Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj tomula76,

jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomula76
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 17 wrz 2014, o 12:04

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: tomula76 »

Sprawa wygląda następująco

Sms przenieś poszedł bez problemu po restarcie telegnu, otrzymałe sms ze numer bedzie przeniesiony na kart czy jakos tak. Po umowie wlaczyla m sie taryfa plus na karte, doladowalem chyba za 20zl i wlaczylem RWK. Telefon leżał nie uzytkowany, teraz widze se karta nie aktywna, nawet w plus online nie moge sie zalogowac podawajac prawidlowe dane...normalnie cyrk, i juz sam nie wiem czy chce ten numer czy juz dac sobie spokój. Nie wiem czemu plus chyba ta karte chyba dezaktywowal czy zablokowal?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: sl@w_es »

tomula76 pisze:(...) otrzymałem sms ze numer będzie przeniesiony na kart czy jakoś tak. Po umowie włączyła mi się taryfa plus na kartę, doładowałem chyba za 20 zł i włączyłem RWK. Telefon leżał nie użytkowany, teraz wydze, że karta nieaktywna, nawet w Plus online nie mogę się zalogować podając prawidłowe dane (...).
Taryfa Plus na kartę to stara taryfa i jeśli rzeczywiście przenosiłeś numer wtedy kiedy ta taryfa była na szczycie najnowszych to było to bardzo dawno. Poza tym zasilając najpierw konto, a następnie aktywując usługę RWK niczego to zmieniło ponieważ najpierw trzeba włączyć usługę, a dopiero potem zasilić konto.
Co do blokady numeru to jeśli jest tak jak napisałem (po analizie Twojej wypowiedzi) to numer jest nie do odzyskania, ale jeśli przeniesienie odbyło się do taryfy nowszej niż PNK to możesz postąpić zgodnie z sugestią Joanny_Plus np. z tego posta viewtopic.php?f=99&t=11946&start=855#p2 ... et="_blank choć i tu gwarancji żadnych nie ma.

Możesz również sam sprawdzić czy numer jest aktywny dzwoniąc na niego z innego numeru. Aktywność tj. sygnał oznacza, że ma nowego właściciela.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

tomula76,
tomula76 pisze:teraz widze se karta nie aktywna
Karta nie loguje się do sieci? Nie ma na niej zasięgu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Dezaktywacja w abonamencie - brak usług prepaid

Post autor: asandrzej »

Dzień dobry. Proszę o pomoc i interwencję. Złożona była dyspozycja rozwiązania umowy abonamentowej i przejście na kartę. W dniu 24.09 ok godziny 19:00 numer przestał działać w abonamencie a nie zaczął działać w prepaid. Nie jest to problem z rejestracją numeru. Problem występuje po stronie Polkomtel - karta sim nieprawidłowa/nieobsługiwana. Poprzez bok(at)plus.pl zgłosiłem problem w kontynuacji wątku [#2435856].
Również zgłoszenie techniczne: C00000001777356
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2021, o 10:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1240
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Dezaktywacja w abonamencie - brak usług prepaid

Post autor: zbych_in_flames »

A karta loguje się do sieci po przelogowaniu tel czy kaplica w tej chwili?
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Dezaktywacja w abonamencie - brak usług prepaid

Post autor: asandrzej »

Nie loguje się do sieci. Jest całkowite wyłączenie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj asandrzej,
asandrzej pisze:Również zgłoszenie techniczne: C00000001777356
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji powyższej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: asandrzej »

Dziękuję. Strasznie długo to trwa. Dziś między operatorami można przenieść numer w kilka godzin ... a z abonamentu na kartę już jest 80 godzin z tą różnicą że numer nie działa. Nie da się podgonić sprawy?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

asandrzej,

przekazałam jeszcze jedną prośbę w tej sprawie. Na pewno aktywują numer najszybciej jak to tylko możliwe. A ja najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia z tym związane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: asandrzej »

Te najszybciej to mnie załamuje... wcale nie jest to pocieszające, że dziesiątki osób przede mną mają podobny problem... no i nie jest to PRL choć w Prlu czekałem na stacjonarny krócej bo dwa dni...

A swoją drogą nie da się go przywrócić na konto abonamentowe sprzed wypowiedzenia? Może będzie szybciej i pewniej?

Właśnie dostałem odpowiedź:

Dzień dobry

dziękuję Panu za przesłaną wiadomość.

Wyjaśniam, iż przesłane zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy przez nasz dział techniczny. Niestety nie jestem w stanie precyzyjnie określić daty rozwiązania problemu.

W razie pojawienia się wątpliwości, proszę o ponowny kontakt.

Z poważaniem
R(...) P(...)
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
NIP 527-10-37-727
bok@plus.pl"target="_blank
http://www.plus.pl"target="_blank

Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie internetowym iPlus oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej iPlus dostępnej tu.

Komentarz całkiem zbędny...
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: asandrzej »

Sytuacja w dniu 29.09.2021 bez zmian.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

asandrzej,
asandrzej pisze:karta sim nieprawidłowa/nieobsługiwana.
Prośba o przelogowanie urządzenia (wył./wł.) i weryfikację sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: asandrzej »

Po awarii zaczął działać 120 godzin... dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Basia_Plus »

asandrzej,
asandrzej pisze:Po awarii zaczął działać 120 godzin... dziękuję za pomoc.
dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ