zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 sty 2013, o 15:12
zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
czy mozna w trakcie umowy na internet mobilny zmienic taryfe np z czestej z abonamentem 50 zł na początkująca za 40 ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
lenia85 niestety w trakcie umowy nie ma możliwości zmiany taryfy na niższy abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
Podpisałem w styczniu br. umowę na taryfę : Internet Mobilny z modemem lub routerem "CZĘSTA - 10 GB za 49,90 zł - 10 zł (za abonament) tzn. do zapłaty 39,90 zł. Jeśli zmienię na taryfę "CODZIENNA" (59,90 zł) czy dostanę 15 zł rabatu za abonament jak pokazuje tabelka na stronie : http://internet.plus.pl/indywidualni/pr ... any-cenowe ? Czy też będę musiał płacić całą kwotę ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
max120 tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
Podsumowując to jednym zdaniem Plus GSM jak i pozostałe firmy konkurencyjne i nie tylko, widzą klienta tylko dwukrotnie :
1) W momencie podpisania umowy;
2) Przed jej zakończeniem w celu przedłużenia.
Jeśli ktoś się pomylił w wyborze pakietu i stwierdza po dwóch miesiącach użytkowania, że limit jest niestety nie wystarczający to musi za swój błąd słono zapłacić (bagatela 15 zł/m-c przez jeszcze 22 kolejne miesiące). A po tym okresie znów dostanie intratną propozycję nie do odrzucenia !
1) W momencie podpisania umowy;
2) Przed jej zakończeniem w celu przedłużenia.
Jeśli ktoś się pomylił w wyborze pakietu i stwierdza po dwóch miesiącach użytkowania, że limit jest niestety nie wystarczający to musi za swój błąd słono zapłacić (bagatela 15 zł/m-c przez jeszcze 22 kolejne miesiące). A po tym okresie znów dostanie intratną propozycję nie do odrzucenia !
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
max120 źle mnie zrozumiałeś możesz zmienić na wyższy z zachowaniem rabatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
Dziękuję Zmieniam za pomocą : https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/l ... d=PostpaidKrzysiek_Plus pisze:max120 źle mnie zrozumiałeś możesz zmienić na wyższy z zachowaniem rabatu.
Myślę, że rozmowa z konsultantem (2601) jest zbyteczna i po dokonaniu zmiany na w/w stronie rabat zostanie uwzględniony.
Pozdrawiam bardzo serdecznie najbardziej pomocnego człowieka na tym forum
Re: zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
AbonamentKrzysiek_Plus pisze:max120 źle mnie zrozumiałeś możesz zmienić na wyższy z zachowaniem rabatu.
Numer Plan cenowy - pozycje Okres rozliczeniowy :
telefonu podlegające opłacie netto PLN brutto PLN
607192127 Bezlik 39,90 17.04.2013 do 16.05.2013 32,44 39,90
607642127 Bezlik 39,90 17.04.2013 do 16.05.2013 32,44 39,90
885200323 Taryfa czêsta (10 GB internet) 17.03.2013 do 05.04.2013 20,93 25,74
Taryfa czêsta (10 GB internet) 17.03.2013 do 16.04.2013 -32,44 -39,90
Taryfa codzienna (15 GB internet) 06.04.2013 do 16.04.2013 17,28 21,25
Taryfa codzienna (15 GB internet) 17.04.2013 do 16.05.2013 48,70 59,90
Abonament - łącznie 119,35
Nie widzę rabatu 15 zł w pozycji codzienna 15 GB internet !
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: zmiana taryfy w trakcie trwania umowy
max120 prześlij przez formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania
- numer telefonu usługi Plus Internet;
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
Przekaże do weryfikacji.
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania
- numer telefonu usługi Plus Internet;
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
Przekaże do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ