Ciągłe spadki prędkości internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 13:55
Ciągłe spadki prędkości internetu
Od jakichś trzech dni mój modem ( Huawei E1750) "świruje" ciągle zmienia prędkość HSDPA (7,2 mb/s) na 3g EDGE (384 kb/s).
Mieszkam w Łodzi (bałuty). To już nie pierwszy raz jak internet tak się zachowuję, płacę dość sporą sumę za tę usługę no ale to nie o to chodzi. Chciałbym dowiedzieć się czym są spowodowane te "zakłócenia" jeśli można to tak nazwać. Może wina leży po mojej stronie (komputer) ale jakoś wcześniej tego problemu nie było. czekam na jak najszybszą odpowiedź.
Mieszkam w Łodzi (bałuty). To już nie pierwszy raz jak internet tak się zachowuję, płacę dość sporą sumę za tę usługę no ale to nie o to chodzi. Chciałbym dowiedzieć się czym są spowodowane te "zakłócenia" jeśli można to tak nazwać. Może wina leży po mojej stronie (komputer) ale jakoś wcześniej tego problemu nie było. czekam na jak najszybszą odpowiedź.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
striker191 czy opisany przez ciebie problem występuje dalej?
Nie mamy żadnych zgłoszeń z tej części Łodzi.
Nie mamy żadnych zgłoszeń z tej części Łodzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 13:55
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
Chwilowo problem się ustabilizował, mam nadzieję że już wszystko będzie ok, jeśli coś się zmieni natychmiast zawiadomię
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 13:55
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
Ponownie występuje. Proszę zróbcie coś z tym jak najszybciejKrzysiek_Plus pisze:striker191 czy opisany przez ciebie problem występuje dalej?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
striker191 tzn. co dokładnie się dzieje? Modem przelogowuje się do EDGE? Czy masz wymuszone 3G w ustawieniach aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 13:55
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
Z początku ustawienia były standardowe i zamieniało mi sygnał do EDGE to wymusiłem minimum 3G, mój modem pracuje na HSDPA/HUSPA lecz teraz jest ciągle na HSDPA, Prędkość na łączu to niby 7,2 ale po zrobieniu testu ping 150 pobieranie 3.5 mb wysyłanie 0.30 mb/s
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
striker191 przy ustawionym profilu "Internet" modem wybiera technologie o najsilniejszym sygnale.
W takich sytuacjach zazwyczaj wystarczy wymusić konkretny rodzaj technologii, z której chcemy korzystać w danej chwili (w twoim wypadku 3g).
W takich sytuacjach zazwyczaj wystarczy wymusić konkretny rodzaj technologii, z której chcemy korzystać w danej chwili (w twoim wypadku 3g).
Wyniki prawidłowe jak dla HSDPA. Komunikat o prędkości 7,2 Mb/s jest informacja o maksymalnej prędkością dostępnej w ramach technologii HSDPA. Rzeczywista prędkość jest zależna od obciążenia stacji w danej chwili. (ilości użytkowników korzystających jednocześnie z Internetu w danym czasie).striker191 pisze:Prędkość na łączu to niby 7,2 ale po zrobieniu testu ping 150 pobieranie 3.5 mb wysyłanie 0.30 mb/s
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 13:55
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
A nie da się "wymusić" żeby tylko był na HSDPA/HUSPA
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
striker191 niestety nie. Zmiana w technologii sugeruje, że najprawdopodobniej nastąpiła również zmiana stacji (BTS'a). Niestety żadna aplikacja nie pozowala na wybór nadajnika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 13:55
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
Od jakieś godziny modem funkcjonuję na HSDPA/HSUPA więc wszytko jest ok
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Ciągłe spadki prędkości internetu
striker191 ale sytuacja może się powtórzyć, przelogowanie pomiędzy BTS następuje automatycznie.
Przy wybranym profilu Internet 3G, modem zawsze powinien się łączyć w HSDPA lub HSDPA/HUSPA.
Przy wybranym profilu Internet 3G, modem zawsze powinien się łączyć w HSDPA lub HSDPA/HUSPA.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ