Człowieku OGARNIJ SIĘ!!!
Może jednak od początku - przede wszystkim pismo jakie złożyłeś nie jest reklamacją, a co za tym idzie nie ma żadnego terminu w jakim należy odpowiedzieć. Super jeśli rozpatrujemy je w przeciągu miesiąca, ale równie dobrze mogliśmy to zrobić za 90 dni, albo POZOSTAWIĆ BEZ ODPOWIEDZI. Ku Twojemu zadowoleniu dostałeś odpowiedź i wybrano najszybszy znany sposób przekazania wiadomości - SMS-a. Niestety, nie podoba się, a szkoda :( Nigdzie nie ma napisane, że klient musi otrzymać odpowiedź w formie pisemnej, a już na pewno nie w formie telefonu.
Reasumując:
firma poświęciła czas rozpatrując Twoje pismo,
zaangażowała pracownika,
poniosła koszt w postaci SMS-a.
Ciebie jednak to wciąż nie satysfakcjonuje, masz jedynie do powiedzenia:
Wg mnie zostałeś potraktowany przyzwoicie - masz inne odczucia to mi przykro.Rodriquez pisze:... tylko o przyzwoite traktowanie klientów, którzy dają pracę pracownikom firmy POLKOMTEL
A teraz o moich odczuciach jako pracownika.
Nie lubię takich klientów, którzy uważają siebie za pępek świata. Takich, którzy myślą, że mając cały świat u swych stóp. Konsultanci wyznają jedną zasadę - z terrorystami nie negocjujemy, więc pamiętaj, rozmawiając z konsultantem wyjdź z założenia, że jeśli dana czynność czy pomoc leży w kompetencjach danego pracownika to jestem na milion procent przekonany, że Ci pomoże. I ku pamięci - traktuj innych tak jakbyś chciał być potraktowany. Co do tematu, że Ty dajesz mi pracę to odpowiem banalnie prosto - mylisz się. Konsultant sam zarabia na siebie wyrabiając normę dzienną, bo każdy klient dzwoniąc do DOK-u płaci za połączenie. Będzie potrzeba większej ilości konsultantów to się zatrudni, a jak nie to ... to wzrośnie stawka połączenia z 1.97 na np. 2.97 - jak będziesz musiał zadzwonić to zadzwonisz.
Co do oczekiwania na połączenie - wnioskuję, że dzwoniłeś do DOK-u - nie chcesz czekać to zamów rozmowę, konsultant oddzwoni. W innych działach czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie wynosi więcej jak kilka minut.
I proponuję zachować większy dystans do życia, a nie wyznawać tezę " nie podoba mi się, więc zabieram zabawki i idę do innej piaskownicy " - ja bynajmniej płakać nie będę, tak jak Ty to czynisz od kilku dni na Forum.
Ciekawi mnie jeszcze jedna poboczna kwestia ... co Ty człowieku cytujesz? Co wypisujesz pogrubionym tekstem? Politykę firmy?
No to z przyjemością odniosę się do tego co napisałeś i pokuszę się o interpretację, bo chyba coś jest niezrozumiałe przez Ciebie.
- słowo wszelki w tym znaczeniu nie oznacza, że odpowiedź uzyskasz każdym możliwym sposobem, a więc: list, telefon, telegram, mail, sms itd. tylko oznacza, że wykorzystamy jeden z wielu sposobów by powiadomić Cię o odpowiedzi;Rodriquez pisze: - profesjonalną obsługę Klientów z wykorzystaniem wszelkich dostępnych kanałów kontaktu, która uwzględnia indywidualne potrzeby i oczekiwania Klienta,
- stałą troskę o satysfakcję Klientów oraz umacnianie pozytywnych relacji,
podejmowanie działań wpływających na wzrost atrakcyjności usług oraz ich wykorzystania przez Klientów,
- współpracę wewnętrzną ukierunkowaną na optymalizację realizowanych działań zmierzających do wzrostu satysfakcji Klientów i eliminowanie przyczyn potencjalnego niezadowolenia Klientów,
budowę partnerskich relacji międzyoperatorskich z uwzględnieniem potrzeb oraz oczekiwań Klientów,
Wizja-Misja-Wartości
Dla ludzi od ludzi.
- Staramy się poznawać problemy innych, by szybko i trafnie odpowiadać na potrzeby ludzi, którzy nas wybrali.
- cały czas wychodzimy naprzeciw swoim klientom proponując nowe usługi i poznając ich preferencje (wymiana telefonu nie jest usługą);
- ten punkt mówi o współpracy poszczególnych działów w ramach firmy Polkomtel;
- poznajemy Wasze (klientów) problemy i staramy się wyjść naprzeciw waszych oczekiwań (to w żaden sposób nie zależy od konsultantów, a od władz firmy)
- nie wymagaj od jednego konsultanta wiedzy na temat specyfikacji całej firmy począwszy od strony technicznej, oferty, pomocy, reklamacji i windykacji. Są poszczególne działy i pracownicy przeszkoleni w wąskich tematach po to by obsługa klienta była na jak najwyższym poziomie. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Np. dzwoniąc do offca_85 - będziesz mógł podpisać nową ofertę i uzyskać informację o jak najlepszym dopasowaniu taryfy; dzwoniąc do efenti będziesz mógł zastrzec skradzioną kartę, przeanalizować rachunek czy sprawdzić koszt połączenia z Senegalu do Polski, a dzwoniąc do mnie będziesz mógł porozmawiać na temat spłaty zadłużenia wobec firmy Polkomtel - pełna profesjonalna obsługa. Sam sobie zadaj pytanie czy preferujesz profesjonalizm, czy obsługę "po łepkach"?Rodriquez pisze: "Jesteśmy po to, by udzielać odpowiedzi.
Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas największym osiągnięciem i największą radością."
Konsultanci
"Odpowiadają na wszystkie pytania Klientów i zaistniałe wątpliwości, dotyczące szeroko rozumianego użytkowania sieci i telefonów komórkowych. Dzięki dobrze rozwiniętemu systemowi informacyjnemu, każdy konsultant sieci Plus jest w stanie rozwiązać wszelkie zgłaszane problemy, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo."
Na koniec dodam coś, co jest dla mnie oczywiste - firma Polkomtel świadczy usługi, a nie sprzedaje telefony. Twoja prośba byłaby bardziej trafna, gdybyś skierował ją do np. firmy Nokia.