Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- pkonrad
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lut 2023, o 04:49
- Lokalizacja: małoPOLSKA
Re: Faktura
Dobry wieczór, bardzo proszę aby Specjalista Plusa przyspieszył udzielenie odpowiedzi na reklamacje: CASE/230822/1983
To moja druga reklamacja po podpisaniu aneksu w dniu 14.08.2023 r. Tym razem nie zgadza sie kwota faktury, co innego było ustalone przy aneksie a co innego jest na fakturze.
To moja druga reklamacja po podpisaniu aneksu w dniu 14.08.2023 r. Tym razem nie zgadza sie kwota faktury, co innego było ustalone przy aneksie a co innego jest na fakturze.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22671
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Faktura
Witaj pkonrad,
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
AndrzejiHania
- Prawie PlusManiak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Nienależna kwota w abonamencie
Dostałem comiesięczną fakturę - wyższą o 36,90 PLN, czyli prawie o 80%. Nie mogę nigdzie znaleźć przyczyny podwyżki, ale podejrzewam, że chodzi o aktywowaną (na jeden okres) subskrypcję ProBattleZone, która co 2 tygodnie zżera 30zł. Problem w tym, że ABSOLUTNIE tego nie aktywowałem. Dostałem info z numeru 80711, że "Twoja subskrypcja w cenie 36,90 jest odnawiana co 14 dni". Natychmiast to zablokowałem (przez telefon z innego numeru do operatora tej "usługi", nie przez mail czy sms) i zrobiłem limit usług premium na 0. Jak się okazało, pierwszy haracz jednak pobrali. Chciałbym złożyć reklamację na wysokośc faktury i na ten proceder, który IMHO nie miałby miejsca bez wiedzy operatora i dostawcy usług telefonicznych - czyli Plusa.
Jak mam to zrobić?
Jak mam to zrobić?
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22671
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Faktura
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
bodek510
- Szalony PlusManiak
- Posty: 332
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Faktura
Dostałem fakturę o 20 zł większą niż normalnie, konsultant nie potrafił wyjaśnić przyczyny takiej podwyżki i tylko przyjął zgłoszenie . 25076828 nr zgłoszenia plus . Proszę o przyspieszenie sprawdzenia .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5495
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
bodek510,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
bodek510
- Szalony PlusManiak
- Posty: 332
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Faktura
Basia_Plus dziękuję
SMS o wystawionej fakturze
Dzień dobry!
W listopadzie 2024 rozpaczałem swoją przygodę z wyłączeniem SMS-ów od PlusFaktura. Sprawa dotyczy trzech numerów w abonamencie, z każdego został wysłany SMS "nie.faktura" na 8095 i nadal nic. Obsługa klienta na czacie wyłączyła SMSy, nadal je dostaje. Wysłałem wiadomość e-mail do BOK, dostałem odpowiedz - "zlecenie zostało zrealizowane".
Kilka dni temu kolejny SMS o wystawionej fakturze. I tak co miesiąc. OD LISTOPADA.
Jakieś pomysły? Podpowiedzi?
Mógłbym się tym nie przejmować, ale w każdym SMSie jest link do faktury, numer faktury i kwota do zapłaty. Są to sprawy dosyć...delikatne i wrażliwe.
W listopadzie 2024 rozpaczałem swoją przygodę z wyłączeniem SMS-ów od PlusFaktura. Sprawa dotyczy trzech numerów w abonamencie, z każdego został wysłany SMS "nie.faktura" na 8095 i nadal nic. Obsługa klienta na czacie wyłączyła SMSy, nadal je dostaje. Wysłałem wiadomość e-mail do BOK, dostałem odpowiedz - "zlecenie zostało zrealizowane".
Kilka dni temu kolejny SMS o wystawionej fakturze. I tak co miesiąc. OD LISTOPADA.
Jakieś pomysły? Podpowiedzi?
Mógłbym się tym nie przejmować, ale w każdym SMSie jest link do faktury, numer faktury i kwota do zapłaty. Są to sprawy dosyć...delikatne i wrażliwe.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2025, o 17:57 przez imarcin0409, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do istniejącego wątku.
Powód: Przeniesienie do istniejącego wątku.
-
imarcin0409
- Szalony PlusManiak
- Posty: 262
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Re: Faktura
Webowa wersja iPlus → Płatności → Narzędzia i usługi dla płatności → Infopakiety dla konta
Co tutaj masz?
Co tutaj masz?
Re: Faktura
Ok. Dziękuję. Usunąłem infopakiet o wystawionej fakturze dla jednego z numerów. Na pozostałych dwóch numerach pakiety są wyłączone „brak aktywnych infopakietów”. Jeden pakiet mógłby wysyłać powiadomienia na wszystkie numery?
-
imarcin0409
- Szalony PlusManiak
- Posty: 262
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Re: Faktura
Tak. Mam numer główny jako właściciel i do tego są dwa dodatkowe numery, ale faktura jest jedna.
Re: Faktura
Ja nie mam aktywnych infopkietów a informację o wystawionej fakturze dostaję. Nawet nie pytałem użytkowników pozostałych numerów na koncie czy też do nich przychodzi esemes 
Teraz spokój jest. Przychodzi raz w miesiącu. Ale jeszcze niedawno, po wystawieniu faktury co drugi dzień dostawałem SMS z przypomnieniem o płatności terminowej. To dopiero denerwujące było! Zresztą kila e-maili przychodzi z przypomnieniem o płatności i tak. Rozumiem, gdybym często po terminie płacił... Ale nie pamiętam kiedy po terminie zdarzyło mi się zapłacić. Poza tym operator ma moją 28-letnią historię płatności. Myślę, ze księgowi w firmie z radości by się posikali gdyby większość abonentów tak płaciła jak ja
Teraz spokój jest. Przychodzi raz w miesiącu. Ale jeszcze niedawno, po wystawieniu faktury co drugi dzień dostawałem SMS z przypomnieniem o płatności terminowej. To dopiero denerwujące było! Zresztą kila e-maili przychodzi z przypomnieniem o płatności i tak. Rozumiem, gdybym często po terminie płacił... Ale nie pamiętam kiedy po terminie zdarzyło mi się zapłacić. Poza tym operator ma moją 28-letnią historię płatności. Myślę, ze księgowi w firmie z radości by się posikali gdyby większość abonentów tak płaciła jak ja
-
imarcin0409
- Szalony PlusManiak
- Posty: 262
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Re: Faktura
wlo, odkąd usunąłem infopakiety, nic mi nie przychodzi i chciałbym, żeby tak pozostało
.
Właśnie, i tak dostaję maila.
Właśnie, i tak dostaję maila.