Brak doładowania mimo przelewu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 kwie 2013, o 12:30
Brak doładowania mimo przelewu
Witam
W dniu dzisiejszym chciałem doładować swoje konto online. Wszedłem prze stronę Plus, a stamtąd na stronę mojego banku. Przelew został dokonany, srodki sciągnięte, a doładowania jak nie było- tak nie ma. Czy to wina banku, czy problem leży gdzie indziej? Nigdy przedtem nie było takich problemów...
W dniu dzisiejszym chciałem doładować swoje konto online. Wszedłem prze stronę Plus, a stamtąd na stronę mojego banku. Przelew został dokonany, srodki sciągnięte, a doładowania jak nie było- tak nie ma. Czy to wina banku, czy problem leży gdzie indziej? Nigdy przedtem nie było takich problemów...
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Sprawdziłeś czy na pewno nie pomyliłeś np nr telefonu?Ja przed chwilą zasilałam kartą przez stronę Plusa i było ok.
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Numer na 100% dobrze wpisany. Kiedy sprawdzam status zlecenia - dostaję wiadomość, że "zlecenie niezrealizowane, oczekiwanie na potwierdzenie płatności".
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witaj birchie,
w tym przypadku dostawcą tych doładowań jest nasz partner Liberty Poland S.A. Możesz się z nimi skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
w tym przypadku dostawcą tych doładowań jest nasz partner Liberty Poland S.A. Możesz się z nimi skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Tak zrobię. Dziękuję bardzo za pomoc!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak doładowania mimo przelewu
birchie,
daj proszę znać, czy się wyjaśniło.
daj proszę znać, czy się wyjaśniło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z doladowaniem
Dlaczego wystąpił problem z doładowaniem konta. Taką wiadomość dostałem na e-mail po doładowaniu przez internet.
Status płatności: płatność potwierdzona
Status zasilenia: błąd podczas realizacji zlecenia
Pieniędzy nie ma a z konta kwota została pobrana.
Status płatności: płatność potwierdzona
Status zasilenia: błąd podczas realizacji zlecenia
Pieniędzy nie ma a z konta kwota została pobrana.
Ostatnio zmieniony 5 sie 2013, o 10:16 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Re: Problem z doladowaniem
najlepiej skontaktuj się z bok
http://www.plus.pl/indywidualna/Kontakt/
http://www.plus.pl/indywidualna/Kontakt/
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak doładowania mimo przelewu
luczos,
zasilenie realizowane było za pośrednictwem naszej strony internetowej: http://plus.pl/indywidualna/Uslugi/Aktu ... Zasilenia/?
zasilenie realizowane było za pośrednictwem naszej strony internetowej: http://plus.pl/indywidualna/Uslugi/Aktu ... Zasilenia/?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 gru 2013, o 18:34
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witam, dziś ok godziny 13.30 doładowałam konto przez stronę Plusa za 50 zł. Do tej pory nadal nie mam doładowania. Nr telefonu prawidłowy może jakieś przeciążenie sieci? Co mam zrobić?
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 gru 2013, o 18:34
Re: Brak doładowania mimo przelewu
to co pisze w statusie:
Stan na 2013-12-29 13:32:13
Status płatności: oczekiwanie na potwierdzenie płatności
Status zasilenia: niezrealizowane
Stan na 2013-12-29 13:32:13
Status płatności: oczekiwanie na potwierdzenie płatności
Status zasilenia: niezrealizowane
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Nie pisz posta pod postem tylko edytuj;)
A pieniądze Ci pobrało?
A pieniądze Ci pobrało?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 gru 2013, o 18:34
Re: Brak doładowania mimo przelewu
tak zabrało
Re: Brak doładowania mimo przelewu
A dzwoniłaś do Boku?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3