wypowiedzenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:51
wypowiedzenie umowy
Pod koniec listopada wysłałam mailem wypowiedzenie umowy iPlus, które zostało przekazane do działu Reklamacji. Po pewnym czasie dostałam listownie negatywne rozpatrzenie reklamacji i informację o wysłaniu wypowiedzenia drogą listowną. Tak też zrobiłam, jakiś miesiąc temu wysłałam wypowiedzenie umowy, tym samym prosząc o przysłanie faktury z karą umowną. Od tego momentu cisza, normalne faktury przychodzą, jednak chciałabym już zrezygnować z internetu i wpłacić karę umową. Czy w ogóle otrzymaliście Państwo to wypowiedzenie? Nr tel. to 789542xxx, nr umowy 1-179878391.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 7 sty 2013, o 15:01 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę nie podawaj na forum numerów tel.
Powód: Proszę nie podawaj na forum numerów tel.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: wypowiedzenie umowy
Witam ola87!
Niestety nie ma wglądu w takie inforamcje. Proszę podaj numer kontaktowy poprzez szablon
Niestety nie ma wglądu w takie inforamcje. Proszę podaj numer kontaktowy poprzez szablon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wypowiedzenie umowy
ola87
jak się sprawa rozwiązała ?
doszło to wypowiedzenie ?
jak się sprawa rozwiązała ?
doszło to wypowiedzenie ?
Re: wypowiedzenie umowy
Na razie czekam na kontakt, listownie jeszcze nic nie dostałam.
Re: wypowiedzenie umowy
Mam jeszcze jedno pytanie, czy wypowiedzenie można wysłać tylko listownie, czy również faksem? I ma być wysłane na Wołoską 16? Chyba wysłałam na zły adres, mianowicie Postępu 3...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: wypowiedzenie umowy
Rezygnacje można złożyć poprzez
List polecony wysłany na adres:
Departament Kompleksowej Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o ul. Wołoska 16 02-675 Warszawa
Wniosek powinien zawierać: nr telefonu, dane osobowe, czytelny podpis właściciela (w przypadku firm prawnego reprezentanta) oraz informację na temat zlecenia.
lub poprzez punkt/salon
List polecony wysłany na adres:
Departament Kompleksowej Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o ul. Wołoska 16 02-675 Warszawa
Wniosek powinien zawierać: nr telefonu, dane osobowe, czytelny podpis właściciela (w przypadku firm prawnego reprezentanta) oraz informację na temat zlecenia.
lub poprzez punkt/salon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wypowiedzenie umowy
Dziękuję
Re: wypowiedzenie umowy
Wczoraj dostałam listownie informację, że umowa została rozwiązana 5 stycznia 2013 i trzeba uwzględnić okres wypowiedzenia. I teraz pytanie, ile trwa ten okres wypowiedzenia, miesiąc i potem przyślą mi fakturę z karą umowną do zapłacenia czy jakoś inaczej to wygląda?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: wypowiedzenie umowy
Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni.
Czyli dezaktwyacja numeru nastąpi 04/02/2012. Nastepnie zostanie wystawiona faktura z naliczoną karą.
Czyli dezaktwyacja numeru nastąpi 04/02/2012. Nastepnie zostanie wystawiona faktura z naliczoną karą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wypowiedzenie umowy
Ok, dziękuję :)
Re: wypowiedzenie umowy
mam też pytanie o naliczanie kasy po rozwiązaniu umowy gdzie już nie trzeba płacić kary i faktura jest elektroniczna.
więc tak
1 po deaktywacji klient traci opcje zalogowania na konto na stronie Plusa żeby np. sprawdzić ile trzeba zapłacić za fakturę ?
2 jak odpiwiedź na pytanie 1 jest tak że klient traci opcje zalogowania się to jak się ma dowiedzieć na ile zł jest wystawiona faktura po deaktywacji ?
3 gdyby się klient sam nie dowiedział ile ma zapłacić kiedy nie jest klientem i Plus skoro może nie być dostępu do zalogowania się, to w razie niezapłacenia od razu Plus uruchamia windykacje czy może wcześniej ktoś z Plusa raczy zadzwonić na numer kontaktowy w innej sieci komórkowej albo wysłać sms z info ile klient ma zapłacić czy nie ma takiego kontaktu z Plusa i od razu windykacja bez informacji o tym ile zł jest do zapłaty ?
więc tak
1 po deaktywacji klient traci opcje zalogowania na konto na stronie Plusa żeby np. sprawdzić ile trzeba zapłacić za fakturę ?
2 jak odpiwiedź na pytanie 1 jest tak że klient traci opcje zalogowania się to jak się ma dowiedzieć na ile zł jest wystawiona faktura po deaktywacji ?
3 gdyby się klient sam nie dowiedział ile ma zapłacić kiedy nie jest klientem i Plus skoro może nie być dostępu do zalogowania się, to w razie niezapłacenia od razu Plus uruchamia windykacje czy może wcześniej ktoś z Plusa raczy zadzwonić na numer kontaktowy w innej sieci komórkowej albo wysłać sms z info ile klient ma zapłacić czy nie ma takiego kontaktu z Plusa i od razu windykacja bez informacji o tym ile zł jest do zapłaty ?
Re: wypowiedzenie umowy
W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, ostatnia
faktura zostanie wystawiona Abonentowi w formie pisemnej i dostarczona drogą
pocztową.
http://www.plus.pl/indywidualna/regulam ... ulamin.pdf
faktura zostanie wystawiona Abonentowi w formie pisemnej i dostarczona drogą
pocztową.
http://www.plus.pl/indywidualna/regulam ... ulamin.pdf