Zwrot nadpłaty
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lis 2023, o 14:20
Zwrot nadpłaty
Dzień dobry proszę o przyspieszenie mojej sprawy numer CASE/231123/910
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zwrot nadpłaty
Witaj g.spolsky,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot nadpłaty
Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moją prośbę!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22575
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zwrot nadpłaty
g.spolsky,
ponowiłam prośbę o udzielenie odpowiedzi na wspomnianą korespondencję.
ponowiłam prośbę o udzielenie odpowiedzi na wspomnianą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zwrot nadpłaty na konto bankowe dla zamkniętego konta abonenckiego.
Zgodnie z tytułem wystąpiłem e-mailowo na bok@plus.pl do operatora o zwrot nadpłaty na zamkniętym koncie abonenckim podając w wiadomości swój numer konta bankowego.
Proszę o przyspieszenie tej sprawy konsultantów działających na forum - sprawa nr CASE/231205/452.
Proszę o przyspieszenie tej sprawy konsultantów działających na forum - sprawa nr CASE/231205/452.
Ostatnio zmieniony 5 gru 2023, o 11:28 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3535
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zwrot nadpłaty
patrix-83,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot nadpłaty
Czy można prosić o przyspieszenie sprawy (zwrot nadpłaty) zgłoszenie CASE/241107/1557. Dziękuję
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zwrot nadpłaty
Frugo_21,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zły numer konta płatność
Witam ostatnio opłacałem 2 miesiące telefon mamie przelewem internetowym i jakie było moje zdziwienie gdy okazało się że na koncie widnieje zaległość. Sprawdziłem swoją historię i okazało się że pieniądze wysyłałem ale na konto powiązane z moim abonamentem. Z tym że ja już prawie 3 lata nie jestem w plusie? Czy da się jakoś te pieniądze przelać na właściwe konto ?bo nastąpiła pomyłka z mojej strony?
Ostatnio zmieniony 26 mar 2025, o 10:29 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5394
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zwrot nadpłaty
Witaj Kamil699,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z danymi i numerami kont poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć weryfikację i udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z danymi i numerami kont poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć weryfikację i udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot nadpłaty
CASE/250326/661 czy dostanę odpowiedź w mojej sprawie bo czekam już 24 h na odpowiedź
Re: Zwrot nadpłaty
Ale numer zgloszenia podałeś teraz. To czego niby oczekujesz? Na odpowiedz jest prawnie 30 dni.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22575
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zwrot nadpłaty
Kamil699,
przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ