego numeru, ale do maja 2022 r. muszę spłacać raty za telefon. Co w takiej sytuacji?
Jednocześnie co się dzieje z numerem gdy nie przedłużam umowy?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2021, o 12:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3280
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj aleksgrx,
Raty za sprzęt należy spłacić zgodnie z harmonogramem. Możesz opłacić dowolną liczbę rat przed wymaganym terminem, o czym pisaliśmy tutaj.aleksgrx pisze:16.10.2021 r. kończy mi się umowa na abonament i nie chce jej przedłużać umowy, bo nie korzystam z tego numeru, ale do maja 2022 r. muszę spłacać raty za telefon. Co w takiej sytuacji?
Jeśli nie rozwiążesz umowy, przechodzi ona na czas nieoznaczony. Ewentualnie po zakończeniu dotychczasowej umowy, możesz zachować numer w ofercie na kartę. Informacje na ten temat znajdziesz w danym wątku lub w naszym FAQ.aleksgrx pisze:Jednocześnie co się dzieje z numerem gdy nie przedłużam umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przejscie z abonamentu na kartę
Dzień dobry
Chciałbym się upewnić czy moja sprawa w salonie Plusa została właściwie załatwiona.
Kończy mi się umowa i nie chcąc przedłużać poszedłem z tą sprawą do salonu celem przeniesienia na prepaid.
Nie składałem żadnego wniosku itp.
Otrzymałem tylko do podpisania Wniosek o zmiany na koncie klienta sieci Plus. Powód na wniosku - Simplus, Sami Swoi.
Czy tak powinna wyglądać sprawa rezygnacji /nieprzedłużania umowy i przejscie na kartę?
Będę wdzięczny za informację.
Chciałbym się upewnić czy moja sprawa w salonie Plusa została właściwie załatwiona.
Kończy mi się umowa i nie chcąc przedłużać poszedłem z tą sprawą do salonu celem przeniesienia na prepaid.
Nie składałem żadnego wniosku itp.
Otrzymałem tylko do podpisania Wniosek o zmiany na koncie klienta sieci Plus. Powód na wniosku - Simplus, Sami Swoi.
Czy tak powinna wyglądać sprawa rezygnacji /nieprzedłużania umowy i przejscie na kartę?
Będę wdzięczny za informację.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2021, o 12:27 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5243
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj Bartosh77,
numer w takim przypadku zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Aby to potwierdzić, wyślij wiadomość na bok@plus.pl"target="_blank wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP). Zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz, wysłać wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107 (dotyczy osób indywidualnych). Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od dnia wyłączenia numeru w ofercie abonamentowej należy dokonać jego zasilenia dowolną kwotą.Bartosh77 pisze:Otrzymałem tylko do podpisania Wniosek o zmiany na koncie klienta sieci Plus. Powód na wniosku - Simplus, Sami Swoi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przejscie z abonamentu na kartę
Witam
Jak długo trwa zmiana oferty z abonamentu na kartę?
Od wczoraj mam wyłączone dwa numery bo zakończyła się umowa. Ponad tydzień temu był wysyłany sms o treści PRZENIES ale jak narazie nie dostałem smsa zwrotnego o przeniesieniu oferty.
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
Bartosz Łukasiewicz
Jak długo trwa zmiana oferty z abonamentu na kartę?
Od wczoraj mam wyłączone dwa numery bo zakończyła się umowa. Ponad tydzień temu był wysyłany sms o treści PRZENIES ale jak narazie nie dostałem smsa zwrotnego o przeniesieniu oferty.
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
Bartosz Łukasiewicz
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2021, o 10:39 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Przejscie z abonamentu na kartę
Wył/wł telefon. Jak do wieczora nic nie będzie, to potrzebne jest zgłoszenie.
- imarcin0409
- PlusManiak
- Posty: 114
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
- Lokalizacja: /home
Re: Przejscie z abonamentu na kartę
Miałem tę "przyjemność" doświadczenia tego w tamtym tygodniu, ja byłem odcięty ponad dobę - bez interwencji się nie obyło.Bartosh77 pisze:Witam
Jak długo trwa zmiana oferty z abonamentu na kartę?
(...)
To przejście z abonamentu na kartę połączone z rejestracją numeru jest moim zdaniem mocno niedopracowane, sami Konsultanci na infolinii i przy kontakcie mailowym mają różne informacje.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22437
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj Bartosh77,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po restarcie urządzeń karty nadal nie logują się do sieci?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po restarcie urządzeń karty nadal nie logują się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Dzień dobry, moja mama ma umowę abonamentową na osobę fizyczną, która jest na czas nieokreślony. Zamierza ją wypowiedzieć. Moje pytanie jest następujące: czy jeśli przed końcem umowy mama nie wyśle SMSa PRZENIEŚ oraz po zakończeniu umowy nie zarejestruje karty to czy ja mogę zarejestrować ją na swoje dane?
Jeśli tak to czy muszę to zrobić osobiście w punkcie sprzedaży czy mogę przez internet za pośrednictwem banku Millennium?
Jeśli tak to czy muszę to zrobić osobiście w punkcie sprzedaży czy mogę przez internet za pośrednictwem banku Millennium?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5243
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj Towikria,
tak.
Rejestracji numeru możesz dokonać poprzez system transakcyjny banku Milenium. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ