Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ron
- Moderator
- Posty: 1358
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Re: Plush Abonament
Mojej siostrze w grudniu przedłużałem 2 numery, oczywiście brak rabatu i reklamacja odrzucona. Od marca automatycznie na FV rabat naliczony.
Re: Plush Abonament
CASE/250411/117 dostałem odpowiedź z Reklamacji dnia 11.04 nie na temat.
Konsultantka ponowiła, ale nie mam nowego numeru.
Pana zgłoszenie z dnia 14.04.2025 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje.
Jak widac czekam od 14.04 na prosta odpowiedź.
Mogę Was prosić o ponowienie
Konsultantka ponowiła, ale nie mam nowego numeru.
Pana zgłoszenie z dnia 14.04.2025 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje.
Jak widac czekam od 14.04 na prosta odpowiedź.
Mogę Was prosić o ponowienie

- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5428
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Ron,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Cześć, czy ktoś dysponuje kodem rabatujacym abonament z 40 zł na 20 zł? Ten z 80Gb. Chce skorzystać z tej oferty.
Re: Plush Abonament
Nikt nie ma kodu?
Re: Plush Abonament
Przeniosłem numer do Plusha - miały być 3 miesiące gratis i potem abonament 25zł miesięcznie, jeszcze nie minął miesiąc i szanowny Plus przesłał efakturkę na kwotę 41,65zł !!! Widzę że nie jestem osamotniony czytając to forum i praktyka może nosić znamiona jakiegoś zmasowanego oszustwa. Żałuję że przeniosłem numer. Na infolinii powiedzieli że nie powinno być naliczone i żeby .... "zgłosić reklamację" która "zostanie rozpatrzona do 30 dni". Trzeba chyba też napisać do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i każdy kto został tak potraktowany - coś czuje że to nie są pojedyncze przypadki.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3594
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Macio88,
jeśli prześlesz reklamację przez ten formularz i podasz mi tutaj numer otrzymanego zagadnienia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeśli prześlesz reklamację przez ten formularz i podasz mi tutaj numer otrzymanego zagadnienia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Cześć. Czy ktoś jest w stanie wskazać jaka jest różnica w zawartości poniższych cenników ?
1.CENNIK USŁUG KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
„PLUSH ABONAMENT 8.1 dla Stałych Klientów” („Cennik”)
Wersja z dnia: 08/04/2025
2. CENNIK USŁUG KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
PLUSH ABONAMENT 8.2 dla Stałych Klientów” („Cennik”)
Wersja z dnia: 08/04/2025
autor: jacmal » 11 maja 2025, o 18:49
Kolejna pytanie - co to za cudo - Plan Taryfowy PLUSH M ( Zatrzymanie )
autor: jacmal » 11 maja 2025, o 19:09
Ostatnie pytanie
Od kilku lat mam 2 numery w abonamencie Plush Abo L na 1 pesel za 19.90 za numer.
Chcąc uzyskać więcej internetu zawarłem 7 dni temu aneks do umowy z przejściem tych dwóch numerów na plan taryfowy
PLUSH M ( ZATRZYMANIE ).
Konsultant ( a nawet dwóch konsultantów, mam ich dane , datę i godzinę rozmów ) zapewnił mnie ,że nie będę musiał wykonywać żadnych czynności z otrzymanymi kodami i szukaniem dwóch dodatkowych osób ,bo rabat 50% włączy się automatycznie zgodnie z zapisem 2.3.6.4 . cennika.
Jednak w punkcie tym jest napisane , że nie dotyczy to Cenników z dopiskiem Dla Stałych Klientów , bo chyba MY stali klienci to jakiś gorszy sort. Trochę to NIE FAIR.
Zastanawiam się czy czekać na efekty aneksu zawierzając konsultantowi ( rozmowa nagrywana przez PLUSA ) czy też odstąpić od umowy ( mam jeszcze na to 7 dni ) dla świętego spokoju.
Dzięki z wszelkie sugestie.
1.CENNIK USŁUG KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
„PLUSH ABONAMENT 8.1 dla Stałych Klientów” („Cennik”)
Wersja z dnia: 08/04/2025
2. CENNIK USŁUG KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
PLUSH ABONAMENT 8.2 dla Stałych Klientów” („Cennik”)
Wersja z dnia: 08/04/2025
autor: jacmal » 11 maja 2025, o 18:49
Kolejna pytanie - co to za cudo - Plan Taryfowy PLUSH M ( Zatrzymanie )
autor: jacmal » 11 maja 2025, o 19:09
Ostatnie pytanie
Od kilku lat mam 2 numery w abonamencie Plush Abo L na 1 pesel za 19.90 za numer.
Chcąc uzyskać więcej internetu zawarłem 7 dni temu aneks do umowy z przejściem tych dwóch numerów na plan taryfowy
PLUSH M ( ZATRZYMANIE ).
Konsultant ( a nawet dwóch konsultantów, mam ich dane , datę i godzinę rozmów ) zapewnił mnie ,że nie będę musiał wykonywać żadnych czynności z otrzymanymi kodami i szukaniem dwóch dodatkowych osób ,bo rabat 50% włączy się automatycznie zgodnie z zapisem 2.3.6.4 . cennika.
Jednak w punkcie tym jest napisane , że nie dotyczy to Cenników z dopiskiem Dla Stałych Klientów , bo chyba MY stali klienci to jakiś gorszy sort. Trochę to NIE FAIR.
Zastanawiam się czy czekać na efekty aneksu zawierzając konsultantowi ( rozmowa nagrywana przez PLUSA ) czy też odstąpić od umowy ( mam jeszcze na to 7 dni ) dla świętego spokoju.
Dzięki z wszelkie sugestie.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2025, o 19:35 przez imarcin0409, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów.
Powód: Połączenie postów.
Re: Plush Abonament
Cześć.
U mnie ta sama sytuacja - od bardzo dawna mam 2 numery w abonamencie Plusha (płacę 2x19,99 zł i mam limit internetu 20 GB) i po zalogowaniu się na moje konto na stronie Plusha mam do wyboru ofertę 40 GB za 25 zł/mies. Może ktoś z Plusa pomoże uzyskać taką samą ofertę jaką dostają nowi klienci? Interesują mnie 2 abonamenty za łączną kwotę 40 zł/miesięcznie z pakietem internetu 80 GB.
U mnie ta sama sytuacja - od bardzo dawna mam 2 numery w abonamencie Plusha (płacę 2x19,99 zł i mam limit internetu 20 GB) i po zalogowaniu się na moje konto na stronie Plusha mam do wyboru ofertę 40 GB za 25 zł/mies. Może ktoś z Plusa pomoże uzyskać taką samą ofertę jaką dostają nowi klienci? Interesują mnie 2 abonamenty za łączną kwotę 40 zł/miesięcznie z pakietem internetu 80 GB.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3594
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj markson,
nie posiadam tutaj wglądu do ofert i trudno jest mi coś doradzić. Mogę zaproponować kontakt konsultanta w tej sprawie. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
nie posiadam tutaj wglądu do ofert i trudno jest mi coś doradzić. Mogę zaproponować kontakt konsultanta w tej sprawie. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam ponownie, a to ponownie, bo z kolejnym problemem z Waszą siecią.
Czyli po problemie z przeniesieniem numeru, a potem kolejnym problemie z aktywną promocją 3 miesiące abonament 0 zł przy przeniesieniu numeru do Plusa... Nastał kolejny problem, promocja "za pół ceny" w Plush przy zawarciu min. 2 umów nie została doliczona do faktury. W styczniu został wysłany sms z kodem, sms z potwierdzeniem aktywacji promocji przyszedł. A mimo to Plus tak szanuje swoich klientów, że dalej robi ich w wała, a my mamy ciągle piać te reklamacje i czekać 30 dni łaskawie na odpowiedź. Jak tylko ta sprawa się skończy przenoszę te numery z jak najdalej od Was.
Napisałem reklamację CASE/250522/1701, proszę o przyśpieszenie tego procesu jeśli jest taka możliwość.
Pozdrawiam
Czyli po problemie z przeniesieniem numeru, a potem kolejnym problemie z aktywną promocją 3 miesiące abonament 0 zł przy przeniesieniu numeru do Plusa... Nastał kolejny problem, promocja "za pół ceny" w Plush przy zawarciu min. 2 umów nie została doliczona do faktury. W styczniu został wysłany sms z kodem, sms z potwierdzeniem aktywacji promocji przyszedł. A mimo to Plus tak szanuje swoich klientów, że dalej robi ich w wała, a my mamy ciągle piać te reklamacje i czekać 30 dni łaskawie na odpowiedź. Jak tylko ta sprawa się skończy przenoszę te numery z jak najdalej od Was.
Napisałem reklamację CASE/250522/1701, proszę o przyśpieszenie tego procesu jeśli jest taka możliwość.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22608
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush Abonament
Witaj Drax2901,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Wysłałem te wszystkie informacje mailowo 19 maja i nadal nie ma żadnego kontaktu ze strony Plusa.Marta_Plus pisze: ↑19 maja 2025, o 12:31 Witaj markson,
nie posiadam tutaj wglądu do ofert i trudno jest mi coś doradzić. Mogę zaproponować kontakt konsultanta w tej sprawie. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3594
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
markson,
przepraszam najmocniej za czas oczekiwania. Już ponowiłam prośbę o kontakt.
przepraszam najmocniej za czas oczekiwania. Już ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ale mnie Plus miło miło zaskoczył. Zobowiązanie mam do grudnia 25, a oni już proponują przedłużenie na Plush Abonament. Nowa umowa bez zobowiązania, abonament 5 zł tańszy 
