Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
pkonrad
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 lut 2023, o 04:49
Lokalizacja: małoPOLSKA

Re: Faktura

Post autor: pkonrad »

Dobry wieczór, bardzo proszę aby Specjalista Plusa przyspieszył udzielenie odpowiedzi na reklamacje: CASE/230822/1983
To moja druga reklamacja po podpisaniu aneksu w dniu 14.08.2023 r. Tym razem nie zgadza sie kwota faktury, co innego było ustalone przy aneksie a co innego jest na fakturze.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22671
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Faktura

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj pkonrad,
pkonrad pisze: 22 sie 2023, o 22:38 bardzo proszę aby Specjalista Plusa przyspieszył udzielenie odpowiedzi na reklamacje: CASE/230822/1983
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AndrzejiHania
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28

Nienależna kwota w abonamencie

Post autor: AndrzejiHania »

Dostałem comiesięczną fakturę - wyższą o 36,90 PLN, czyli prawie o 80%. Nie mogę nigdzie znaleźć przyczyny podwyżki, ale podejrzewam, że chodzi o aktywowaną (na jeden okres) subskrypcję ProBattleZone, która co 2 tygodnie zżera 30zł. Problem w tym, że ABSOLUTNIE tego nie aktywowałem. Dostałem info z numeru 80711, że "Twoja subskrypcja w cenie 36,90 jest odnawiana co 14 dni". Natychmiast to zablokowałem (przez telefon z innego numeru do operatora tej "usługi", nie przez mail czy sms) i zrobiłem limit usług premium na 0. Jak się okazało, pierwszy haracz jednak pobrali. Chciałbym złożyć reklamację na wysokośc faktury i na ten proceder, który IMHO nie miałby miejsca bez wiedzy operatora i dostawcy usług telefonicznych - czyli Plusa.
Jak mam to zrobić?
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22671
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Faktura

Post autor: Joanna_Plus »

AndrzejiHania,

informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/article/85.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 332
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Faktura

Post autor: bodek510 »

Dostałem fakturę o 20 zł większą niż normalnie, konsultant nie potrafił wyjaśnić przyczyny takiej podwyżki i tylko przyjął zgłoszenie . 25076828 nr zgłoszenia plus . Proszę o przyspieszenie sprawdzenia .
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5495
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

bodek510,
bodek510 pisze: 10 lip 2024, o 08:26 25076828 nr zgłoszenia plus .
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 332
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Faktura

Post autor: bodek510 »

Basia_Plus dziękuję
pylote
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 mar 2025, o 17:11

SMS o wystawionej fakturze

Post autor: pylote »

Dzień dobry! :-)

W listopadzie 2024 rozpaczałem swoją przygodę z wyłączeniem SMS-ów od PlusFaktura. Sprawa dotyczy trzech numerów w abonamencie, z każdego został wysłany SMS "nie.faktura" na 8095 i nadal nic. Obsługa klienta na czacie wyłączyła SMSy, nadal je dostaje. Wysłałem wiadomość e-mail do BOK, dostałem odpowiedz - "zlecenie zostało zrealizowane".

Kilka dni temu kolejny SMS o wystawionej fakturze. I tak co miesiąc. OD LISTOPADA.

Jakieś pomysły? Podpowiedzi?

Mógłbym się tym nie przejmować, ale w każdym SMSie jest link do faktury, numer faktury i kwota do zapłaty. Są to sprawy dosyć...delikatne i wrażliwe.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2025, o 17:57 przez imarcin0409, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do istniejącego wątku.
imarcin0409
Szalony PlusManiak
Posty: 262
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10

Re: Faktura

Post autor: imarcin0409 »

Webowa wersja iPlus → Płatności → Narzędzia i usługi dla płatności → Infopakiety dla konta

Co tutaj masz?
pylote
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 mar 2025, o 17:11

Re: Faktura

Post autor: pylote »

Ok. Dziękuję. Usunąłem infopakiet o wystawionej fakturze dla jednego z numerów. Na pozostałych dwóch numerach pakiety są wyłączone „brak aktywnych infopakietów”. Jeden pakiet mógłby wysyłać powiadomienia na wszystkie numery?
imarcin0409
Szalony PlusManiak
Posty: 262
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10

Re: Faktura

Post autor: imarcin0409 »

pylote pisze: 16 mar 2025, o 18:30 (...)
Jeden pakiet mógłby wysyłać powiadomienia na wszystkie numery?
Te trzy numery są na jednej fakturze?
pylote
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 mar 2025, o 17:11

Re: Faktura

Post autor: pylote »

Tak. Mam numer główny jako właściciel i do tego są dwa dodatkowe numery, ale faktura jest jedna.
wlo
V.I.P.
Posty: 468
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Faktura

Post autor: wlo »

Ja nie mam aktywnych infopkietów a informację o wystawionej fakturze dostaję. Nawet nie pytałem użytkowników pozostałych numerów na koncie czy też do nich przychodzi esemes ;-)
Teraz spokój jest. Przychodzi raz w miesiącu. Ale jeszcze niedawno, po wystawieniu faktury co drugi dzień dostawałem SMS z przypomnieniem o płatności terminowej. To dopiero denerwujące było! Zresztą kila e-maili przychodzi z przypomnieniem o płatności i tak. Rozumiem, gdybym często po terminie płacił... Ale nie pamiętam kiedy po terminie zdarzyło mi się zapłacić. Poza tym operator ma moją 28-letnią historię płatności. Myślę, ze księgowi w firmie z radości by się posikali gdyby większość abonentów tak płaciła jak ja ;-)
imarcin0409
Szalony PlusManiak
Posty: 262
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10

Re: Faktura

Post autor: imarcin0409 »

wlo, odkąd usunąłem infopakiety, nic mi nie przychodzi i chciałbym, żeby tak pozostało ;-) .
Właśnie, i tak dostaję maila.
ODPOWIEDZ