Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5306
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

mw11,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
illicit
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 12 sty 2021, o 07:05
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: illicit »

Cześć,
czy poniższa oferta Apple One, z internetem bez limitów GB jest/będzie dostępna także dla przedłużających umowę?

https://www.plus.pl/abonament
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5306
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj illicit,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MMA78
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 wrz 2024, o 12:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MMA78 »

Witam, proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy.
Przesłałem maila.
Dziękuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5306
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj MMA78,
MMA78 pisze: 3 paź 2024, o 08:58 proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy.
Przesłałem maila.
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam konsultanta DUK o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karol11
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 maja 2020, o 18:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: karol11 »

Witam,

Chce dopytać również tutaj o informację, którą dostałem z DUK. Pan zaoferował mi 2 kompletnie niedostoswane do mnie oferty, pomimo tego, że chciałem najtańsza opcje z możliwych. Jak zapytałem o konkretną ofertę z strony internetowej, która była tańsza o 35zł od 1 oferty i o 20 zł od drugiej to okazało się, że są tańsze od tego co Pan mi wtedy zaproponował. Powiedział, że mogę dostać tą ofertę, która jest na stronie i rzeczywiście jest tańsza od tego co proponował.

Moje pytanie czy naprawdę DUK już nie może zaproponować lepszej oferty stałemu klientowi? Dostałem informację, że to co jest na stronie jest dla przenoszących numer i to jest najtańsza możliwa opcja i nie ma teraz ulg za staż bo czasy się zmieniły.

Dodatkowo pytając jak to jest, że w plush jest dużo tańsza oferta. Pan opowiedział mi o wadach sieci, o niższym priorytecie w plush, gorszym zasięgu itp? Czy to jest prawdą?
Uzytkownik+
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Uzytkownik+ »

karol11 w życiu Ci nie odpowiedzą. I nie licz, że coś dostaniesz lepszego jako długoletni klient. Plus już dawno olewa stałych klientów. A pan to Ci bajki opowiadał. Plus próbuje doić klientów, ile się są, a zasięg w każdej ofercie plusa jest do niczego. Nie ma inwestycji, nie ma zasięgu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5306
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj karol11,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarcinR
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 lis 2024, o 17:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarcinR »

Co jest z wami nie tak ? Ledwo zacząłem zbliżać się do zakończenia umowy a już wydzwaniacie po kilka razy dziennie, nieprzygotowani, z błędnymi informacjami. Przedstawiając w kółko tą samą propozycje mimo, że określiłem, że mnie ona nie interesuje. Raz poddajecie że mam 30GB na umowie...raz że 50...możecie się przygotowywać bardziej ? U żadnego operatora, nie spotkałem się z tak nachalnym wydzwanieaniem jak u was...no może jeszcze Orange było równie natrętne.

Na szczęście mamy wolność rynku i po kolejnych dziś telefonach złożyłem wypowiedzenie umowy. Szkoda bo w sumie byłem zadowolony ale jesteście za drodzy i zbyt namolni
Uzytkownik+
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Uzytkownik+ »

MarcinR pisze: 5 lis 2024, o 17:38 Co jest z wami nie tak ? Ledwo zacząłem zbliżać się do zakończenia umowy a już wydzwaniacie po kilka razy dziennie, nieprzygotowani, z błędnymi informacjami. Przedstawiając w kółko tą samą propozycje mimo, że określiłem, że mnie ona nie interesuje. Raz poddajecie że mam 30GB na umowie...raz że 50...możecie się przygotowywać bardziej ? U żadnego operatora, nie spotkałem się z tak nachalnym wydzwanieaniem jak u was...no może jeszcze Orange było równie natrętne.

Na szczęście mamy wolność rynku i po kolejnych dziś telefonach złożyłem wypowiedzenie umowy. Szkoda bo w sumie byłem zadowolony ale jesteście za drodzy i zbyt namolni
Brawo Ty. Konsultanci w Plusie są nieprzygotowani do rozmowy lub celowo wprowadzają klientów w błąd. Przyklad? Podobno dawno nie zmieniałem karty SIM? Tak mieli w systemie podobno. A pomylili się o 8 lat :lol:.
MarcinR
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 lis 2024, o 17:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarcinR »

Uzytkownik+ pisze: 5 lis 2024, o 20:13
MarcinR pisze: 5 lis 2024, o 17:38 Co jest z wami nie tak ? Ledwo zacząłem zbliżać się do zakończenia umowy a już wydzwaniacie po kilka razy dziennie, nieprzygotowani, z błędnymi informacjami. Przedstawiając w kółko tą samą propozycje mimo, że określiłem, że mnie ona nie interesuje. Raz poddajecie że mam 30GB na umowie...raz że 50...możecie się przygotowywać bardziej ? U żadnego operatora, nie spotkałem się z tak nachalnym wydzwanieaniem jak u was...no może jeszcze Orange było równie natrętne.

Na szczęście mamy wolność rynku i po kolejnych dziś telefonach złożyłem wypowiedzenie umowy. Szkoda bo w sumie byłem zadowolony ale jesteście za drodzy i zbyt namolni
Brawo Ty. Konsultanci w Plusie są nieprzygotowani do rozmowy lub celowo wprowadzają klientów w błąd. Przyklad? Podobno dawno nie zmieniałem karty SIM? Tak mieli w systemie podobno. A pomylili się o 8 lat :lol:.

Sorki nowy jestem w temacie. Ale dzięki za info bo widzę, że jednak trzeba się zabierać do innego operatora....
draq_2004
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 paź 2017, o 17:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: draq_2004 »

Proszę o kontakt przedłużenie 3: numerów.
7XXXXXXXX
Ostatnio zmieniony 7 lis 2024, o 10:42 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Ukryłam numer telefonu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5306
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

draq_2004,

na forum nie podajemy numerów oraz danych osobowych. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarcinR
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 lis 2024, o 17:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarcinR »

@Basia_Plus

Spróbuje ostatecznie jeszcze pogadać bo Disney u was jest na +, proszę przekazanie do konsultanta DUK prośbę o kontakt
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3366
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

MarcinR,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas prośbę o kontakt do pracownika DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ