Dzień dobry.
Od ok. miesiąca zmagam się z problemem w sieci Plus. Jestem tutaj klientem od 8 miesięcy, miesięcznie place +/-100zł za abonament + telefon. Przy chęci rozszerzenia rzeczy, które posiadam u Was niestety, ale z niewiadomych mi przyczyn system odrzuca z powodu negatywnej wiarygodności płatniczej.
Nie jestem w BIK, KRD - nie mam zadłużeń nigdzie oo prostu, w Plus nie zalegam - wszystko na czas place. W Play również mam usługi i tam też nie zalegam, nigdy nie spóźniłem się z płatnościami. Czym to jest spowodowane? Kontaktowałem się na infolinii paręnaście razy, ale to tylko strata na każdej rozmowie około godziny czasu.
+ przy weryfikacji manualnej przez Dział Aktywacji zawsze była pozytywna decyzja, odkąd weryfikuje automat to nic nie przechodzi.
Wiarygodność Płatnicza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 lis 2024, o 01:11
Wiarygodność Płatnicza
Ostatnio zmieniony 29 lis 2024, o 10:15 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
Re: Wiarygodność Płatnicza
Może masz za niski abonament?
O wiarygodności czy zdolności kredytowej mógłbym sporo powiedzieć. I to nie w odniesieniu do usługodawcy a BANKU!
O wiarygodności czy zdolności kredytowej mógłbym sporo powiedzieć. I to nie w odniesieniu do usługodawcy a BANKU!
Re: Wiarygodność Płatnicza
Ale przecież kupując coś w Plusie na raty to Plus nie sprawdza nigdzie poza sobą tak więc nie jest się sprawdzanym w bankach czy innych Bikach.