Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5306
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
mw11,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Cześć,
czy poniższa oferta Apple One, z internetem bez limitów GB jest/będzie dostępna także dla przedłużających umowę?
https://www.plus.pl/abonament
czy poniższa oferta Apple One, z internetem bez limitów GB jest/będzie dostępna także dla przedłużających umowę?
https://www.plus.pl/abonament
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5306
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj illicit,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy.
Przesłałem maila.
Dziękuję i pozdrawiam
Przesłałem maila.
Dziękuję i pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5306
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj MMA78,
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam konsultanta DUK o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Chce dopytać również tutaj o informację, którą dostałem z DUK. Pan zaoferował mi 2 kompletnie niedostoswane do mnie oferty, pomimo tego, że chciałem najtańsza opcje z możliwych. Jak zapytałem o konkretną ofertę z strony internetowej, która była tańsza o 35zł od 1 oferty i o 20 zł od drugiej to okazało się, że są tańsze od tego co Pan mi wtedy zaproponował. Powiedział, że mogę dostać tą ofertę, która jest na stronie i rzeczywiście jest tańsza od tego co proponował.
Moje pytanie czy naprawdę DUK już nie może zaproponować lepszej oferty stałemu klientowi? Dostałem informację, że to co jest na stronie jest dla przenoszących numer i to jest najtańsza możliwa opcja i nie ma teraz ulg za staż bo czasy się zmieniły.
Dodatkowo pytając jak to jest, że w plush jest dużo tańsza oferta. Pan opowiedział mi o wadach sieci, o niższym priorytecie w plush, gorszym zasięgu itp? Czy to jest prawdą?
Chce dopytać również tutaj o informację, którą dostałem z DUK. Pan zaoferował mi 2 kompletnie niedostoswane do mnie oferty, pomimo tego, że chciałem najtańsza opcje z możliwych. Jak zapytałem o konkretną ofertę z strony internetowej, która była tańsza o 35zł od 1 oferty i o 20 zł od drugiej to okazało się, że są tańsze od tego co Pan mi wtedy zaproponował. Powiedział, że mogę dostać tą ofertę, która jest na stronie i rzeczywiście jest tańsza od tego co proponował.
Moje pytanie czy naprawdę DUK już nie może zaproponować lepszej oferty stałemu klientowi? Dostałem informację, że to co jest na stronie jest dla przenoszących numer i to jest najtańsza możliwa opcja i nie ma teraz ulg za staż bo czasy się zmieniły.
Dodatkowo pytając jak to jest, że w plush jest dużo tańsza oferta. Pan opowiedział mi o wadach sieci, o niższym priorytecie w plush, gorszym zasięgu itp? Czy to jest prawdą?
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52
Re: Przedłużenie umowy
karol11 w życiu Ci nie odpowiedzą. I nie licz, że coś dostaniesz lepszego jako długoletni klient. Plus już dawno olewa stałych klientów. A pan to Ci bajki opowiadał. Plus próbuje doić klientów, ile się są, a zasięg w każdej ofercie plusa jest do niczego. Nie ma inwestycji, nie ma zasięgu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5306
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj karol11,
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Co jest z wami nie tak ? Ledwo zacząłem zbliżać się do zakończenia umowy a już wydzwaniacie po kilka razy dziennie, nieprzygotowani, z błędnymi informacjami. Przedstawiając w kółko tą samą propozycje mimo, że określiłem, że mnie ona nie interesuje. Raz poddajecie że mam 30GB na umowie...raz że 50...możecie się przygotowywać bardziej ? U żadnego operatora, nie spotkałem się z tak nachalnym wydzwanieaniem jak u was...no może jeszcze Orange było równie natrętne.
Na szczęście mamy wolność rynku i po kolejnych dziś telefonach złożyłem wypowiedzenie umowy. Szkoda bo w sumie byłem zadowolony ale jesteście za drodzy i zbyt namolni
Na szczęście mamy wolność rynku i po kolejnych dziś telefonach złożyłem wypowiedzenie umowy. Szkoda bo w sumie byłem zadowolony ale jesteście za drodzy i zbyt namolni
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52
Re: Przedłużenie umowy
Brawo Ty. Konsultanci w Plusie są nieprzygotowani do rozmowy lub celowo wprowadzają klientów w błąd. Przyklad? Podobno dawno nie zmieniałem karty SIM? Tak mieli w systemie podobno. A pomylili się o 8 lat .MarcinR pisze: ↑5 lis 2024, o 17:38 Co jest z wami nie tak ? Ledwo zacząłem zbliżać się do zakończenia umowy a już wydzwaniacie po kilka razy dziennie, nieprzygotowani, z błędnymi informacjami. Przedstawiając w kółko tą samą propozycje mimo, że określiłem, że mnie ona nie interesuje. Raz poddajecie że mam 30GB na umowie...raz że 50...możecie się przygotowywać bardziej ? U żadnego operatora, nie spotkałem się z tak nachalnym wydzwanieaniem jak u was...no może jeszcze Orange było równie natrętne.
Na szczęście mamy wolność rynku i po kolejnych dziś telefonach złożyłem wypowiedzenie umowy. Szkoda bo w sumie byłem zadowolony ale jesteście za drodzy i zbyt namolni
Re: Przedłużenie umowy
Uzytkownik+ pisze: ↑5 lis 2024, o 20:13Brawo Ty. Konsultanci w Plusie są nieprzygotowani do rozmowy lub celowo wprowadzają klientów w błąd. Przyklad? Podobno dawno nie zmieniałem karty SIM? Tak mieli w systemie podobno. A pomylili się o 8 lat .MarcinR pisze: ↑5 lis 2024, o 17:38 Co jest z wami nie tak ? Ledwo zacząłem zbliżać się do zakończenia umowy a już wydzwaniacie po kilka razy dziennie, nieprzygotowani, z błędnymi informacjami. Przedstawiając w kółko tą samą propozycje mimo, że określiłem, że mnie ona nie interesuje. Raz poddajecie że mam 30GB na umowie...raz że 50...możecie się przygotowywać bardziej ? U żadnego operatora, nie spotkałem się z tak nachalnym wydzwanieaniem jak u was...no może jeszcze Orange było równie natrętne.
Na szczęście mamy wolność rynku i po kolejnych dziś telefonach złożyłem wypowiedzenie umowy. Szkoda bo w sumie byłem zadowolony ale jesteście za drodzy i zbyt namolni
Sorki nowy jestem w temacie. Ale dzięki za info bo widzę, że jednak trzeba się zabierać do innego operatora....
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt przedłużenie 3: numerów.
7XXXXXXXX
7XXXXXXXX
Ostatnio zmieniony 7 lis 2024, o 10:42 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Ukryłam numer telefonu.
Powód: Ukryłam numer telefonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5306
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
draq_2004,
na forum nie podajemy numerów oraz danych osobowych. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
na forum nie podajemy numerów oraz danych osobowych. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
@Basia_Plus
Spróbuje ostatecznie jeszcze pogadać bo Disney u was jest na +, proszę przekazanie do konsultanta DUK prośbę o kontakt
Spróbuje ostatecznie jeszcze pogadać bo Disney u was jest na +, proszę przekazanie do konsultanta DUK prośbę o kontakt
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3366
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
MarcinR,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas prośbę o kontakt do pracownika DUK.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas prośbę o kontakt do pracownika DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ