Dzień dobry
Notorycznie pojawia się zużycie 976,46 MB
Sprawdzałem wszystkie urządzenia oraz sam ruter i nic
Nawet w godzinach miedzy 23:30-6:00 gdzie jest wyłączony.
Jest to utrapienie które powoduje zużycie pełnego pakietu w parę dni.
Jak to jeszcze sprawdzić bo wg infolinii technicznej problem jest u mnie i myślałbym tak gdyby nie pobór w godzinach bez podłączenia do prądu.
Jakieś sugestie?
Utrata pakietu danych notoryczna
-
Ezdrasz
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 gru 2024, o 10:42
Utrata pakietu danych notoryczna
- Załączniki
-
- IMG_6675.jpeg (19.93 KiB) Przejrzano 25806 razy
Re: Utrata pakietu danych notoryczna
Mało danych.
Jakie urządzenia?
Jaki router?
Co jest wyłączone?
Jakie urządzenia?
Jaki router?
Re: Utrata pakietu danych notoryczna
Ruter ZTE3000z plusa
Wyłączony z prądu więc nic nie może pobierać w domu
Z aplikacji iPlus odnośnie zużycia dla danego numeru przypisanego dla Internetu mam jedyne dane jak na zdjęciu bo ruter nie zapisuje swoich informacji które urządzenie pobiera ile danych.
Wyłączony z prądu więc nic nie może pobierać w domu
Z aplikacji iPlus odnośnie zużycia dla danego numeru przypisanego dla Internetu mam jedyne dane jak na zdjęciu bo ruter nie zapisuje swoich informacji które urządzenie pobiera ile danych.
-
smhahkowalczyk
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 lip 2025, o 16:18
Re: Utrata pakietu danych notoryczna
Czy dotarłeś co jest przyczyną tych strat? Mam dokładnie tak samo i dokładnie taki sam transfer
Re: Utrata pakietu danych notoryczna
Mam ten sam problem. Dzwoniłam na infolinię po pomoc ale nie otrzymałam jej.
Mam router Huawei-B315-C22D
Tylko jednego dnia pobrało 11 razy po 976,46 MB. Od dłuższego czasu po tygodniu mam już zużyty cały pakiet GB.
Nie wiem co zużywa tyle internetu.
Proszę o pomoc
Mam router Huawei-B315-C22D
Tylko jednego dnia pobrało 11 razy po 976,46 MB. Od dłuższego czasu po tygodniu mam już zużyty cały pakiet GB.
Nie wiem co zużywa tyle internetu.
Proszę o pomoc
