Było bez ostrzeżenia. Nikt nie powiedział, że miałem wyłączony albo nie czytam wiadomości. Trole atakuja.. nic mnie nie obchodzi, że zupa była za słona. Jeśli chodzi o dzisiaj, to numer już odzyskany.wlo pisze: ↑21 kwie 2024, o 13:44Każdy ma coś podobnego, kto nie pilnuje terminów ważności. REGULAMIN
Masz pretensje, że z powodu niedotrzymywania terminów doładowań operator zgodnie z regulaminem wygasza ważność konta? I nie jest prawdą, że bez ostrzeżenia. Jeśli nie masz włączonego telefonu... Jak niby mają skutecznie dostarczyć wiadomości? Jeśli nie czytasz - jak skutecznie mają Cię poinformować?
W tym przypadku numer jest w okresie karencji pewnie. Więc, jakbyś znał podstawowe zasady (a uważam, że jeśli ktoś korzysta z jakichś usług, powinien je znać), wiedziałbyś, że najmniejszym problemem jest "wskrzeszenie" numeru
Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 kwie 2024, o 21:32
Re: Termin ważności upłynął - jak odzyskać numer?
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 lip 2024, o 09:41
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam. Czy mogę prosić o rozpatrzenie reklamacji: CASE/240702/1849 ?
Numer został zablokowany bez żadnych wcześniejszych ostrzeżeń, gdyż nie doładowałem go przez 365 dni z tego powodu iż przebywam za granicą, a numer służył mi teraz głównie do odbierania telefonów, SMS-ów, weryfikacji kont. W sierpniu wracam do Polski na stałe i chciałem wrócić do korzystania z tego numeru ponieważ posiadam go od 10 lat.
Numer został zablokowany bez żadnych wcześniejszych ostrzeżeń, gdyż nie doładowałem go przez 365 dni z tego powodu iż przebywam za granicą, a numer służył mi teraz głównie do odbierania telefonów, SMS-ów, weryfikacji kont. W sierpniu wracam do Polski na stałe i chciałem wrócić do korzystania z tego numeru ponieważ posiadam go od 10 lat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22496
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Piechu1998,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Piechu1998 pisze: ↑3 lip 2024, o 10:48 Czy mogę prosić o rozpatrzenie reklamacji: CASE/240702/1849 ?
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 paź 2024, o 12:06
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzeń dobry!
Nie korzystałam z Plusa przez długi okres czasu. Nie pamiętam kodu PUK i nie rejestrowałam PESEL. Czy mogłabym odnowić swój numer telefonu?
Nie korzystałam z Plusa przez długi okres czasu. Nie pamiętam kodu PUK i nie rejestrowałam PESEL. Czy mogłabym odnowić swój numer telefonu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22496
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj HalynaVasylevska,
ten numer loguje się jeszcze do sieci? Czy już jest nieaktywny?
ten numer loguje się jeszcze do sieci? Czy już jest nieaktywny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 paź 2024, o 12:06
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Mam wpisać PUK kod, ale nie pamętam niestety, a numer PESEL nie jest rejestrowany :(
Nie korzystałam z Plusa przez długi okres czasu. Nie pamiętam kodu PUK i nie rejestrowałam PESEL. Czy mogłabym odnowić swój numer telefonu?
Dzeń dobry!Joanna_Plus pisze: ↑11 paź 2024, o 14:28 Witaj HalynaVasylevska,
ten numer loguje się jeszcze do sieci? Czy już jest nieaktywny?
Nie korzystałam z Plusa przez długi okres czasu. Nie pamiętam kodu PUK i nie rejestrowałam PESEL. Czy mogłabym odnowić swój numer telefonu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22496
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
HalynaVasylevska,
kod PUK uzyskasz kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Jeśli wybierzesz drugą formę kontaktu, podaj numer, którego sprawa dotyczy oraz dane na jakie został on zarejestrowany.
kod PUK uzyskasz kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Jeśli wybierzesz drugą formę kontaktu, podaj numer, którego sprawa dotyczy oraz dane na jakie został on zarejestrowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 paź 2024, o 12:06
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Napisałam maila do BOK, mam nadzieję ze sytajacja rozwiąze się w szybkim czasie pozytywnie. Dziękuję za pomoć! Plus - najlepszy! ;)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22496
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
HalynaVasylevska,
jeżeli nie otrzymałaś jeszcze odpowiedzi, to podaj proszę numer sprawy. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
jeżeli nie otrzymałaś jeszcze odpowiedzi, to podaj proszę numer sprawy. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Pani Joanno,
Bardzo proszę Panią o pomoc w sprawie CASE/241017/246 51xxxxxxx
Bardzo proszę Panią o pomoc w sprawie CASE/241017/246 51xxxxxxx
Ostatnio zmieniony 21 paź 2024, o 10:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru telefonu.
Powód: Ukrycie numeru telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22496
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
swiataz,
przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry.
Bardzo proszę o pomoc w sprawie zawieszenia numeru. Został zawieszony wczoraj (27.11.2024) wieczorem z powodu nieświadomego złamania regulaminu.
Jest to numer nie tylko prywatny ale i wykorzystywany w moim serwisie rowerowym, posiada go setki klientów, więc odzyskanie go jest dla mnie priorytetem.
Nr zgłoszenia: CASE/241128/264
Nr tel:66XXXXXXX
Serdecznie dziękuję
Bardzo proszę o pomoc w sprawie zawieszenia numeru. Został zawieszony wczoraj (27.11.2024) wieczorem z powodu nieświadomego złamania regulaminu.
Jest to numer nie tylko prywatny ale i wykorzystywany w moim serwisie rowerowym, posiada go setki klientów, więc odzyskanie go jest dla mnie priorytetem.
Nr zgłoszenia: CASE/241128/264
Nr tel:66XXXXXXX
Serdecznie dziękuję
Ostatnio zmieniony 28 lis 2024, o 10:54 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru telefonu. Na forum nie podajemy takich danych.
Powód: Ukrycie numeru telefonu. Na forum nie podajemy takich danych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22496
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Kamil123K,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Złożyłem ponowną reklamację poprzez telefoniczne biuro obsługi klienta.Joanna_Plus pisze: ↑28 lis 2024, o 11:00 Witaj Kamil123K,Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Oto nr dokumentu który otrzymałem:
25637934
Bardzo proszę o ponowne przekazanie, ponieważ sprawa jest bardzo pilna.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22496
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Kamil123K,
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ