iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5495
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
wlo,
aktualnie funkcja zmiany taryfy na www jest niedostępna.
aktualnie funkcja zmiany taryfy na www jest niedostępna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Dlaczego? Żeby klientom życie utrudniać?Basia_Plus pisze: ↑24 kwie 2025, o 10:01 wlo,
aktualnie funkcja zmiany taryfy na www jest niedostępna.
Szkoda, że webową wersję iPlus spuszcza operator do klopa... Sorry, za dosadne słownictwo, ale jako zwolennik tej formy użytkowania konta, jestem mocno zdegustowany działaniami operatora.
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Adres iplus.pl już nie działa?
-
imarcin0409
- Szalony PlusManiak
- Posty: 262
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Bo dotychczas działał, a ostatnio przestał działać?
Za to ebok.pl bez problemu, jak zawsze
Ja zwracam na takie rzeczy uwagę, bo jestem starym człowiekiem, starym użytkownikiem komputerów i internetu, z czasów gdy linia poleceń nie stanowiła problemu w użytkowaniu komputera a pliki wsadowe .bat były standardem. Szybciej wchodzę na stronę wpisując bezpośrednio adres niż przez ulubione to robić albo - co mnie niezmiernie dziwi, że ludzie powszechnie to robią - wpisywać adres w wyszukiwarce!!
Za to ebok.pl bez problemu, jak zawsze
Ja zwracam na takie rzeczy uwagę, bo jestem starym człowiekiem, starym użytkownikiem komputerów i internetu, z czasów gdy linia poleceń nie stanowiła problemu w użytkowaniu komputera a pliki wsadowe .bat były standardem. Szybciej wchodzę na stronę wpisując bezpośrednio adres niż przez ulubione to robić albo - co mnie niezmiernie dziwi, że ludzie powszechnie to robią - wpisywać adres w wyszukiwarce!!
Ostatnio zmieniony 7 cze 2025, o 18:59 przez wlo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
imarcin0409
- Szalony PlusManiak
- Posty: 262
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
A ja nie korzystam z nowego sposobu logowania
Ja kiedyś zakładałem konto na plus.pl. Operator mi je skasował, bez mojej wiedzy - bo tak im się podobało, kończyli usługi działające na tym koncie. Nie rozumiem dlaczego więc ponownie mam to robić?
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Loguje się przez maila na logowanie.plus.pl, gdzie przestawiłem się na szczęście bez problemów. 
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Dlaczego od 6 mc wyświetla się powiadomienie o nie odczytanej wiadomości w aplikacji iplus na systemie iOS? Zgłaszane wielokrotnie zero reakcji żadna aktualizacja nic nie wnosi czy to tak trudne dla programistów ????
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Wiem, że w nowym iPlus masa rzeczy działa nie tak jak powinna, więc mam takie pytanie, czy jest jakiś problem z wyświetlaniem w iPlus aktualnego zużycia dla pakietu internetowego "Dodatkowe 120 GB usługi łączone"? Mam 2 numery, na obu właśnie ten pakiet. Przed zmianą umowy, gdy był normalny pakiet podstawowy cały czas systematycznie zmieniała się ilość dostępnych GB w ramach pakietu. Odkąd weszła oferta z pakietem 120 GB już się to nie wyświetla. Internet na obu numerach jest normalnie użytkowany co widać w wykazie bieżącego zużycia. Na jednym numerze mam już zużyte 15 GB a pakiet cały czas widnieje jakby był pełny nie zaczęty (120 GB / 120 GB a powinno być 105 GB / 120 GB tak jak zawsze to schodziło przy innych pakietach). Na drugim numerze jest ta sama sytuacja. Oczywiście wiadomo, że da się z tym żyć bo internet normalnie działa i nie są naliczane żadne opłaty, ale trochę to jest denerwujące, bo trzeba sprawdzać w innych miejscach ile internetu jeszcze zostało.
Zadałem to pytanie na bok@plus.pl ale konsultant nie zrozumiał o co pytam i przesłał mi... instrukcję gdzie w iPlus mogę sprawdzić jakie mam pakiety internetowe na koncie.
Zadałem to pytanie na bok@plus.pl ale konsultant nie zrozumiał o co pytam i przesłał mi... instrukcję gdzie w iPlus mogę sprawdzić jakie mam pakiety internetowe na koncie.
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Gdzie w aplikacji mobilnej znajduje się informacja, o kwocie która dodatkowo została naliczona ponad abonament, np. za SMS Premium, itp…?
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Ja dodam, że 7 września br. napisałem reklamację na iPlus i dotychczas nie dostałem potwierdzenia jej przyjęcia. Podczas gdy w starych dobrych czasach przychodziła odpowiedź o przyjęciu na e-mail - z pełną treścią złożonej reklamacji 
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5495
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Witaj Kolejoman,
habish,
jeżeli jest to bieżący cykl rozliczeniowy, to klikamy w kontekst numeru na abonament, następnie Internet/Rozmowy/SMS/MMS i odpowiednio:
- dla Internetu -> Zużycie danych;
- dla Rozmowy -> Zrealizowane połączenia;
- dla SMS i/lub MMS -> Wysłane wiadomości.
Należy mieć aktywną usługę wykaz bieżącego użycia.
wlo,
w przypadku użycia formularza: Zgłoszenie reklamacji potwierdzenie nie jest wysyłane.
wiemy o tych utrudnieniach. Trwają prace nad przywróceniem tej funkcjonalności.
habish,
jeżeli jest to bieżący cykl rozliczeniowy, to klikamy w kontekst numeru na abonament, następnie Internet/Rozmowy/SMS/MMS i odpowiednio:
- dla Internetu -> Zużycie danych;
- dla Rozmowy -> Zrealizowane połączenia;
- dla SMS i/lub MMS -> Wysłane wiadomości.
Należy mieć aktywną usługę wykaz bieżącego użycia.
wlo,
w przypadku użycia formularza: Zgłoszenie reklamacji potwierdzenie nie jest wysyłane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
No i się stało!! Stary ebok całkiem zablokowany!! Tyle, że nowy nie bardzo chce poprawnie działać.
Ja, jako abonent "firmowy" - jednoosobowa działalność gospodarcza - muszę logować się wg nowych zasad, chociaż bez możliwości założenia konta na plus.pl, jak mi powiedział konsultant!!
Nie mam żadnego z zaprzyjaźnionych kont, które przez dziesięciolecia (właściwie można tak powiedzieć) miałem dopisane na koncie!!
Nie mogę podejrzeć aktualnego zużycia pakietów. Nie mam aktualnego billingu... Śmieszne jest co Polkomtel robi. Naprawdę, jak 28 lat korzystam, takiego bałaganu nie było nigdy. A podobno technika poszła do przodu...
A w tej chwili:
Application error: a client-side exception has occurred while loading iplus.plus.pl (see the browser console for more information).
EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 10:00
Właściwie nic nie działa teraz w ebok. Klikanie w cokolwiek w większości przypadków przenosi na starą stronę logowania.
Jak mam się dostać do moich numerów prepaid, które nie są zarejestrowane na firmę? Na każdy mam założyć konto w plus.pl?
EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 10:16
EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 10:55
Po rozmowie z konsultantem, dostałem o 09:54 potwierdzenie zgłoszenia problemu (brak wszystkiego, w szczególności możliwości zarządzania kontami numerów zaprzyjaźnionych, brakiem bieżącego zużycia i wielu innych, które wpisał w zgłoszeniu). O 10:34 dostałem potwierdzenie zamknięcia zgłoszenia...
Jaja sobie robicie z klientów, że tak bezceremonialnie zapytam?
Jeszcze wczoraj wieczorem, normalnie mogłem pobrać fakturę za ostatni okres. Późno było, postanowiłem, ze "jutro" to zrobię. Dzisiaj? NIC!! Zero danych o fakturach, dokumentach...
EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 11:31
Przy okazji o CLIR chciałbym zapytać. Jest to usługa domyślnie aktywna w sieci? Bo pamiętam przy wyborze w telefonie opcji "domyślne ustawienie sieci", numer wywołujący wyświetlał się na numerze wywoływanym. Jak teraz patrzę w te częściowo dostępne rzeczy na nowym eboku moich numerów, "Zastrzeżenie prezentacji własnego numeru" mam w grupie usług aktywnych. Zmieniło się coś?
OSTRZEŻENIE!!
Nie daj Boże żeby komuś na firmowym numerze zachciało się cokolwiek z eSIM robić
NIC, ale to NIC nie działa 
Tego się nie da w żart obrócić już nawet. To jest kpina z klientów. Sorry, ale takie są fakty.
Ja, jako abonent "firmowy" - jednoosobowa działalność gospodarcza - muszę logować się wg nowych zasad, chociaż bez możliwości założenia konta na plus.pl, jak mi powiedział konsultant!!
Nie mam żadnego z zaprzyjaźnionych kont, które przez dziesięciolecia (właściwie można tak powiedzieć) miałem dopisane na koncie!!
Nie mogę podejrzeć aktualnego zużycia pakietów. Nie mam aktualnego billingu... Śmieszne jest co Polkomtel robi. Naprawdę, jak 28 lat korzystam, takiego bałaganu nie było nigdy. A podobno technika poszła do przodu...
A w tej chwili:
Application error: a client-side exception has occurred while loading iplus.plus.pl (see the browser console for more information).
EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 10:00
Właściwie nic nie działa teraz w ebok. Klikanie w cokolwiek w większości przypadków przenosi na starą stronę logowania.
Jak mam się dostać do moich numerów prepaid, które nie są zarejestrowane na firmę? Na każdy mam założyć konto w plus.pl?
EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 10:16
Konsultant zdziwiony, że nie dostałem potwierdzenia złożenia reklamacji "bo przecież zawsze było potwierdzenie"... No ale chyba sprawdza się co już dawno mówiłem. Znajdźcie lepszych programistów, zapłaćcie im lepsze pieniądze... Może to wtedy będzie działać
EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 10:55
Po rozmowie z konsultantem, dostałem o 09:54 potwierdzenie zgłoszenia problemu (brak wszystkiego, w szczególności możliwości zarządzania kontami numerów zaprzyjaźnionych, brakiem bieżącego zużycia i wielu innych, które wpisał w zgłoszeniu). O 10:34 dostałem potwierdzenie zamknięcia zgłoszenia...
Jaja sobie robicie z klientów, że tak bezceremonialnie zapytam?
Jeszcze wczoraj wieczorem, normalnie mogłem pobrać fakturę za ostatni okres. Późno było, postanowiłem, ze "jutro" to zrobię. Dzisiaj? NIC!! Zero danych o fakturach, dokumentach...
EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 11:31
Przy okazji o CLIR chciałbym zapytać. Jest to usługa domyślnie aktywna w sieci? Bo pamiętam przy wyborze w telefonie opcji "domyślne ustawienie sieci", numer wywołujący wyświetlał się na numerze wywoływanym. Jak teraz patrzę w te częściowo dostępne rzeczy na nowym eboku moich numerów, "Zastrzeżenie prezentacji własnego numeru" mam w grupie usług aktywnych. Zmieniło się coś?
OSTRZEŻENIE!!
Nie daj Boże żeby komuś na firmowym numerze zachciało się cokolwiek z eSIM robić
Tego się nie da w żart obrócić już nawet. To jest kpina z klientów. Sorry, ale takie są fakty.