Niezrozumiała faktura

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jarekmazur
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 sty 2013, o 16:38

Niezrozumiała faktura

Post autor: jarekmazur »

Witam,

Chciałbym się dopytać o fakturę, która mi przyszła za okres rozliczeniowy 25.11-24.12.

Mam abonament w wysokości 29 zł na internet 3Gb ( miałem, bo od kolejnego okresu rozliczeniowego zwiększyłem na 8Gb).
W trakcie trwania okresu doładowałem konto smsem na darmowy numer 2601 ( wysyłałem tego smsa wielokrotnie, przez ponad tydzień nie miałem internetu, bo sms nie działał, w BOKu mimo 3 telefonów nikt mi nie potrafił pomóc). Odzyskałem internet na krótko przed końcem okresu rozliczeniowego.

Na FV mam następujące pozycje:
Abonament 40,57 zł ( rozumiem, że to podstawa 29 zł plus jednostki wykorzystane z doładowania)
oraz "połączenia i sms wykonane w kraju" w wysokości 24,09 zł. Tego punktu nie rozumiem, bo żadne smsy poza tymi na 2601 ( czyli darmowy) a tym bardziej połączenia ( karta cały czas w modemie) nie były wykonywane.

Proszę o wytłumaczenie mi tej sytuacji
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Krzysiek_Plus »

Cześć jarekmazur!

Jeśli dodawałeś jakiś dodatkowy limit w postaci pakietu zł, to połączenia tego typu następnie przedstawiają się w pozycji połączenia i sms wykonane w kraju. Jeśli przykładowo zwiększyłeś limit o 25zł. to maksymalnie taka kwota może być naliczona, zaś końcowa opłata jest zależna od ilości danych które wykorzystasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jarekmazur
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 sty 2013, o 16:38

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: jarekmazur »

Dziękuję za odpowiedź ale w takim razie skąd abonament w wysokości ponad 40zł netto a nie umowne 29 zł ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Krzysiek_Plus »

Abonament jest zawsze naliczany za miesiąc do przodu. Więc jeśli od 25/12 miał obwiązywać plan 8GB to właśnie za niego została naliczona opłata.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jarekmazur
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 sty 2013, o 16:38

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: jarekmazur »

Na fakturze mam jasno napisane "za okres od 25.11 do 24.12".
Nowy plan wszedł wraz z nowym okresem rozliczeniowym 25 grudnia.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Krzysiek_Plus »

Jak pisałem wcześniej, abonament jest zawsze naliczany za miesiąc do przodu. Tak jest przy każdym rachunku.

Przy rachunku 25/11-24/12 został naliczony abonament za okres 25/12-24/01.
Przy kolejnym rachunku za okres 25/12-24/01 zostanie naliczony abonament za 25/01-24/02/2013
i tak dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartez87
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 00:23

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Bartez87 »

Witam
Posiadam taryfe Promocyjny plan cenowy taryfa częsta abonament 49.90 z vat a faktury naliczane są powyżej 60 zł.Przy podpisywaniu umowy ponieważ przedłużałem poprzednia dostałem rabat -10 zł czyli powinno być 39.90.plus 10 zł za pakiet 50 gb jest znowu 49.00.ja tak to rozumiem a fakturu sa zawsze wieksze dlaczego?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bartez87

Proszę prześlij numer tel. usługi Plus Internet przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartez87
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 00:23

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Bartez87 »

według umowy to tak jakbym stracił prawo do rabatu -10 zł za abonament aneks do umowy podpisywany był na okres 27 miesięcy wiec w czasie trwania poprzedniej umowy tylko, że podczas podpisywania aktualnego aneksu zostałem wyraznie poinformowany przez pracownika salonu ze dostanę rabat -10 zł.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Krzysiek_Plus »

Krzysiek_Plus pisze:Bartez87

Proszę prześlij numer tel. usługi Plus Internet przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartez87
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 00:23

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Bartez87 »

Krzysiek_Plus pisze:
Krzysiek_Plus pisze:Bartez87

Proszę prześlij numer tel. usługi Plus Internet przez formularz.
wysłałem nr tel bo to chyba jest nr uslugi
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bartez87 przy obecnych promocjach Plus Internet, rabat na abonament przysługuje tylko w przypadku posiadania drugiego numeru w ramach Plus Abonament lub Plus Mix.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartez87
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 00:23

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Bartez87 »

To dlaczego przy podpisywaniu jestem informowany o tym, że dostaję taki rabat? To jest zwykłe oszustwo i wprowadzanie w błąd klienta, bo czuję się oszukany. Gdybym wiedział, że takiego rabatu nie dostanę to na pewno bym nie przedłużał tej umowy.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2013, o 20:04 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Reg. PlusForum pkt 10 - poprawną pisownię wyróżniono.
Bartez87
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 00:23

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Bartez87 »

Przepraszam za pisownię.
Dzięki za odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Niezrozumiała faktura

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bartez87 a czy to ty podpisywałeś umowę? W jaki sposób była realizowana: punkt, wysyłkowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ