Strona 1 z 1

Zamówienie

: 17 paź 2013, o 12:31
autor: michał1123
Słyszałem, że przez online to pierwszy kurier odbiera dokumenty, dowód.
Sprawdzają to i dopiero wysyłają karty i telefony.

Re: Zamówienie

: 17 paź 2013, o 12:50
autor: pepcia2
Nie. Kurierowi pokazujesz dowód i dokument uwierzytelniający jaki podałeś przy zamawianiu. Dajesz kopie i odbierasz przesyłkę. Jeśli coś sie nie zgadza to kurier nie wydaje Ci paczki ;-)

Re: Zamówienie

: 17 paź 2013, o 12:53
autor: Joanna_Plus
michał1123,

rozumiem, że pytasz o zakup nowej aktywacji przez sklep internetowy. Umowa na osobę indywidualną czy firmę?

Re: Zamówienie

: 17 paź 2013, o 12:55
autor: michał1123
indywidualną nowa taryfa ta z pakietem na próbę internet.

Re: Zamówienie

: 17 paź 2013, o 13:05
autor: Joanna_Plus
michał1123,

jeżeli na osobę indywidualną to wygląda to dokładnie tak jak napisała pepcia2. Informacje na ten temat znajdziesz też w naszym FAQ.

dostarczenie zamowienia

: 28 sie 2018, o 12:44
autor: mango0211
czy macie jakies opoznienie w dostarczaniu zamowien ? zammowienie mialo byc dostarczone dzis natomiast nie dostalam numeru przewozowego a dwie panie na infolinii udziely mi dwoch roznych informacji .

Re: Zamówienie

: 28 sie 2018, o 13:18
autor: Joanna_Plus
mango0211,

w jakim kanale sprzedaży to zamówienie było realizowane? Chodzi może o sklep internetowy?

Re: Zamówienie

: 28 sie 2018, o 13:20
autor: mango0211
tak chodzi o sklep internetowy

Re: Zamówienie

: 28 sie 2018, o 13:33
autor: Joanna_Plus
mango0211,

w powyższej sytuacji opisz proszę pokrótce sprawę i wraz z numerem zamówienia wyślij na adres esklep@plus.pl. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.

Re: Zamówienie

: 28 sie 2018, o 13:36
autor: mango0211
[#236995]

Re: Zamówienie

: 28 sie 2018, o 13:57
autor: Joanna_Plus
mango0211,
mango0211 pisze:[#236995]
Przekazałam sprawę dalej :-).

Re: Zamówienie

: 29 sie 2018, o 08:27
autor: mango0211
sytuacja z zamowieniem nadal nie zostala rozwiazana pomimo wielu rozmow i sprzedaza internetowa i wymiana email. zostal wygenerowany numer przewozowy ustalony termin na dzis sprzedaz internetowa twierdzi ze kurier odebral zamowienie natomiast wasza firma kurierska tnt twierdzi ze takiego zamowienia wogole nie odebrali. trocche to juz zaczyna byc irytujace. wczoraj dostalam sms ze dostalam bedzie z opoznieniem i bedzie to dzien 29.08 czyli dzisiejszy natomiast dzis na infolini sie dowiedzialam ze nie wiedza kiedy zostanie dostarczone zamowienie i ze najprawdopodobniej nie bedzie to dzien dzisiejszy . troche zaczynam zalowac ze wybralam ta siec,

Re: Zamówienie

: 29 sie 2018, o 10:30
autor: Joanna_Plus
mango0211,
mango0211 pisze:zostal wygenerowany numer przewozowy ustalony termin na dzis
Jaka informacja odnośnie tej przesyłki pojawia się na stronie przewoźnika?