Dzień dobry, od wielu lat jestem zadowolonym klientem sieci Plus, posiadam kilka numerów firmowych na abonament , internet oraz telewizję z cyfrowego polsatu. Kilka miesięcy temu zakupiłem starter plus na kartę, który wykorzystywałem prywatnie oraz był podany jako numer do rejestracji dla pacjentów do jednego z moich gabinetów. W dniu wczorajszym została wysłana większa ilość wiadomości do moich pacjentów, po czym otrzymałem wiadomość sms, że w związku ze złamaniem regulaminu świadczenie usług na rzecz Abonenta zostaje zawieszone. Nie miałem świadomości, że wysyłanie jednorazowo większej ilości wiadomości jest niezgodne z regulaminem(mówiąc wprost nie przeczytałem go). Całkowite wyłączenie tego numeru bardzo komplikuje mi pracę ponieważ nie mogę wykonywać połączeń oraz pacjenci nie mają możliwości rejestracji. Numer ten jest podany na wizytówkach i na nośnikach reklamowych, więc tym bardziej zależy mi na uruchomieniu tego konta. Wierzę w moc tego forum i osób tu obecnych oraz mam nadzieję, że uda się odblokować ten numer telefonu. Informuję również, że chciałbym przenieść ten numer do umowy abonamentowej.
Zgonie z uzyskaną informacją na infolinii wysłałem wiadomość do departamentu reklamacji sieci Plus na
bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank
Nr zgłoszenia : CASE/220316/906
Będę bardzo wdzięczny za przyspieszenie całej procedury.
Pozdrawiam
Adam