Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5761
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
fox0410, jakie są prędkości i parametry sygnału? Podaj dokładną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 9 wrz 2024, o 14:14
Re: Problem z prędkością LTE
Witam, od kilku dni występują u mnie problemy z internetem na routerze i tylko na nim. Internet w telefonie działa bez zarzutu. Resetowanie routera nie pomogło. Czyżby problemem był obciążony kanał? Proszę o pomoc
Re: Problem z prędkością LTE
Rozumiem że chodzi o WiFi? Zmień na inny kanał w ustawieniach routera i zobacz czy coś pomaga.
W ogóle można podłączyć komputer kablem ethernetowym i zobaczyć czy też tak słabo działa - będzie jasność czy to wina WiFi czy coś innego.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 9 wrz 2024, o 14:14
Re: Problem z prędkością LTE
Właśnie zmieniałem kilka kanałów i niestety żaden z nich nie działa odpowiednio. Po podłączeniu kablem do routera wifi nadal źle działa. Może to przekroczenie limitu danych spowalnia działanie wifi?
-
- V.I.P.
- Posty: 1324
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
Chodziło o sprawdzenie czy na kablu działa dobrze internet, nie czy po podłączeniu kabla działa dobrze wifi.
Wifi to funkcja routera nie operatora, a po przekroczeniu limitu (tutaj zależy jaką masz umowę/waurnki) "zwalnia" ogólnie przepustowość łącza nie zależnie czy korzysta się na urządzeniach przez wifi czy po przez kabel (ethernet).Fabimatxyz pisze: ↑9 paź 2024, o 10:29 Może to przekroczenie limitu danych spowalnia działanie wifi?
Re: Problem z prędkością LTE
Czy ktoś może odpowiedzieć ?
-
- V.I.P.
- Posty: 1324
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
Może zacznij od odpowiedzi na pytanie jakie ci zadał Specjalista?Michał_Plus pisze: ↑7 paź 2024, o 17:15 fox0410, jakie są prędkości i parametry sygnału? Podaj dokładną lokalizację.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5761
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
fox0410, ponownie, jakie są prędkości i parametry sygnału? Podaj dokładną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dzień dobry,
pierwszy wpis, szkoda, że w tym dziale. Od czwartku jestem posiadaczem Plus LTE i ileż było frajdy z internetu na poziomie 20 Mbs (mieszkam w lesie, dotychczas tylko internet przez neostradę przy skrajnie niekorzystnych warunkach dostawy usługi - odległość od tzw. ostatniego słupa na granicy dostarczenia usługi). Nie wiedzieć czemu, nagle od piątku od godziny 18:00 internet wział i upadł (download na poziomie 1 Mbs, upload na poziomie 3 Mbs - swoją drogą wg mnie dziwna sytuacja, że upload 3x mocniej od download, zazwyczaj jest zgoła odwrotnie). I taki "upadnięty" ten internet był przez cały długi weekend. Dzisiaj, od poniedziałku, znowu od rana piękne 20Mbs (przy downloadzie).
Proszę mi powiedzieć - czy taka sytuacja jest normalna, czy taka sytuacja jest zgodna z postanowieniami umowy, czy taka sytuacja będzie miała cechę premanentności ?
Lokalizacja - Adamów Wieś, 96-325 Radziejowice, oprogramowania do monitorowania sprawności internetu (zarówno wewnątrz, jak i zewnątrz) - 5GMARK.
Pozdrawiam
Grzegorz
pierwszy wpis, szkoda, że w tym dziale. Od czwartku jestem posiadaczem Plus LTE i ileż było frajdy z internetu na poziomie 20 Mbs (mieszkam w lesie, dotychczas tylko internet przez neostradę przy skrajnie niekorzystnych warunkach dostawy usługi - odległość od tzw. ostatniego słupa na granicy dostarczenia usługi). Nie wiedzieć czemu, nagle od piątku od godziny 18:00 internet wział i upadł (download na poziomie 1 Mbs, upload na poziomie 3 Mbs - swoją drogą wg mnie dziwna sytuacja, że upload 3x mocniej od download, zazwyczaj jest zgoła odwrotnie). I taki "upadnięty" ten internet był przez cały długi weekend. Dzisiaj, od poniedziałku, znowu od rana piękne 20Mbs (przy downloadzie).
Proszę mi powiedzieć - czy taka sytuacja jest normalna, czy taka sytuacja jest zgodna z postanowieniami umowy, czy taka sytuacja będzie miała cechę premanentności ?
Lokalizacja - Adamów Wieś, 96-325 Radziejowice, oprogramowania do monitorowania sprawności internetu (zarówno wewnątrz, jak i zewnątrz) - 5GMARK.
Pozdrawiam
Grzegorz
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5761
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Gwido67, opis (DL<UL) wskazuje na duże obciążenie sieci z uwagi na liczbę jednocześnie korzystających ze stacji użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Podziękował pięknie za odpowiedź. Proszę mi powiedzieć, gdyż jestem kompletnym laikiem w sprawach internetu LTE - czy ilość użytkowników wprost wpływa na siłę/jakość/przepustowość sieci w kategoriach DL ?Michał_Plus pisze: ↑5 lis 2024, o 11:00 Gwido67, opis (DL<UL) wskazuje na duże obciążenie sieci z uwagi na liczbę jednocześnie korzystających ze stacji użytkowników.
Pozdrawiam
Grzegorz
PS. Generalne obserwacje - pracuję zdalnie więc stale monitoruję jakość sygnału - od godziny 7:00 do tak mniej-więcej 18 mam piękne 20 Mbs na DL i jakieś 4-5 Mbs na UL. I szczerze mówiąc nic mi więcej nie potrzeba, duża satysfakcja z łącza. Po godzinie 18 ten DL spada radyklanie do 2-3 Mbs i to już "chała". Czy tak już będzie zawsze ? Pytam, ponieważ nie tylko pracą człowiek żyje , po tej 18:00 też byłoby przyjemnie cieszyć się dobrym internetem do celów rozrywkowych. Jakaś nadzieja ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5761
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Gwido67, "przepustowość" stacji dzielona jest na wszystkich zalogowanych użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi ale spoko...
To z dziś:
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5761
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Marcin_89, prędkości wskazują na dużą ilość jednocześnie zalogowanych użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie nadajnika w miejscowości 72-004 Tanowo
Dzień dobry.
Z informacji uzyskanej od Plus Reklamacje ( Nr sprawy: OKR/MJas/7495508/25.11.24 ) dowiedziałem się ,że nadajnik umieszczony centralnie w środku wsi ( BT44558 )został przeniesiony na jej skraj ( Ulica Wiatraczna BT41969 ). Ja akurat korzystam z internetu w miejscu położonym też na skraju wsi ale po przeciwnej stronie w stosunku do jej centrum .
Odległość od nadajnika wzrosła dwukrotnie a po drodze pojawiły się nowe przeszkody.
Jakość i szybkość spadła drastycznie. Są wieczory kiedy prędkość transmisji spada poniżej 1Mb/s. transmisja się rwie a połączenia tel. czasami nie dochodzą(mam 5 kart pracujących na nadajnikach Plusa-do września był zdecydowanie najlepszy ze wszystkich sieci).
Proszę mi powiedzieć czy ta sytuacja jest przejściowa i transmisja w jakimś akceptowalnym terminie wróci do stanu sprzed września . Na razie wieczorami używam internetu od njumobile lub t-mobile i przez jakiś czas mogę korzystać z pomocy
tych dostawców. Natomiast na stałe jest to postępowanie nieuzasadnione.
Z informacji uzyskanej od Plus Reklamacje ( Nr sprawy: OKR/MJas/7495508/25.11.24 ) dowiedziałem się ,że nadajnik umieszczony centralnie w środku wsi ( BT44558 )został przeniesiony na jej skraj ( Ulica Wiatraczna BT41969 ). Ja akurat korzystam z internetu w miejscu położonym też na skraju wsi ale po przeciwnej stronie w stosunku do jej centrum .
Odległość od nadajnika wzrosła dwukrotnie a po drodze pojawiły się nowe przeszkody.
Jakość i szybkość spadła drastycznie. Są wieczory kiedy prędkość transmisji spada poniżej 1Mb/s. transmisja się rwie a połączenia tel. czasami nie dochodzą(mam 5 kart pracujących na nadajnikach Plusa-do września był zdecydowanie najlepszy ze wszystkich sieci).
Proszę mi powiedzieć czy ta sytuacja jest przejściowa i transmisja w jakimś akceptowalnym terminie wróci do stanu sprzed września . Na razie wieczorami używam internetu od njumobile lub t-mobile i przez jakiś czas mogę korzystać z pomocy
tych dostawców. Natomiast na stałe jest to postępowanie nieuzasadnione.
Ostatnio zmieniony 2 gru 2024, o 09:01 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.