Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
XYZ
Szalony PlusManiak
Posty: 250
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 15:01

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: XYZ »

Rodriquez powiedz mi szczerze, czego oczekujesz? Konsultant po rozpatrzeniu Twojej prośby (nawet nie reklamacji) powinien się z Tobą skontaktować telefonicznie? A może wysłać delegację z kwiatami najlepiej do domu i zamówić mszę w intencji klienta?

Człowieku OGARNIJ SIĘ!!!

Może jednak od początku - przede wszystkim pismo jakie złożyłeś nie jest reklamacją, a co za tym idzie nie ma żadnego terminu w jakim należy odpowiedzieć. Super jeśli rozpatrujemy je w przeciągu miesiąca, ale równie dobrze mogliśmy to zrobić za 90 dni, albo POZOSTAWIĆ BEZ ODPOWIEDZI. Ku Twojemu zadowoleniu dostałeś odpowiedź i wybrano najszybszy znany sposób przekazania wiadomości - SMS-a. Niestety, nie podoba się, a szkoda :( Nigdzie nie ma napisane, że klient musi otrzymać odpowiedź w formie pisemnej, a już na pewno nie w formie telefonu.

Reasumując:
firma poświęciła czas rozpatrując Twoje pismo,
zaangażowała pracownika,
poniosła koszt w postaci SMS-a.

Ciebie jednak to wciąż nie satysfakcjonuje, masz jedynie do powiedzenia:
Rodriquez pisze:... tylko o przyzwoite traktowanie klientów, którzy dają pracę pracownikom firmy POLKOMTEL
Wg mnie zostałeś potraktowany przyzwoicie - masz inne odczucia to mi przykro.

A teraz o moich odczuciach jako pracownika.
Nie lubię takich klientów, którzy uważają siebie za pępek świata. Takich, którzy myślą, że mając cały świat u swych stóp. Konsultanci wyznają jedną zasadę - z terrorystami nie negocjujemy, więc pamiętaj, rozmawiając z konsultantem wyjdź z założenia, że jeśli dana czynność czy pomoc leży w kompetencjach danego pracownika to jestem na milion procent przekonany, że Ci pomoże. I ku pamięci - traktuj innych tak jakbyś chciał być potraktowany. Co do tematu, że Ty dajesz mi pracę to odpowiem banalnie prosto - mylisz się. Konsultant sam zarabia na siebie wyrabiając normę dzienną, bo każdy klient dzwoniąc do DOK-u płaci za połączenie. Będzie potrzeba większej ilości konsultantów to się zatrudni, a jak nie to ... to wzrośnie stawka połączenia z 1.97 na np. 2.97 - jak będziesz musiał zadzwonić to zadzwonisz.

Co do oczekiwania na połączenie - wnioskuję, że dzwoniłeś do DOK-u - nie chcesz czekać to zamów rozmowę, konsultant oddzwoni. W innych działach czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie wynosi więcej jak kilka minut.

I proponuję zachować większy dystans do życia, a nie wyznawać tezę " nie podoba mi się, więc zabieram zabawki i idę do innej piaskownicy " - ja bynajmniej płakać nie będę, tak jak Ty to czynisz od kilku dni na Forum.

Ciekawi mnie jeszcze jedna poboczna kwestia ... co Ty człowieku cytujesz? Co wypisujesz pogrubionym tekstem? Politykę firmy?

No to z przyjemością odniosę się do tego co napisałeś i pokuszę się o interpretację, bo chyba coś jest niezrozumiałe przez Ciebie.
Rodriquez pisze: - profesjonalną obsługę Klientów z wykorzystaniem wszelkich dostępnych kanałów kontaktu, która uwzględnia indywidualne potrzeby i oczekiwania Klienta,
- stałą troskę o satysfakcję Klientów oraz umacnianie pozytywnych relacji,
podejmowanie działań wpływających na wzrost atrakcyjności usług oraz ich wykorzystania przez Klientów,
- współpracę wewnętrzną ukierunkowaną na optymalizację realizowanych działań zmierzających do wzrostu satysfakcji Klientów i eliminowanie przyczyn potencjalnego niezadowolenia Klientów,
budowę partnerskich relacji międzyoperatorskich z uwzględnieniem potrzeb oraz oczekiwań Klientów,
Wizja-Misja-Wartości
Dla ludzi od ludzi.
- Staramy się poznawać problemy innych, by szybko i trafnie odpowiadać na potrzeby ludzi, którzy nas wybrali.
- słowo wszelki w tym znaczeniu nie oznacza, że odpowiedź uzyskasz każdym możliwym sposobem, a więc: list, telefon, telegram, mail, sms itd. tylko oznacza, że wykorzystamy jeden z wielu sposobów by powiadomić Cię o odpowiedzi;
- cały czas wychodzimy naprzeciw swoim klientom proponując nowe usługi i poznając ich preferencje (wymiana telefonu nie jest usługą);
- ten punkt mówi o współpracy poszczególnych działów w ramach firmy Polkomtel;
- poznajemy Wasze (klientów) problemy i staramy się wyjść naprzeciw waszych oczekiwań (to w żaden sposób nie zależy od konsultantów, a od władz firmy)
Rodriquez pisze: "Jesteśmy po to, by udzielać odpowiedzi.
Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas największym osiągnięciem i największą radością."
Konsultanci
"Odpowiadają na wszystkie pytania Klientów i zaistniałe wątpliwości, dotyczące szeroko rozumianego użytkowania sieci i telefonów komórkowych. Dzięki dobrze rozwiniętemu systemowi informacyjnemu, każdy konsultant sieci Plus jest w stanie rozwiązać wszelkie zgłaszane problemy, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo."
- nie wymagaj od jednego konsultanta wiedzy na temat specyfikacji całej firmy począwszy od strony technicznej, oferty, pomocy, reklamacji i windykacji. Są poszczególne działy i pracownicy przeszkoleni w wąskich tematach po to by obsługa klienta była na jak najwyższym poziomie. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Np. dzwoniąc do offca_85 - będziesz mógł podpisać nową ofertę i uzyskać informację o jak najlepszym dopasowaniu taryfy; dzwoniąc do efenti będziesz mógł zastrzec skradzioną kartę, przeanalizować rachunek czy sprawdzić koszt połączenia z Senegalu do Polski, a dzwoniąc do mnie będziesz mógł porozmawiać na temat spłaty zadłużenia wobec firmy Polkomtel - pełna profesjonalna obsługa. Sam sobie zadaj pytanie czy preferujesz profesjonalizm, czy obsługę "po łepkach"?

Na koniec dodam coś, co jest dla mnie oczywiste - firma Polkomtel świadczy usługi, a nie sprzedaje telefony. Twoja prośba byłaby bardziej trafna, gdybyś skierował ją do np. firmy Nokia.
Awatar użytkownika
offca_85
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 5 lut 2012, o 21:57
Lokalizacja: Oln

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: offca_85 »

Współpraca musi być po obu stronach, a nie po jednej. Jesteś Rodriquez jednym z tych klientów, którzy myślą, że wszystko im się należy, a to nieprawda. Jesteś jednym z tych, którzy przychodzą, żeby tylko ponarzekać, a nie konstruktywnie rozwiązać problem. I w pełni podpisuję się pod tym co napisał XYZ. I na pewno mnie nie utrzymujesz, uwierz mi 8-)
efenti
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 18 maja 2011, o 23:14

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: efenti »

XYZ masz piwo u mnie :D
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4066
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: sl@w_es »

Myślę, że wypowiedź "XYZ" jest doskonałą, rzekłbym nawet idealną odpowiedzią na wszystkie posty (te, które są na FORUM jak i te, które będą w przyszłości) zawierające utyskiwania, żale, pretensje itd. jakim to nieludzkim i nieżyciowym Operatorem jest PLUS nie chcący przystawać na roszczeniowe zapędy swoich Klientów.

Gdyby ktoś po lekturze mojego postu wysnuł błędne wnioski i podejrzewał mnie o zawodowe powiązania z Plusem spieszę z wyjaśnieniem: nie jestem pracownikiem operatora; jestem najzwyklejszym klientem Plusa korzystającym z jego usług, mającym swój honor, nie trudnię się żebractwem, bo ten publiczny płacz i lament rozczarowanych własnie tak mi się kojarzy i strasznie denerwujący jest.
Przyznam się, że gdyby nie funkcja na PF to nawet bym tego nie czytał, bo można spędzać czas o wiele przyjemniej.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ozzy71
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 mar 2012, o 20:59

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: ozzy71 »

W niedalekiej przyszłości liczba pyskatych pracowników Plusa znacznie się zmniejszy i to oni będą utyskiwali na forum jaki to Pan S. jest niesprawiedliwy :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
offca_85
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 5 lut 2012, o 21:57
Lokalizacja: Oln

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: offca_85 »

Mamy nadzieję, że liczba pyskatych klientów też się w niedalekiej przyszłości zmniejszy.
ozzy71
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 mar 2012, o 20:59

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: ozzy71 »

To co napisałeś jest akurat pewne jak śmierć i podatki ! - będzie ich znacznie mniej, nie tylko tych pyskatych !
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: luki »

Idź sobie na spacerek, odetchnij. Może ci ta frustracja przejdzie. Nie będziesz musiał się wyładowywać na forach - nabijaniem od rzeczy postów.
efenti
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 18 maja 2011, o 23:14

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: efenti »

W sprawie Ozziego mam apel: nie karmić trolla :D
Rodriquez
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 mar 2012, o 10:56

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: Rodriquez »

Otrzymałem ofertę z telefonem, który mnie interesuje SE Arc S w taryfie 119 zł za 1 zł. Ponieważ nie dowierzam ofertom w internecie pozwoliłem sobie na kontakt z konsultantem BOK.
Zadałem konkretne i proste pytanie: „czy cena telefonu jest inna w salonie Plusa niż ta, która jest na stronie internetowej Plusa?" Odpowiedź była krótka i zwięzła: cena jest taka sama. Pan Konsultant podał mi najbliższe adresy salonów i doradził, bym najpierw skontaktowal się z salonem i upewnił się, czy ten aparat jest na stanie. Oczywiście podał również nr telefonów. Skorzystałem z rady Pana Konsultanta i umówiłem się w salonie Plusa po odbiór aparatu i podpisanie umowy.
Po pracy udałem się do salonu – aparat czekał, tylko że za ........ 99 zł!
Trochę się tym faktem zdenerwowałem – zadzwoniłem do BOK-u, przedstawiłem sprawę i dowiedziałem się, że kolega musiał się pomylić.
Nie rozumiem w czym można było się pomylić, pytanie było proste i zwięzłe.
Po raz kolejny Plus sobie ze mnie zakpił - straciłem czas, pieniądze (dojazd) i trochę zdrowia.
Niekompetencja tzw. konsultantów bije wszelkie rekordy.
Drodzy Pracownicy Firmy Plus GSM z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam nowej „lepszej” pracy – z dala od ludzi.
DNO i ŻENADA.
Awatar użytkownika
offca_85
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 5 lut 2012, o 21:57
Lokalizacja: Oln

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: offca_85 »

Robisz z igły widły. Jak Ci dawał za 1zł trzeba było brać. W salonach telefon był droższy. A że konsultant źle Cię poinformował, to się może zdarzyć każdemu. Na słuchawkach nie siedzą Alfy i Omegi. Cenniki się od jutra zmieniają, może w salonach od jutra będzie za 1zł...
A ja z okazji Świąt, życzę Ci umiejętności postrzegania trochę dalej niż czubek własnego nosa.
Rodriquez
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 mar 2012, o 10:56

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: Rodriquez »

Czytaj ze zrozumieniem.
bez komentarza

I jeszcze jedno.
Zostawiając miesięcznie przeszło 700 złotych w Waszej Firmie mam prawo oczekiwać przynajmniej odrobinę profesjonalizmu.
Wczoraj za błąd z Waszej strony nie usłyszałem nawet - przepraszam.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: luki »

Kolejna telenowela. To nie jest forum operatora, tylko forum do pomocy, a tutaj znowu jakieś żale. Napisz sobie reklamację hem?
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: lodyga »

W sumie coś jest w tym temacie, że stały jest postrzegany gorzej, lecz dziś dziwne; zadzwonili z Plusa. Umowa kończy się lipiec/sierpień, abonament około 40 zł jakoś 60 minut mam, bo był biznes.
Teraz Oferują oczywiscie od razu nową umowę choćby dziś. 100 minut podstawowe + 20 do Plusa gratis + 60 do innych sieci = abonament jakoś 36 zł?
Wystraszyli sie czy co? :D
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
efenti
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 18 maja 2011, o 23:14

Re: Stały klient - żaden klient - Dla ludzi od Ludzi

Post autor: efenti »

Rodriquez (czy jak Ci tam) weź koło i ... sam sobie dalej dopowiedz.
Jaki masz cel spamując tutaj i kłócąc się z ludźmi tutaj? I Ty piszesz o nas dno i żal?
To czym Ty ... tfu ty ... jesteś?
My Tobie życzymy dużo szczęścia i bana na tym forum :D
ODPOWIEDZ