lyzwik,
informacje na temat wymiany karty znajdziesz tutaj.
Z pozycji forum nie posiadamy niestety wglądu w zgłoszenia techniczne.
Plush - Problemy z internetem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22461
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush - Problemy z internetem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush - Problemy z internetem
Cześć, aktywowałem przedwczoraj pakiet 100 000gb z promocji Lidla. Przyszedł SMS o aktywacji, myślałem że wszystko już będzie śmigało, a tu po zużyciu pakietu za doładowanie (4gb) przyszła informacja o lejku i internetu od wtedy nie ma. W aplikacji pakiet pokazuje się jako aktywny. Żadne proste rozwiązanie nie działa, nie jest to też problem lokalizacji bo na drugim sim'ie plusa wszystko śmiga. Problemem wydaje się być błędnie przyznany lejek bo dokładnie od informacji o nim internet nie działa. Zgłaszałem sprawę na infolinii ale nic nie pomogli. Mam jakiś numer sprawy (C00000002005873) jeśli to cokolwiek pomoże.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22461
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush - Problemy z internetem
Witaj Abc814,
Przekazałam prośbę o weryfikację powyższego zgłoszenia.
Przekazałam prośbę o weryfikację powyższego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ