Faktura korygująca i dalej problem

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
adek20
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 sty 2013, o 10:05

Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: adek20 »

Mam usługę internetu mobilnego w taryfie codziennej i w związku z tym iż w pierwszym dniu nie działał modem złożyłem reklamację, przez 3 tygodnie (21 dni) nie miałem internetu bo nowy modem był zepsuty, napisałem reklamację i otrzymałem korektę faktury, ale jak to się ma do wystawionej nowej faktury ?? Proszę o sprawdzenie salda wpłat na koncie 18304245 bo mam już dość sieci plus, jeszcze przed otrzymaniem korekty dostałem fakturę nową, skoro wiedzieliście że będzie korekta po co system ją wysłał ?? Zapłaciłem nową fakturę pomniejszając kwotę o korektę i na koncie widnieje niedopłata, żeby się nie okazało, że odłączycie mi internet za niezapłacony rachunek, bo to jest chore. Jeszcze raz proszę sprawdzić konto i wyprostujcie sobie w systemie, nie zamierzam dzwonić na infolinię i wyjaśniać - błąd z waszej strony.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

adek20
adek20 pisze:Proszę o sprawdzenie salda wpłat na koncie 18304245 bo mam już dość sieci plus, jeszcze przed otrzymaniem korekty dostałem fakturę nową, skoro wiedzieliście że będzie korekta po co system ją wysłał ??
adek20 niestety nie mam wglądu na płatności, a sama faktura jest wystawiana automatycznie.
adek20 pisze:Zapłaciłem nową fakturę pomniejszając kwotę o korektę i na koncie widnieje niedopłata, żeby się nie okazało, że odłączycie mi Internet za niezapłacony rachunek, bo to jest chore.
Najprawdopodobniej korekta nie została jeszcze uwzględniona na koncie. W takich sytuacjach, nie blokujemy usług.
adek20 pisze:Jeszcze raz proszę sprawdzić konto i wyprostujcie sobie w systemie, nie zamierzam dzwonić na infolinię i wyjaśniać - błąd z waszej strony.
Zapytania możesz kierować również przez Plus online. Tutaj instrukcja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
bramowicz1
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 4 mar 2013, o 02:14
Lokalizacja: Toruń, Lubicz

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: bramowicz1 »

Mam podobny problem. Na początku usługi byłem obciążony dodatkową usługą iPlusopobieracz 12h, która de facto nie działa w usłudze LTE. Usługa przeszła automatycznie z poprzedniej umowy iPlusa, koszt usługi 10 zł. Nie rozumiem jak można przypisać usługę do oferty w której to nie działa? Złożyłem reklamację; przyjęto, rozpatrzono pozytywnie, przyszło jedno pismo, później drugie, a korekty od kilku miesięcy wypatruję na próżno. To jest absurd. Lekceważący stosunek do klienta. Zrobię chyba jak poprzednik i sam sobie obniżę fakturę.
D-Link DWR-966, Motorola Edge 30 Pro
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

bramowicz1 jeśli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, to faktury korygujące na pewno otrzymasz. ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
bramowicz1
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 4 mar 2013, o 02:14
Lokalizacja: Toruń, Lubicz

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: bramowicz1 »

Witam ponownie.Dostałem wiadomość,że faktura została skorygowana.Jeśli to za Twoją sprawą Krzysztofie to dzięki.
D-Link DWR-966, Motorola Edge 30 Pro
max120
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 11 lut 2013, o 21:27

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: max120 »

Nie rozumiem rachunków sieci PLUS GSM, od kilku miesięcy trwa przepychanka z fakturami korygującymi tzn. moja reklamacja została uwzględniona, natomiast zamiast mniejszego kolejnego rachunku płacę jeszcze większy. Dotyczyło to sprawy opisanej w : http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=7142
Polecenie zapłaty z dnia 02.04 - 123,22 zł; 02.05 - 151,59 zł; 03.06 - 155,64 zł ( i to w tym rachunku jest uwzględniona korekta w wysokości 27,01 zł ?). Lecz operator żeby wyjść na swoje dolicza mi do ostatniej faktury kwotę - 42,45 zł netto za pakietową transmisję danych tj. wysłane - 2511403 KB ; odebrane - 32813596 KB !!! Pytam co to ma znaczyć ? Dodam, że nie mam limitu więc po wyczerpaniu pakietu internet po prostu powinien przestać działać. Nie wysyłam z tego numeru żadnych MMS-ów i nie korzystam z GPRS w inny sposób niż przeglądanie stron internetowych i ściąganie plików w ramach pakietu !!! Dodam jeszcze iż naliczenie w/w kwoty nastąpiło w dniach od 09 do 16 maja kiedy to po wyczerpaniu pakietu wyjąłem kartę SIM z routera i korzystałem z internetu za pomocą karty SIM innego operatora.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

max120 sprawe przekazałem do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
max120
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 11 lut 2013, o 21:27

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: max120 »

Krzysiek_Plus pisze:max120 sprawe przekazałem do weryfikacji.
Dziękuję, czekam cierpliwie.
max120
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 11 lut 2013, o 21:27

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: max120 »

W dniu wczorajszym otrzymałem pisemnie informację o pozytywnym rozpatrzeniu mojej reklamacji (opis w poście wyżej) z adnotacją o późniejszym wystawieniu faktury korygującej za okres 17.04 - 16.05.2013 r , która anuluje kwestionowane opłaty i zostanie zaliczona na poczet przyszłych zobowiązań. Wszystko O.K. i za to serdecznie dziękuję, ale widnieje też wpis o uruchomieniu z dniem 17.06.2013 r. "Deklarowanego limitu" w wysokości 20,32 zł netto (25 zł z VAT). Pytanie brzmi, z czyjej strony ta deklaracja padła ? Na pewno nie z mojej, gdyż drogi Krzyśku_Plus byłeś jedyną osobą, która kontaktowała się ze mną w tej sprawie tylko i wyłącznie na tym forum(post wyżej). Nikt z działu reklamacji nie kontaktował się ze mną telefonicznie i nie uzgadniał tego "Deklarowanego limitu". Nie chcę go mieć, gdyż nie jestem instytucją charytatywną bądź idiotą rozdającą pieniądze w bezsensowny sposób. Wolę, aby po wyczerpaniu pakietu internet po prostu przestał działać. A swoją drogą dodam, że kiedy posiadałem pakiet 10 GB kończył się w podobnym okresie jak dzisiejszy 15 GB czyli od 7 do 5 dni przed zakończeniem okresu rozliczeniowego przy podobnej częstotliwości korzystania ( podwyższyłem pakiet o 50% i mi nie starcza ?). Pozdrawiam, przesyłając materiał do ponownej analizy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: Ewa_Plus »

max120 - żeby można było to sprawdzić potrzebna jest weryfikacja konta w systemie. Dlatego prosiłabym Cię o wysłanie zgłosznia przez Plus online zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi tutaj.

Na podstawie tego zgłoszenia Deklarowany Limit będzie mógł zostać wyłączony.
Dodam, że Deklarowany Limit jest tylko wartością, do której możesz przekroczyć swój podstawowy limt. Jeśli tego nie zrobisz, to nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
max120
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 11 lut 2013, o 21:27

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: max120 »

Czy to się kiedyś skończy ? Kolejny rachunek i znów doliczone 7,78 zł za korzystanie z internetu mimo opcji "BEZ LIMITU". Którego zaznaczam NIE CHCĘ mieć. Być może są ludzie, którzy nie sprawdzają swoich rachunków, lecz ja do nich nie należę i nie dam opróżniać swego portfela. Jeśli sprawa będzie wyglądała tak dalej, z całym materiałem udam się do rzecznika praw konsumentów. Coraz bardziej potwierdza się teza o nie kompetencji pracowników firmy Plus GSM, wyłączając oczywiście specjalistów z tego forum, którzy są jak najbardziej pomocni.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

max120 a czy kontaktowałeś się w celu dekatyzacji deklarowanego limitu tak jak radziła Ewa_Plus?

max120 pisze:Wszystko O.K. i za to serdecznie dziękuję, ale widnieje też wpis o uruchomieniu z dniem 17.06.2013 r. "Deklarowanego limitu" w wysokości 20,32 zł netto (25 zł z VAT).
Jest to standardowo aktywowany pakiet, zgodnie z regulaminem.
7.W ramach Promocji Abonentowi zostaje ustawiony limit wydatków ponad abonament na kwotę 25 zł. Po przekroczeniu Dziennego pakietu wysłanych i odebranych danych zgodnie z wybraną taryfą transmitowane dane będą rozliczały się zgodnie z Cennikiem w ramach tej kwoty. Abonent ma możliwość zmiany limitu wydatków ponad abonament zgodnie z regulaminem promocji „Deklarowany limit wydatków”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
max120
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 11 lut 2013, o 21:27

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: max120 »

Krzysiek_Plus pisze:max120 a czy kontaktowałeś się w celu dekatyzacji deklarowanego limitu tak jak radziła Ewa_Plus?

max120 pisze:Wszystko O.K. i za to serdecznie dziękuję, ale widnieje też wpis o uruchomieniu z dniem 17.06.2013 r. "Deklarowanego limitu" w wysokości 20,32 zł netto (25 zł z VAT).
Jest to standardowo aktywowany pakiet, zgodnie z regulaminem.
7.W ramach Promocji Abonentowi zostaje ustawiony limit wydatków ponad abonament na kwotę 25 zł. Po przekroczeniu Dziennego pakietu wysłanych i odebranych danych zgodnie z wybraną taryfą transmitowane dane będą rozliczały się zgodnie z Cennikiem w ramach tej kwoty. Abonent ma możliwość zmiany limitu wydatków ponad abonament zgodnie z regulaminem promocji „Deklarowany limit wydatków”.
Zgodnie ze wskazówkami Ewy_Plus wypełniłem formularz, ale efekt jest jaki jest. Nie chcę być nachalny, ale powyższy bałagan trzeba uporządkować. Zresztą kiedy przechodziłem z 10 GB na 15 zrezygnowałem z limitu i powtarzam, że nie chcę go mieć! "Deklarowany limit" to nie moja deklaracja!!!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

max120 pisze:Zgodnie ze wskazówkami Ewy_Plus wypełniłem formularz, ale efekt jest jaki jest. Nie chcę być nachalny, ale powyższy bałagan trzeba uporządkować.
Zmiana deklarowanego limitu na 0zł wprowadzana jest wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Przy kolejnej fakturze nie będzie już dodatkowych opłat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
max120
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 11 lut 2013, o 21:27

Re: Faktura korygująca i dalej problem

Post autor: max120 »

Krzysiek_Plus pisze:
max120 pisze:Zgodnie ze wskazówkami Ewy_Plus wypełniłem formularz, ale efekt jest jaki jest. Nie chcę być nachalny, ale powyższy bałagan trzeba uporządkować.
Zmiana deklarowanego limitu na 0zł wprowadzana jest wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Przy kolejnej fakturze nie będzie już dodatkowych opłat.
Wszystko O.K. , ale skąd się wziął deklarowany limit skoro przy zmianie pakietu zaznaczyłem, że go nie chcę ? A czy nie będzie dodatkowych opłat czas pokaże, a moja jedyna nadzieja to twoja pomoc Krzyśku_Plus !
ODPOWIEDZ