Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5440
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Basia_Plus »

zawsze_pomocny,

z jakiego urządzenia aktualnie korzystasz? Podaj proszę model.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zawsze_pomocny
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:51

Re: Centralka Firmowa

Post autor: zawsze_pomocny »

Basia_Plus pisze: 4 lip 2025, o 14:08 zawsze_pomocny,

z jakiego urządzenia aktualnie korzystasz? Podaj proszę model.
w senie?
z karty korzystam tylko do netu, w huawei
ale mi chodzi o wasza usluge CENTRALKA, ktora odbiera na tym numerze i nie dziala.

doprecyzuj prosze pytanie
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3625
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

zawsze_pomocny,
zawsze_pomocny pisze: 4 lip 2025, o 16:00 z karty korzystam tylko do netu, w huawei
Jest to telefon, czy modem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zawsze_pomocny
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:51

Re: Centralka Firmowa

Post autor: zawsze_pomocny »

Marta_Plus pisze: 4 lip 2025, o 17:58 zawsze_pomocny,
zawsze_pomocny pisze: 4 lip 2025, o 16:00 z karty korzystam tylko do netu, w huawei
Jest to telefon, czy modem?
modem, ale jak karta jest nie wlaczona, czy jest w zwyklym telefonie te same cuda sie robia
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3625
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

zawsze_pomocny,

jeśli karta SIM znajduje się w modemie, to usługa nie będzie poprawnie działać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ