iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5495
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Witaj PiotrG-dz,
biling za poprzedni okres rozliczeniowy znajdziesz w zakładce "Płatności", w pozycji "Ogólne", dostępne będą 3 ostatnie faktury. Więcej informacji tutaj.
Bieżące użycie zweryfikujesz, jeśli na numerze aktywna jest usługa Wykaz bieżącego użycia.
biling za poprzedni okres rozliczeniowy znajdziesz w zakładce "Płatności", w pozycji "Ogólne", dostępne będą 3 ostatnie faktury. Więcej informacji tutaj.
Bieżące użycie zweryfikujesz, jeśli na numerze aktywna jest usługa Wykaz bieżącego użycia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
W mobilnej aplikacji iPlus znów można zarządzać zaprzyjaźnionymi numerami. 
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
iPlus --> Profil --> Udostępnianie oraz Zarządzanie numerami
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Wysłałem siostry numer, tylko ciekawe kto akceptuje? Myślałem, że natychmiast będzie dostęp.
Edit: ok trochę zachodu, ale zaakceptowane
dzięki @habish
Edit: ok trochę zachodu, ale zaakceptowane
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Sam sobie akceptujesz 
Wysyłasz prośbę z numeru którym chcesz zarządzać, a akceptujesz numerem który zarządza.
Wysyłasz prośbę z numeru którym chcesz zarządzać, a akceptujesz numerem który zarządza.
Ikona aplikacji
Witam Mam mały problem w aplikacji w telefonie IPhone .Cały czas mam powiadomienie ze jest jedna nowa wiadomość,nie mogę skasować usunąć tego .Usuwałem już aplikacje,restartowałem telefon nie pomaga,jakieś pomysły macie ?
Ostatnio zmieniony 21 mar 2025, o 18:21 przez imarcin0409, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu i istniejącego wątku.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu i istniejącego wątku.
-
imarcin0409
- Szalony PlusManiak
- Posty: 262
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Re: Ikona aplikacji
Co to za aplikacja, iPlus?
Re: Ikona aplikacji
Tak oczywiście
-
imarcin0409
- Szalony PlusManiak
- Posty: 262
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Nie znam tak tego systemu, skoro usunięcie jej nic nie dało, a w sumie jest to jednoznaczne z usunięciem danych/pamięci podręcznej aplikacji, to może coś jest jeszcze zapisane w iCloud?
Na ekranie startowym aplikacji (przy wersji na Android tak przynajmniej jest), w prawym górnym rogu znajduje się ikona dzwonek, gdy w nią klikniesz, dostaniesz się do wiadomości/komunikatów:
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
@Fufa, faktycznie na IP SE 3 mam ten sam problem.
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
A da się jakoś usunąć stare wiadomości?
autor: Fufa » 21 mar 2025, o 18:59
Pisali mi aby w powiadomieniach wyłączyć plakietki ,następnie uruchomić ponownie telefon i włączyć ponownie plakietki.Ale to nic nie pomogło.Irytujące trochę…
autor: Fufa » 21 mar 2025, o 18:59
Pisali mi aby w powiadomieniach wyłączyć plakietki ,następnie uruchomić ponownie telefon i włączyć ponownie plakietki.Ale to nic nie pomogło.Irytujące trochę…
Ostatnio zmieniony 21 mar 2025, o 20:02 przez imarcin0409, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów.
Powód: Połączenie postów.
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Ogólnie wyłączenie plakietek powoduje zniknięcie powiadomień 
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
I chyba to pozostanie dla oka 
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
O zmianę funkcjonalności webowego iPlusa dla prepaida chciałem zapytać...
Nie wiem czy mam coś z oczami, czy co, ale nie widzę pozycji menu, gdzie podejrzeć można było aktualną taryfę i ewentualnie dokonać zmiany taryfy. Czy może ktoś widzi lepiej ode mnie?
Nie wiem czy mam coś z oczami, czy co, ale nie widzę pozycji menu, gdzie podejrzeć można było aktualną taryfę i ewentualnie dokonać zmiany taryfy. Czy może ktoś widzi lepiej ode mnie?