Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
Aleksanderj
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 21:54
Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS
Dziękuje za odpowiedź oraz sugestię dotyczącą ponownego przeslania opisu zaistniałej sytuacji na adres bok@plus.pl
Zwracam sie jeszcze raz z prośbą o wskazanie adresu na który można wysłać oficjalną skargę na dzialania opiekuna biznesowego .
W odpowiedziach na reklamacje znajdują sie poniższe znaki :
OKR/PBan/5482486/12.02.19
oraz druga
OKR/ASze/5492695/19.02.19
Dzisiejsze zgłoszenie na adres bok@plus.pl jest oznaczone znakiem #678859
Pozdrawiam
Aleksander
Zwracam sie jeszcze raz z prośbą o wskazanie adresu na który można wysłać oficjalną skargę na dzialania opiekuna biznesowego .
W odpowiedziach na reklamacje znajdują sie poniższe znaki :
OKR/PBan/5482486/12.02.19
oraz druga
OKR/ASze/5492695/19.02.19
Dzisiejsze zgłoszenie na adres bok@plus.pl jest oznaczone znakiem #678859
Pozdrawiam
Aleksander
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3708
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS
Aleksanderj,
Departament Reklamacji powinien się ustosunkować również i do tej kwestii.Aleksanderj pisze:Zwracam sie jeszcze raz z prośbą o wskazanie adresu na który można wysłać oficjalną skargę na dzialania opiekuna biznesowego .
Dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam sprawę do przyśpieszenia.Aleksanderj pisze:Dzisiejsze zgłoszenie na adres bok@plus.pl jest oznaczone znakiem #678859
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
Aleksanderj
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 21:54
Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS
Jeszcze raz dziękuje za pomoc.
Wyglada na to iż sprawa zakończy się pozytywnie , choć miałem małe nadzieje na to.
Pozdrawiam serdecznie
Aleksander
Wyglada na to iż sprawa zakończy się pozytywnie , choć miałem małe nadzieje na to.
Pozdrawiam serdecznie
Aleksander
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3708
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS
Aleksanderj,
cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie.
Pozdrawiam również.
cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
Krzysrambo86
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 sie 2019, o 13:24
Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS
Gdzie mogę poprosić o pomoc w reklamacji?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5495
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS
Krzysrambo86,
czy składałeś już reklamację, jeśli tak to w jaki sposób?
czy składałeś już reklamację, jeśli tak to w jaki sposób?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
MariuszMat
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 paź 2025, o 14:34
Oszukany przez konsultanta w salonie Plus
Parę dni temu skuszony ofertą telewizji Polsat odwiedziłem salon Plusa w Żorach. Wybraliśmy pakiet L telewizji do którego została Nam zaoferowane przejście z karty na abonament w ramach oferty 'razem taniej'. Poinformowałem panią pracującą, że posiadam internet z syriona ale pani po konsultacji z kimś na infolini powiedziała, że wszystko będzie działać a nawet jeśli nie to mamy dwa tygodnie na odstąpienie od umowy. Po powrocie do domu i instalacji dekodera okazało się, że syrion jest nie obsługiwany. Wróciłem do salonu i okazuje się, że nie mogę zrezygnować z abonamentu i już przychodzą mi faktury za sierpień i wrzesien do oplacenia. Złożyłem reklamacje, która została odrzucona i nikt nie chce pomóc mi w tej sprawie
Edit 11 paź 2025, o 14:49
Chciałbym dodać, że w salonie gdy składałem reklamacje dostałem informacje, że Pani która informowała nas o warunkach umowy, dopiero się uczy. Nie było moją pierwszą potrzebą brania abonamenty na telefon tylko telewizja, która nie działa a poza tym zostały zmienione warunki umowy, która miała zawierać telewizję i abonament komórkowy a nie mogę z tego zrezygnować.
Edit 11 paź 2025, o 14:49
Chciałbym dodać, że w salonie gdy składałem reklamacje dostałem informacje, że Pani która informowała nas o warunkach umowy, dopiero się uczy. Nie było moją pierwszą potrzebą brania abonamenty na telefon tylko telewizja, która nie działa a poza tym zostały zmienione warunki umowy, która miała zawierać telewizję i abonament komórkowy a nie mogę z tego zrezygnować.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2025, o 12:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5495
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS
MariuszMat,
jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ