Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Awatar użytkownika
matchojs85
Szalony PlusManiak
Posty: 348
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
Lokalizacja: Lublin

Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Post autor: matchojs85 »

Witam 8-)

Umowę jaką obecnie mam z plusem podpisałem przy przedłużaniu "kontraktu" w zeszłym roku w maju na okres 18 m-cy z możliwością zmiany warunków (nowy aparat, umowa, itd.) już po sześciu miesiącach.. Tak więc od grudnia 2010 mogę już teoretycznie w każdej chwili podpisać nową umowę i "zmienić zasady gry".. ;-)

Dzisiaj rozmawiałam z konsultantem i okazało się, że mimo iż jestem w plusie od lat.. płacę rachunki po 120-140zł co miesiąc to nie mogę dostać modelu, który mnie interesuje (HTC SENSATION) w tym momencie.. gdyż nie jest on dla mnie dostępny.. Najdziwniejsze jest to, że klient nowy, z ulicy, indywidualny ma do niego dostęp..

Masakra jakaś.. :?: :!:


Inna kwestia:

Umowa kończy mi się 20 listopada.. ale okres rozliczeniowy mam od 9go do 8go dnia każdego miesiąca i miły Pan z BOK stwierdził, że jak chcę ją rozwiązać mogę złożyć wniosek już 8go października.. ale i tak będę w plusie aż do 9go grudnia 2011 bo tak mi wypadają cykle rozliczeniowe.. DLACZEGO??
Dlaczego mam płacić za dwa dodatkowe (20.11 - 08.12) tygodnie skoro rezygnuje z usług tego operatora??? Jeśli złoże wniosek o przeniesienie numeru do konkurencji to wtedy "ona" się tym zajmie i normalnie w terminie końca umowy (20 listopad) przestygnę być abonentem plusa?

Mam pytanie do pracowników plusa i/lub osób które przeniosły swój numer do PLAY ale poprzez internet!
Rozumiem, że mam zaznaczyć opcję, którą wybrałem już na poniższym screen'ie (Z końcem okresu promocyjnego u aktualnego operatora ):

Obrazek

???

Szkoda, że hasło daj o siebie zadbać to tylko czysty slogan i że plus ciągle jest na równi pochyłej..
i że spada w dóóóóóóóóóóóóóóółłłłł.... :-x :evil: :-(
Pijo
Szalony PlusManiak
Posty: 294
Rejestracja: 8 kwie 2009, o 00:54

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Post autor: Pijo »

matchojs85 pisze:Umowa kończy mi się 20 listopada.. ale okres rozliczeniowy mam od 9go do 8go dnia każdego miesiąca i miły Pan z BOK stwierdził, że jak chcę ją rozwiązać mogę złożyć wniosek już 8go października.. ale i tak będę w plusie aż do 9go grudnia 2011 bo tak mi wypadają cykle rozliczeniowe.. DLACZEGO??
Tak jest w każdej sieci. Umowa jest rozwiązywania ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, dlatego ulegnie rozwiązaniu dopiero 9 grudnia.
matchojs85 pisze:Jeśli złoże wniosek o przeniesienie numeru do konkurencji to wtedy "ona" się tym zajmie i normalnie w terminie końca umowy (20 listopad) przestygnę być abonentem plusa?
Nie. Tu się nic nie zmienia. Też ulegnie rozwiązaniu 9 grudnia i wtedy numer zostanie przekazany do operatora biorcy.
matchojs85 pisze:Rozumiem, że mam zaznaczyć opcję, którą wybrałem już na poniższym screen'ie (Z końcem okresu promocyjnego u aktualnego operatora ):
Tak.
Awatar użytkownika
matchojs85
Szalony PlusManiak
Posty: 348
Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
Lokalizacja: Lublin

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Post autor: matchojs85 »

Okay.. rozumiem.. druga opcja i czekanie do końca okresu rozliczeniowego..
Dawno już nie zmieniałem operatora.. ostatnio klika lat temu z Ery odchodziłem.. ale numeru nie zabierałem :roll:

Rozmawiałem z konsultantem PLAY.. i zamówienie mogę złożyć już na 3 miesiące przed rozwiązaniem umowy.. i telefon z kartą SIM wyślą już wtedy wcześniej.. 8-)
Bede czekał z nowym juz telefonem na wygaśniecie umowy w PLUSie..

No i pytanie dlaczego nie mam do dyspozycji wszystkich telefonów w PLUSie przy przedłużaniu umowy? :?:
Damianos
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 14 mar 2011, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Post autor: Damianos »

Czasem się tak zdarza, że klient nie ma wgranej całej oferty telefonow. Najczęściej dzieje się tak jednak przy umowach na 29 miesięcy czy 27 lub jesli chcialbys skorzystac z jakiejs innej taryfy niz standardowa. Pewnie jak za jakiś czas sprawdzisz to już oferta będzie, też i z tym telefonem. Cennik PWA pewnie zostanie zaktualizowany. :)

a tego htc to pewnie byś za 1zł chciał, co ? ;-) ;-)
Awatar użytkownika
matchojs85
Szalony PlusManiak
Posty: 348
Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
Lokalizacja: Lublin

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Post autor: matchojs85 »

nie za 1zł.. :-P
do 1000zł (słownie: tysiąc złotych ;-) ) w abo w granicach 100zł.
No ale cóż.. Nie chcą lojalnych klientów to nie.. Zabiore numer i może wróce za dwa lata do PLUS LTE lub CYFROWEGO POLSAT PLUS.. ;-)
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Post autor: rafal2119 »

matchojs85 pisze:Rozmawiałem z konsultantem PLAY.. i zamówienie mogę złożyć już na 3 miesiące przed rozwiązaniem umowy.. i telefon z kartą SIM wyślą już wtedy wcześniej.. 8-)
Bede czekał z nowym juz telefonem na wygaśniecie umowy w PLUSie..
Tylko w tym czasie będziesz miał dwa abonamenty jeden stary w Plusie, a drugi w Play z numerem tymczasowym, który zostanie zastąpiony numerem z Plusa po przeniesieniu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Damianos
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 14 mar 2011, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Post autor: Damianos »

rafal2119 pisze:
matchojs85 pisze:Rozmawiałem z konsultantem PLAY.. i zamówienie mogę złożyć już na 3 miesiące przed rozwiązaniem umowy.. i telefon z kartą SIM wyślą już wtedy wcześniej.. 8-)
Bede czekał z nowym juz telefonem na wygaśniecie umowy w PLUSie..
Tylko w tym czasie będziesz miał dwa abonamenty jeden stary w Plusie, a drugi w Play z numerem tymczasowym, który zostanie zastąpiony numerem z Plusa po przeniesieniu.

Wcale nie musi używać tego tymczasowego numeru. Dostaje telefon, karty nie używa, a umowa z playem zaczyna się, kiedy kończy się ta z plusem.
Awatar użytkownika
matchojs85
Szalony PlusManiak
Posty: 348
Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
Lokalizacja: Lublin

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telefonów

Post autor: matchojs85 »

mi nie potrzeba nowego tel. na gwałt i wcale nie planuje aż 3 miesiące przed końcem umowy w plusie składać zamówienie w sklepie internetowym "pleja"..
Chce tylko wiedzieć jak ta cała procedura wygląda i jak to zrobić by nie dublować abo lub nie płacić kar umownych. Swoja drogą za 95zł będę miał w PLAY ponad 800 minut (+ za darmo w sieci) wymiennych na SMS/MMS i 1GB (z lejkiem) netu.. W plusie takie coś jest nawet niewyobrażalne.. Nawet po latach połowy tego mi nie zaproponują :-(
ewwa
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 maja 2012, o 09:28

Przedłużenie umowy z nowym telefonem

Post autor: ewwa »

Witam,
jako, że nie mam nigdzie pod ręką póki co żadnego salonu Plusa mam pytanie.
Kończy mi się umowa od 1 lipca. Na stronie internetowej Plus'a w zakładce przedłużenia umowy - ofercie indywidualnej - po zalogowaniu się ukazuje mi się niespełna 8 telefonów z których żaden mnie nie interesuje.
Czy istnieje możliwość, że w salonie Plus'a będzie możliwość wzięcia innego telefonu, niż te pokazane w "specjalnie dla mnie" przygotowanej ofercie?
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Przedłużenie umowy z nowym telefonem

Post autor: luki »

ewwa pisze: Czy istnieje możliwość, że w salonie Plus'a będzie możliwość wzięcia innego telefonu, niż te pokazane w "specjalnie dla mnie" przygotowanej ofercie?
Tak.
bielu000
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 wrz 2012, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef

Post autor: bielu000 »

Witam od jakiegoś czasu obserwuję ceny telefonów w sklepie internetowym w Plusie, konkretnie interesuje mnie Sony Xperia Sola.

Dzisiaj wchodzę na stronę i patrzę, a cena w końcu spadła.

W ofercie Rozmowna z pakietem smartfonowym na próbę w Sklepie Internetowym na 24 miesiące - abonament 59 - 99 zł.
W ofercie Rozmowna z pakietem smartfonowym w Sklepie internetowym na 24 miesiące - abonament 59 zł - 1 zł.

Dzwonię więc do Pani konsultantki i pytam jak to zamówić, Pani mnie grzecznie zapytała jaki telefon, ja mówię Sony Xperia Sola, a Pani po chwili, że ten telefon nie jest dostępny w mojej ofercie. No do cholery co jest grane?
Na stronie wybieram sobie telefon, abonament i ofertę, a Pani mi mówi, że telefonu nie dostanę, a jakoś w punkcie sprzedaży telefon mogą mi zaoferować tylko troszkę droższy. No więc jak to jest?
Jestem w Plusie od 4 lat, ale coraz poważniej zastanawiam się czy by nie przejść do innej sieci, bo tutaj to sobie jakieś jaja z klienta robią.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef

Post autor: Jrv »

A gdzie dzwoniłeś?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef

Post autor: luki »

Pewnie dzwonił do DOK, a nie do sklepu internetowego. Uwaga - to nie to samo.
bielu000
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 wrz 2012, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef

Post autor: bielu000 »

Dzwoniłem na numer, który był podany na stronie internetowej 601 101 200
Kiedy zadzwoniłem tam wczoraj drugi raz Pani mi powiedziała, że ona nie może mi zmienić oferty w sklepie internetowym i kazała dzwonić 2601 tam Pani mi przedstawiła ofertę taką jak w punkcie sprzedaży czyli minuty i smsy to samo i Xperia Sola za 749zł, no więc zapytałem ją dlaczego jestem gorzej traktowany niż klient, który dopiero podpisuje umowę, no więc Pani powiedziała, że przygotuje dla mnie wniosek.

No więc wybrałem:
W promocji: Rozmowna z pakietem smartfonowym na próbę w Sklepie Internetowym na 24 miesiące
W taryfie: Rozmowna 59,90
W pakiecie: Pakiet smartfonowy na próbę
Cena telefonu Xperia Sola - 99 zł, tyle powiedziałem kiedy Pani zapytała w jakiej cenie chciałbym ten telefon w tej ofercie.

Wydaje mi się, że nie ma tu jakiś nadzwyczajnych warunków, bo są dokładnie identyczne takie jak w sklepie internetowym, ale dla klientów, którzy dopiero chcą podpisać pierwszą umowę. Skoro więc nowy klient może takie dostać to czemu nie ja, klient z 6-cio letnim stażem (wyżej napisałem 4-letni, przepraszam, mój błąd)?

Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak jest?
Bo wygląda na to, że lepiej umowy nie przedłużać, a jak się skończy to podpisać jeszcze raz nową jako nowy klient, bo warunki lepsze dostanę. Oczywiście to też jest bez sensu bo szkoda numeru tracić.


A i Pani konsultantka powiedziała, żeby do 2 dni zalogować się na konto i sprawdzić ofertę, bo do 2 dni zostanie rozpatrzony wniosek. Tylko nie pamiętam dokładnie na jaką podstronę mam wejść, ale wydaje mi się, że http://www.plus.pl/przedluz - zgadza się ?
Topielec
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 15 paź 2012, o 12:42

Re: Przedłużenie umowy i ograniczona dostępność modeli telef

Post autor: Topielec »

Hej,
Spytam w tym temacie, bo w miarę pasuje.

Czy ktoś ma wiedzę tajemną, czy Sony Xperia J jest już gdzieś dostępna (punkty), bo w sklepie int. jeszcze nie widać, natomiast wspomina o niej nowa promocja dla przenoszących numer.
ODPOWIEDZ