Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
- matchojs85
- Szalony PlusManiak
- Posty: 348
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
- Lokalizacja: Lublin
Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
Witam
Umowę jaką obecnie mam z plusem podpisałem przy przedłużaniu "kontraktu" w zeszłym roku w maju na okres 18 m-cy z możliwością zmiany warunków (nowy aparat, umowa, itd.) już po sześciu miesiącach.. Tak więc od grudnia 2010 mogę już teoretycznie w każdej chwili podpisać nową umowę i "zmienić zasady gry"..
Dzisiaj rozmawiałam z konsultantem i okazało się, że mimo iż jestem w plusie od lat.. płacę rachunki po 120-140zł co miesiąc to nie mogę dostać modelu, który mnie interesuje (HTC SENSATION) w tym momencie.. gdyż nie jest on dla mnie dostępny.. Najdziwniejsze jest to, że klient nowy, z ulicy, indywidualny ma do niego dostęp..
Masakra jakaś..
Inna kwestia:
Umowa kończy mi się 20 listopada.. ale okres rozliczeniowy mam od 9go do 8go dnia każdego miesiąca i miły Pan z BOK stwierdził, że jak chcę ją rozwiązać mogę złożyć wniosek już 8go października.. ale i tak będę w plusie aż do 9go grudnia 2011 bo tak mi wypadają cykle rozliczeniowe.. DLACZEGO??
Dlaczego mam płacić za dwa dodatkowe (20.11 - 08.12) tygodnie skoro rezygnuje z usług tego operatora??? Jeśli złoże wniosek o przeniesienie numeru do konkurencji to wtedy "ona" się tym zajmie i normalnie w terminie końca umowy (20 listopad) przestygnę być abonentem plusa?
Mam pytanie do pracowników plusa i/lub osób które przeniosły swój numer do PLAY ale poprzez internet!
Rozumiem, że mam zaznaczyć opcję, którą wybrałem już na poniższym screen'ie (Z końcem okresu promocyjnego u aktualnego operatora ):
???
Szkoda, że hasło daj o siebie zadbać to tylko czysty slogan i że plus ciągle jest na równi pochyłej..
i że spada w dóóóóóóóóóóóóóóółłłłł....
Umowę jaką obecnie mam z plusem podpisałem przy przedłużaniu "kontraktu" w zeszłym roku w maju na okres 18 m-cy z możliwością zmiany warunków (nowy aparat, umowa, itd.) już po sześciu miesiącach.. Tak więc od grudnia 2010 mogę już teoretycznie w każdej chwili podpisać nową umowę i "zmienić zasady gry"..
Dzisiaj rozmawiałam z konsultantem i okazało się, że mimo iż jestem w plusie od lat.. płacę rachunki po 120-140zł co miesiąc to nie mogę dostać modelu, który mnie interesuje (HTC SENSATION) w tym momencie.. gdyż nie jest on dla mnie dostępny.. Najdziwniejsze jest to, że klient nowy, z ulicy, indywidualny ma do niego dostęp..
Masakra jakaś..
Inna kwestia:
Umowa kończy mi się 20 listopada.. ale okres rozliczeniowy mam od 9go do 8go dnia każdego miesiąca i miły Pan z BOK stwierdził, że jak chcę ją rozwiązać mogę złożyć wniosek już 8go października.. ale i tak będę w plusie aż do 9go grudnia 2011 bo tak mi wypadają cykle rozliczeniowe.. DLACZEGO??
Dlaczego mam płacić za dwa dodatkowe (20.11 - 08.12) tygodnie skoro rezygnuje z usług tego operatora??? Jeśli złoże wniosek o przeniesienie numeru do konkurencji to wtedy "ona" się tym zajmie i normalnie w terminie końca umowy (20 listopad) przestygnę być abonentem plusa?
Mam pytanie do pracowników plusa i/lub osób które przeniosły swój numer do PLAY ale poprzez internet!
Rozumiem, że mam zaznaczyć opcję, którą wybrałem już na poniższym screen'ie (Z końcem okresu promocyjnego u aktualnego operatora ):
???
Szkoda, że hasło daj o siebie zadbać to tylko czysty slogan i że plus ciągle jest na równi pochyłej..
i że spada w dóóóóóóóóóóóóóóółłłłł....
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
Tak jest w każdej sieci. Umowa jest rozwiązywania ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, dlatego ulegnie rozwiązaniu dopiero 9 grudnia.matchojs85 pisze:Umowa kończy mi się 20 listopada.. ale okres rozliczeniowy mam od 9go do 8go dnia każdego miesiąca i miły Pan z BOK stwierdził, że jak chcę ją rozwiązać mogę złożyć wniosek już 8go października.. ale i tak będę w plusie aż do 9go grudnia 2011 bo tak mi wypadają cykle rozliczeniowe.. DLACZEGO??
Nie. Tu się nic nie zmienia. Też ulegnie rozwiązaniu 9 grudnia i wtedy numer zostanie przekazany do operatora biorcy.matchojs85 pisze:Jeśli złoże wniosek o przeniesienie numeru do konkurencji to wtedy "ona" się tym zajmie i normalnie w terminie końca umowy (20 listopad) przestygnę być abonentem plusa?
Tak.matchojs85 pisze:Rozumiem, że mam zaznaczyć opcję, którą wybrałem już na poniższym screen'ie (Z końcem okresu promocyjnego u aktualnego operatora ):
- matchojs85
- Szalony PlusManiak
- Posty: 348
- Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
- Lokalizacja: Lublin
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
Okay.. rozumiem.. druga opcja i czekanie do końca okresu rozliczeniowego..
Dawno już nie zmieniałem operatora.. ostatnio klika lat temu z Ery odchodziłem.. ale numeru nie zabierałem
Rozmawiałem z konsultantem PLAY.. i zamówienie mogę złożyć już na 3 miesiące przed rozwiązaniem umowy.. i telefon z kartą SIM wyślą już wtedy wcześniej..
Bede czekał z nowym juz telefonem na wygaśniecie umowy w PLUSie..
No i pytanie dlaczego nie mam do dyspozycji wszystkich telefonów w PLUSie przy przedłużaniu umowy?
Dawno już nie zmieniałem operatora.. ostatnio klika lat temu z Ery odchodziłem.. ale numeru nie zabierałem
Rozmawiałem z konsultantem PLAY.. i zamówienie mogę złożyć już na 3 miesiące przed rozwiązaniem umowy.. i telefon z kartą SIM wyślą już wtedy wcześniej..
Bede czekał z nowym juz telefonem na wygaśniecie umowy w PLUSie..
No i pytanie dlaczego nie mam do dyspozycji wszystkich telefonów w PLUSie przy przedłużaniu umowy?
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
Czasem się tak zdarza, że klient nie ma wgranej całej oferty telefonow. Najczęściej dzieje się tak jednak przy umowach na 29 miesięcy czy 27 lub jesli chcialbys skorzystac z jakiejs innej taryfy niz standardowa. Pewnie jak za jakiś czas sprawdzisz to już oferta będzie, też i z tym telefonem. Cennik PWA pewnie zostanie zaktualizowany. :)
a tego htc to pewnie byś za 1zł chciał, co ?
a tego htc to pewnie byś za 1zł chciał, co ?
- matchojs85
- Szalony PlusManiak
- Posty: 348
- Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
- Lokalizacja: Lublin
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
nie za 1zł..
do 1000zł (słownie: tysiąc złotych ) w abo w granicach 100zł.
No ale cóż.. Nie chcą lojalnych klientów to nie.. Zabiore numer i może wróce za dwa lata do PLUS LTE lub CYFROWEGO POLSAT PLUS..
do 1000zł (słownie: tysiąc złotych ) w abo w granicach 100zł.
No ale cóż.. Nie chcą lojalnych klientów to nie.. Zabiore numer i może wróce za dwa lata do PLUS LTE lub CYFROWEGO POLSAT PLUS..
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
Tylko w tym czasie będziesz miał dwa abonamenty jeden stary w Plusie, a drugi w Play z numerem tymczasowym, który zostanie zastąpiony numerem z Plusa po przeniesieniu.matchojs85 pisze:Rozmawiałem z konsultantem PLAY.. i zamówienie mogę złożyć już na 3 miesiące przed rozwiązaniem umowy.. i telefon z kartą SIM wyślą już wtedy wcześniej..
Bede czekał z nowym juz telefonem na wygaśniecie umowy w PLUSie..
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
rafal2119 pisze:Tylko w tym czasie będziesz miał dwa abonamenty jeden stary w Plusie, a drugi w Play z numerem tymczasowym, który zostanie zastąpiony numerem z Plusa po przeniesieniu.matchojs85 pisze:Rozmawiałem z konsultantem PLAY.. i zamówienie mogę złożyć już na 3 miesiące przed rozwiązaniem umowy.. i telefon z kartą SIM wyślą już wtedy wcześniej..
Bede czekał z nowym juz telefonem na wygaśniecie umowy w PLUSie..
Wcale nie musi używać tego tymczasowego numeru. Dostaje telefon, karty nie używa, a umowa z playem zaczyna się, kiedy kończy się ta z plusem.
- matchojs85
- Szalony PlusManiak
- Posty: 348
- Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
- Lokalizacja: Lublin
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów
mi nie potrzeba nowego tel. na gwałt i wcale nie planuje aż 3 miesiące przed końcem umowy w plusie składać zamówienie w sklepie internetowym "pleja"..
Chce tylko wiedzieć jak ta cała procedura wygląda i jak to zrobić by nie dublować abo lub nie płacić kar umownych. Swoja drogą za 95zł będę miał w PLAY ponad 800 minut (+ za darmo w sieci) wymiennych na SMS/MMS i 1GB (z lejkiem) netu.. W plusie takie coś jest nawet niewyobrażalne.. Nawet po latach połowy tego mi nie zaproponują
Chce tylko wiedzieć jak ta cała procedura wygląda i jak to zrobić by nie dublować abo lub nie płacić kar umownych. Swoja drogą za 95zł będę miał w PLAY ponad 800 minut (+ za darmo w sieci) wymiennych na SMS/MMS i 1GB (z lejkiem) netu.. W plusie takie coś jest nawet niewyobrażalne.. Nawet po latach połowy tego mi nie zaproponują
Przedłużenie umowy z nowym telefonem
Witam,
jako, że nie mam nigdzie pod ręką póki co żadnego salonu Plusa mam pytanie.
Kończy mi się umowa od 1 lipca. Na stronie internetowej Plus'a w zakładce przedłużenia umowy - ofercie indywidualnej - po zalogowaniu się ukazuje mi się niespełna 8 telefonów z których żaden mnie nie interesuje.
Czy istnieje możliwość, że w salonie Plus'a będzie możliwość wzięcia innego telefonu, niż te pokazane w "specjalnie dla mnie" przygotowanej ofercie?
jako, że nie mam nigdzie pod ręką póki co żadnego salonu Plusa mam pytanie.
Kończy mi się umowa od 1 lipca. Na stronie internetowej Plus'a w zakładce przedłużenia umowy - ofercie indywidualnej - po zalogowaniu się ukazuje mi się niespełna 8 telefonów z których żaden mnie nie interesuje.
Czy istnieje możliwość, że w salonie Plus'a będzie możliwość wzięcia innego telefonu, niż te pokazane w "specjalnie dla mnie" przygotowanej ofercie?
Re: Przedłużenie umowy z nowym telefonem
Tak.ewwa pisze: Czy istnieje możliwość, że w salonie Plus'a będzie możliwość wzięcia innego telefonu, niż te pokazane w "specjalnie dla mnie" przygotowanej ofercie?
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef
Witam od jakiegoś czasu obserwuję ceny telefonów w sklepie internetowym w Plusie, konkretnie interesuje mnie Sony Xperia Sola.
Dzisiaj wchodzę na stronę i patrzę, a cena w końcu spadła.
W ofercie Rozmowna z pakietem smartfonowym na próbę w Sklepie Internetowym na 24 miesiące - abonament 59 - 99 zł.
W ofercie Rozmowna z pakietem smartfonowym w Sklepie internetowym na 24 miesiące - abonament 59 zł - 1 zł.
Dzwonię więc do Pani konsultantki i pytam jak to zamówić, Pani mnie grzecznie zapytała jaki telefon, ja mówię Sony Xperia Sola, a Pani po chwili, że ten telefon nie jest dostępny w mojej ofercie. No do cholery co jest grane?
Na stronie wybieram sobie telefon, abonament i ofertę, a Pani mi mówi, że telefonu nie dostanę, a jakoś w punkcie sprzedaży telefon mogą mi zaoferować tylko troszkę droższy. No więc jak to jest?
Jestem w Plusie od 4 lat, ale coraz poważniej zastanawiam się czy by nie przejść do innej sieci, bo tutaj to sobie jakieś jaja z klienta robią.
Dzisiaj wchodzę na stronę i patrzę, a cena w końcu spadła.
W ofercie Rozmowna z pakietem smartfonowym na próbę w Sklepie Internetowym na 24 miesiące - abonament 59 - 99 zł.
W ofercie Rozmowna z pakietem smartfonowym w Sklepie internetowym na 24 miesiące - abonament 59 zł - 1 zł.
Dzwonię więc do Pani konsultantki i pytam jak to zamówić, Pani mnie grzecznie zapytała jaki telefon, ja mówię Sony Xperia Sola, a Pani po chwili, że ten telefon nie jest dostępny w mojej ofercie. No do cholery co jest grane?
Na stronie wybieram sobie telefon, abonament i ofertę, a Pani mi mówi, że telefonu nie dostanę, a jakoś w punkcie sprzedaży telefon mogą mi zaoferować tylko troszkę droższy. No więc jak to jest?
Jestem w Plusie od 4 lat, ale coraz poważniej zastanawiam się czy by nie przejść do innej sieci, bo tutaj to sobie jakieś jaja z klienta robią.
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef
A gdzie dzwoniłeś?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef
Pewnie dzwonił do DOK, a nie do sklepu internetowego. Uwaga - to nie to samo.
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef
Dzwoniłem na numer, który był podany na stronie internetowej 601 101 200
Kiedy zadzwoniłem tam wczoraj drugi raz Pani mi powiedziała, że ona nie może mi zmienić oferty w sklepie internetowym i kazała dzwonić 2601 tam Pani mi przedstawiła ofertę taką jak w punkcie sprzedaży czyli minuty i smsy to samo i Xperia Sola za 749zł, no więc zapytałem ją dlaczego jestem gorzej traktowany niż klient, który dopiero podpisuje umowę, no więc Pani powiedziała, że przygotuje dla mnie wniosek.
No więc wybrałem:
W promocji: Rozmowna z pakietem smartfonowym na próbę w Sklepie Internetowym na 24 miesiące
W taryfie: Rozmowna 59,90
W pakiecie: Pakiet smartfonowy na próbę
Cena telefonu Xperia Sola - 99 zł, tyle powiedziałem kiedy Pani zapytała w jakiej cenie chciałbym ten telefon w tej ofercie.
Wydaje mi się, że nie ma tu jakiś nadzwyczajnych warunków, bo są dokładnie identyczne takie jak w sklepie internetowym, ale dla klientów, którzy dopiero chcą podpisać pierwszą umowę. Skoro więc nowy klient może takie dostać to czemu nie ja, klient z 6-cio letnim stażem (wyżej napisałem 4-letni, przepraszam, mój błąd)?
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak jest?
Bo wygląda na to, że lepiej umowy nie przedłużać, a jak się skończy to podpisać jeszcze raz nową jako nowy klient, bo warunki lepsze dostanę. Oczywiście to też jest bez sensu bo szkoda numeru tracić.
A i Pani konsultantka powiedziała, żeby do 2 dni zalogować się na konto i sprawdzić ofertę, bo do 2 dni zostanie rozpatrzony wniosek. Tylko nie pamiętam dokładnie na jaką podstronę mam wejść, ale wydaje mi się, że http://www.plus.pl/przedluz - zgadza się ?
Kiedy zadzwoniłem tam wczoraj drugi raz Pani mi powiedziała, że ona nie może mi zmienić oferty w sklepie internetowym i kazała dzwonić 2601 tam Pani mi przedstawiła ofertę taką jak w punkcie sprzedaży czyli minuty i smsy to samo i Xperia Sola za 749zł, no więc zapytałem ją dlaczego jestem gorzej traktowany niż klient, który dopiero podpisuje umowę, no więc Pani powiedziała, że przygotuje dla mnie wniosek.
No więc wybrałem:
W promocji: Rozmowna z pakietem smartfonowym na próbę w Sklepie Internetowym na 24 miesiące
W taryfie: Rozmowna 59,90
W pakiecie: Pakiet smartfonowy na próbę
Cena telefonu Xperia Sola - 99 zł, tyle powiedziałem kiedy Pani zapytała w jakiej cenie chciałbym ten telefon w tej ofercie.
Wydaje mi się, że nie ma tu jakiś nadzwyczajnych warunków, bo są dokładnie identyczne takie jak w sklepie internetowym, ale dla klientów, którzy dopiero chcą podpisać pierwszą umowę. Skoro więc nowy klient może takie dostać to czemu nie ja, klient z 6-cio letnim stażem (wyżej napisałem 4-letni, przepraszam, mój błąd)?
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak jest?
Bo wygląda na to, że lepiej umowy nie przedłużać, a jak się skończy to podpisać jeszcze raz nową jako nowy klient, bo warunki lepsze dostanę. Oczywiście to też jest bez sensu bo szkoda numeru tracić.
A i Pani konsultantka powiedziała, żeby do 2 dni zalogować się na konto i sprawdzić ofertę, bo do 2 dni zostanie rozpatrzony wniosek. Tylko nie pamiętam dokładnie na jaką podstronę mam wejść, ale wydaje mi się, że http://www.plus.pl/przedluz - zgadza się ?
Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef
Hej,
Spytam w tym temacie, bo w miarę pasuje.
Czy ktoś ma wiedzę tajemną, czy Sony Xperia J jest już gdzieś dostępna (punkty), bo w sklepie int. jeszcze nie widać, natomiast wspomina o niej nowa promocja dla przenoszących numer.
Spytam w tym temacie, bo w miarę pasuje.
Czy ktoś ma wiedzę tajemną, czy Sony Xperia J jest już gdzieś dostępna (punkty), bo w sklepie int. jeszcze nie widać, natomiast wspomina o niej nowa promocja dla przenoszących numer.