Dzień dobry. Kupiliśmy zegarek dla dzieci i napotkaliśmy następujący problem: zegarek nie może połączyć się z siecią z nowymi kartami SIM. Jeśli włożymy nową, zakupioną kartę SIM (która jest aktywna i sprawdzona w telefonie), zegarek nie może połączyć się z siecią, ale jeśli włożymy kartę SIM, która została zakupiona ponad 2 lata temu - wszystko działa dobrze.
Producent zakłada, że nowe karty SIM nie będą obsługiwać standardu 2G. Czy to możliwe? Czym technicznie mogą się różnić stare i nowe karty SIM?
Dziękuję bardzo
Z poważaniem,
Vladyslav
Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 wrz 2024, o 14:05
Re: Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM
Jaki to dokładnie zegarek?
Czy karta SIM na pewno jest aktywna? Zostało z niej wykonane jakieś połączenie/wysłany SMS?
A zegarek jak to sygnalizuje? Nie ma wcale zasięgu czy wcale nie widzi karty SIM (tak jakby gniazdo na kartę było puste)?
Czy karta SIM na pewno jest aktywna? Zostało z niej wykonane jakieś połączenie/wysłany SMS?
A zegarek jak to sygnalizuje? Nie ma wcale zasięgu czy wcale nie widzi karty SIM (tak jakby gniazdo na kartę było puste)?
Re: Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM
Zegarek "forever kids find me 2 kw-210"
Karta jest aktywowana. W telefonie działa: wykonuje połączenia i łączy się z internetem. W zegarku - nie może się zarejestrować w sieci. Jednak moja własna karta SIM od Plus, którą kupiłem 2 lata temu, działa w zegarku bez problemów.
Karta jest aktywowana. W telefonie działa: wykonuje połączenia i łączy się z internetem. W zegarku - nie może się zarejestrować w sieci. Jednak moja własna karta SIM od Plus, którą kupiłem 2 lata temu, działa w zegarku bez problemów.