Marta_Plus pisze: ↑30 sty 2025, o 13:27
Witaj Azyrys,
nie odnotowaliśmy zgłoszeń z tej lokalizacji. Jakie masz parametry sygnału? Sprawdzisz je np. w aplikacji "Network Cell Info". Jeśli dysponujesz także numerem zgłoszenia, podaj mi go tutaj, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Nr zgłoszenia: CASE/250104/701
Dostałem odpowiedź że problem z transmisją nie powinien już występować, lecz szczerzę nie widzę różnicy. Zasięg LTE jest dostępny tylko po ręcznym wyborze z telefonu. W załączniku zdjęcia z aplikacji.
Witam a ja mam odmienne pytanie .Czy w Zamościu woj. lubelskie rejon ul. Hrubieszowska/Al.Jana Pawła II koło szpitala, w ostatnich dniach został dostawiony nadajnik waszej sieci.Zauważalnie zauważyłem wyraźną poprawę zasięgu .Jeśli tak to można wiedzieć gdzie on się znajduję bo na mapie BTS search nie widać nowego nadajnika
Azyrys, okoliczne stacje pracują prawidłowo. Jednak z uwagi na niską moc sygnału, w tej lokalizacji, mogą występować utrudnienia w dostępie do sieci LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Dzisiaj cały dzień w 78-314 Słowieńsko problem z połączeniami telefonicznymi nie można się dodzwonić a jak się wybiera nr to wybiera, wybiera i nic. Jak już się uda połączyć to zrywa połączenie. Połączenie internetowe jak w wyniku https://www.speedtest.pl/wynik/433438601 - nie można korzystać, strony nie mogą się załodować. Co się dzieje? Jak długo to będzie trwało? pozdrawiam
Maniuś, odległość od stacji, pogoda, jak i topografia terenu mogą znacząco wpływać na jakość sygnału. Obecnie nie jest planowana żadna nowa stacja w tym rejonie. Sprawdź parametry sygnału np. aplikacja Network Cell Info i podaj wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziękuję, wiem o tych utrudnieniach, zastanawia mnie z jakiego powodu przy obecnych mrozach i słonecznych dniach oraz księżycowych nocach jest pogorszenie a w styczniu przy deszczach było lepiej. Co oznacza komunikat "ograniczone usługi" przy wymuszeniu 4G? A jak już się pokaże LTE to np nie mogę otworzyć strony sppedtest.pl bo pojawia się błąd 404 albo informacja, że strona jest niebezpieczna a jak przełączę tylko na 3G to odświeżę i działa prawidłowo.
Czy ograniczacie mi w jakiś sposób korzystanie z 4G bo prędkości znacznie spadły i to przy ładnej, bezchmurnej pogodzie? Dodam, że nie przekraczam umownych GB a 4G mam bez limitu.
Załączniki
ograniczone usługi.JPG (6.67 KiB) Przejrzano 4432 razy
@Maniuś
Na załączonym screenie nie masz zasięgu, więc i siłą rzeczy nie masz usług komórkowych. Najpewniej nikt Ci nic nie ogranicza, po prostu masz bardzo słaby zasięg LTE, a wręcz czasami jego brak.
Witam
Brak usługi wygląda jak na załączonym screenie. Poza tym jest to nr "internetowy" na którym występują problemy w przeciwieństwie do nr, do połączeń głosowych gdzie połączenia internetowe dużo lepiej działają. Zamieniałem sim w urządzeniach i za każdym razem efekt był ten sam