Strona 2 z 6

Rozwiązanie umowy

: 12 lut 2020, o 20:49
autor: Bolek1230987
Witam.
Proszę mi powiedzieć po ilu fakturach, Plus może rozwiązać ze mną umowę? Ponieważ mam jedną nieopłacona fakturę, a przyszła kolejna i będę w stanie zapłacić dopiero w marcu 10. Mógłby mi ktoś powiedzieć?

Re: Rozwiązanie umowy

: 13 lut 2020, o 14:05
autor: Ewa_Plus
Witaj Bolek1230987,
- najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z Działem Windykacji przez ich infolinię: 601102607 (pn.-sb. 08:00-20:00)* i tam ustalisz warunki spłaty tak, aby do tego rozwiązania nie doszło ;-)
*koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora

Re: Rozwiązanie umowy

: 13 lut 2020, o 18:57
autor: Bolek1230987
A mogę mejlowo napisać?

Re: Rozwiązanie umowy

: 13 lut 2020, o 19:02
autor: Basia_Plus
Bolek1230987,

kontakt mailowy: dwn@plus.pl"target="_blank

Zerwanie umowy na usługę internetu światłowodowego

: 12 lis 2020, o 21:21
autor: Alala
Dzisiaj podpisałem umowę na usługę internetu światłowodowego i chciałbym ją zerwać. Umowa została podpisana w punkcie Plusa. Czy można zerwać umowę i w razie czego jakie są koszty.

Re: Rozwiązanie umowy

: 13 lis 2020, o 11:19
autor: Marta_Plus
Alala,
Alala pisze:Czy można zerwać umowę i w razie czego jakie są koszty.
Nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od tej umowy zawartej w punkcie Plusa. Jest możliwość rozwiązania umowy, czyli rezygnacji z numeru. Kwotę kary możesz sprawdzić na umowie. W zależności od taryfy, opiewa ona w granicach 1000 - 2000 PLN (zmniejsza się wraz z końcem umowy). Jaka jest przyczyna Twojej decyzji? Czy wystąpiły jakieś komplikacje techniczne?

Rozwiązanie umowy

: 3 gru 2020, o 19:18
autor: maxx95
Witam, przejrzałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi. Dostałem papiery z Plusa. że mogę bez konsekwencji rozwiązać umowę, która kończy się za 4 miesiące. W planach nie miałem jej przedłużać, więc dla mnie idealne rozwiązanie, stąd mam kilka pytań:
Co się stanie z nr po okresie wypowiedzenia? Umowa jest obecnie na moją mamę, chciałbym ten nr przepisać na siebie.
Co jeśli mam jeszcze raty do spłacenia za telefon ? Trzeba je od razu spłacić, czy harmonogram zastaje bez zmian ?

Re: Rozwiązanie umowy

: 4 gru 2020, o 11:42
autor: Joanna_Plus
Witaj maxx95,
maxx95 pisze:Dostałem papiery z Plusa. że mogę bez konsekwencji rozwiązać umowę
Co konkretnie masz na myśli? Jeżeli mowa o tych zmianach to:
Ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, tj. wyżej wymienionej ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenieniem się wirusa SARS-CoV-2, w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy przed upływem czasu oznaczonego, na jaki umowa została zawarta, POLKOMTEL sp. z o.o. będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa kary umownej/zwrotu przyznanej ulgi, o ile zostały przewidziane w umowie, w wysokości i na zasadach wskazanych w tej umowie.
maxx95 pisze:Co się stanie z nr po okresie wypowiedzenia?
Następuje dezaktywacja numeru.
maxx95 pisze:Umowa jest obecnie na moją mamę, chciałbym ten nr przepisać na siebie.
Wówczas należny dokonać cesji. Więcej informacji tutaj.
maxx95 pisze:Co jeśli mam jeszcze raty do spłacenia za telefon ? Trzeba je od razu spłacić, czy harmonogram zastaje bez zmian ?
Harmonogram pozostaje bez zmian.

Re: Rozwiązanie umowy

: 4 gru 2020, o 14:44
autor: maxx95
Czyli mogę bez problemów zrobić cesje, a następnie wypowiedzieć umowę? Chcę dalej korzystać z tego numeru tylko już w innej sieci. Raty za sprzęt też zostaną przepisane na mnie?

Re: Rozwiązanie umowy

: 4 gru 2020, o 15:55
autor: Basia_Plus
maxx95,
maxx95 pisze:Czyli mogę bez problemów zrobić cesje
tak.
maxx95 pisze: a następnie wypowiedzieć umowę?
Joanna_Plus pisze:Ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, tj. wyżej wymienionej ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenieniem się wirusa SARS-CoV-2, w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy przed upływem czasu oznaczonego, na jaki umowa została zawarta, POLKOMTEL sp. z o.o. będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa kary umownej/zwrotu przyznanej ulgi, o ile zostały przewidziane w umowie, w wysokości i na zasadach wskazanych w tej umowie.
maxx95 pisze:Raty za sprzęt też zostaną przepisane na mnie?
Tak.

Re: Rozwiązanie umowy

: 12 gru 2020, o 11:13
autor: yymil
Proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości na temat sposobu składanie rezygnacji.
Napisałem pismo o rezygnacji zawierające numer telefonu, moje dane wraz z adresem zameldowania, podpisałem czytelnie i wysłałem scan na biuro obsługi klienta PLUS. (według regulaminu który podpisywałem pismo rezygnacji mam dostarczyć do BOK i tak oto zrobiłem)
Po czym dostałem odpowiedź że moje pismo jest nie kompletne (brak numeru pesel), na pytanie zadane gdzie zawarta jest informacja o tym że mam podać numer pesel państwa konsultant informuje mnie że w wewnętrznych dokumentach do których ja nie mam prawa wglądu.
Czyli z mojej perspektywy jako konsumenta jest to utrudnianie rezygnacji z państwa usług gdyż wielokrotne rezygnowałem lub przenosiłem usługi telekomunikacyjne i nikt nigdy numeru pesel w takich pismach nie wymagał. Na moją prośbę o wskazanie podstawy prawnej na jakiej podstawie wymagane jest podanie numeru pesel, dostaję powtórnie odpowiedź od Pana konsultant, że mam podać dane których on wymaga ponieważ w innym wypadku umowa nie zostanie rozwiązana, a jak chcę to mogę pójść do salonu Plusa.

Drodzy Państwo na tą chwilę reklamujecie się przepięknie z USERYPT jak to ochrona danych jest ważna, a wasz konsultant wymaga ode mnie podania nr Pesel bez wskazania podstawy prawnej strasząc iż umowa nie zostanie rozwiązania.

Re: Rozwiązanie umowy

: 14 gru 2020, o 12:19
autor: Ewa_Plus
Witaj yymil,
- rozumiem, że scan pisma wysłałeś mailem na bok@plus.pl"target="_blank?
W tym przypadku do zautoryzowania wiadomości wymagane jest podanie Plus Kodu 5 lub w przypadku jego braku: imienia i nazwiska oraz nr PESEL.

Rozwiązanie umów

: 16 gru 2020, o 02:59
autor: PiotrGrz
Witam.
Do mojego głównego telefonu na abonament mam podpięte jeszcze dwa abonamenty, jeden to telefon drugi Internet.
Niestety obecnie nie mam możliwości udać się do Punktu obsługi a chciałbym zrezygnować z tych dwóch dodatkowych abonamentów. Umowa na nie już dawno się zakończyła i nie są one mi potrzebne. Niestety cały czas pobierana jest za nie opłata abonamentowa. Czy istnieje jakaś możliwość rozwiązania ich online lub listownie?

Re: Rozwiązanie umowy

: 16 gru 2020, o 11:12
autor: Basia_Plus
Witaj PiotrGrz,
PiotrGrz pisze:Umowa na nie już dawno się zakończyła i nie są one mi potrzebne. Niestety cały czas pobierana jest za nie opłata abonamentowa. Czy istnieje jakaś możliwość rozwiązania ich online lub listownie?
wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl"target="_blank, w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.

Re: Rozwiązanie umowy

: 28 gru 2020, o 18:48
autor: dawid947
Witam. Moja umowa abonamentowa kończy się w najbliższych dniach. Raty za sprzęt zostały juz wszystkie spłacone. Chciałbym teraz przejść na Plus na Kartę. Powinienem więc wysłać maila z wypowiedzeniem, zgadza się? Proszę o podstawowe informacje na ten temat i z góry przepraszam jeśli pytanie się już pojawiło. Pozdrawiam!