Rejestracja Numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 gru 2019, o 08:34
Re: Rejestracja Numeru
Przy próbie połączenia pojawia się prośba o zarejestrowanie numeru.
Przy próbie wysyłania smsów- brak możliwości wysłania.
Nastąpiło wielokrotne przelogowanie urządzenia.
Przy próbie wysyłania smsów- brak możliwości wysłania.
Nastąpiło wielokrotne przelogowanie urządzenia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Werderaner,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Witam, czy mogę mieć np 30 numerów zarejestrowanych na mnie bez żadnych "konsekwencji" ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj krucjan,
możesz zarejestrować na siebie te numery. W przypadku rejestracji SMS, istnieje ograniczenie do 20 numerów. Więcej informacji tutaj.
możesz zarejestrować na siebie te numery. W przypadku rejestracji SMS, istnieje ograniczenie do 20 numerów. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zakupiona karta SIM Plush zarejestrowana już na kogoś innego
Witam.
Przydługi wstęp - ale sytuacja jest kuriozalna
W piątek przez stronę internetową https://starter.plushbezlimitu.pl/"targ ... et="_blank zakupiłem 2 karty SIM. Podałem dane do rejestracji żony, bo to ona miała odebrać przesyłkę, więc tak było łatwiej. Wczoraj przyszła paczuszka - do podpisu faktura i odbiór zamówienia. Pierwszy numer - niezarejestrowany w ogóle - w słuchawce proszą żeby dokonać rejestracji - zarejestrowałem ze swojego konta abonenckiego w plush za pomocą sms - bez problemu poszło.
Drugi numer - tak samo chciałem - ale dostałem smsa zwrotnego: "Podane dane są nieprawidłowe. Sprawdź i spróbuj jeszcze raz".
Pomyślałem - pewnie ten już jest zarejestrowany na żonę, więc spoko.
Zacząłem konfigurować - wyłączenie poczty głosowej itp itd. Doładowałem za 5 zł. Ale nie dało się roamingu wyłączyć - mieszkam blisko granicy i na tym numerze nie chcę go mieć. Więc wpadłem na pomysł, że zrobię to przez apkę plusa. Wszedłem na swoje konto, dodałem numer - numer telefonu + 4 ostatnie cyfry kodu puk... ładnie mnie loguje...i stwierdziłem 2 rzeczy.
1. roaming jest wyłączony
2. numer jest już zarejestrowany na inną osobę.... i to na pewno nie jest moja żona tylko jakiś Mirosław K. z peselem zupełnie nie pasującym do peselu mojej żony.
A więc telefon na BOK - 601102601 - 10 minut tłumaczenia - pani - przesympatyczna zresztą - nie mogła oczywiście nic na tym numerze Mirka zrobić czy sprawdzić, bo nie mogła mnie uwierzytelnić imieniem i nazwiskiem moim + peselem - bo numer zarejestrowany jest na inną osobę - na Mirosława K. (mógłbym je podać bo je mam przecież - ale to byłoby naruszenie RODO przeze mnie)
Zgłosiłem reklamację... mam jej numer - ale nie dostałem żadnego potwierdzenia na maila ani na numer telefonu.
I teraz pytanie - jak to jest rozwiązywane i jak w ogóle do tego doszło?
Mogę coś jeszcze zrobić - czy mieć gdzieś te 10 zł zainwestowane w ten numer i kupić kolejny?
Przydługi wstęp - ale sytuacja jest kuriozalna
W piątek przez stronę internetową https://starter.plushbezlimitu.pl/"targ ... et="_blank zakupiłem 2 karty SIM. Podałem dane do rejestracji żony, bo to ona miała odebrać przesyłkę, więc tak było łatwiej. Wczoraj przyszła paczuszka - do podpisu faktura i odbiór zamówienia. Pierwszy numer - niezarejestrowany w ogóle - w słuchawce proszą żeby dokonać rejestracji - zarejestrowałem ze swojego konta abonenckiego w plush za pomocą sms - bez problemu poszło.
Drugi numer - tak samo chciałem - ale dostałem smsa zwrotnego: "Podane dane są nieprawidłowe. Sprawdź i spróbuj jeszcze raz".
Pomyślałem - pewnie ten już jest zarejestrowany na żonę, więc spoko.
Zacząłem konfigurować - wyłączenie poczty głosowej itp itd. Doładowałem za 5 zł. Ale nie dało się roamingu wyłączyć - mieszkam blisko granicy i na tym numerze nie chcę go mieć. Więc wpadłem na pomysł, że zrobię to przez apkę plusa. Wszedłem na swoje konto, dodałem numer - numer telefonu + 4 ostatnie cyfry kodu puk... ładnie mnie loguje...i stwierdziłem 2 rzeczy.
1. roaming jest wyłączony
2. numer jest już zarejestrowany na inną osobę.... i to na pewno nie jest moja żona tylko jakiś Mirosław K. z peselem zupełnie nie pasującym do peselu mojej żony.
A więc telefon na BOK - 601102601 - 10 minut tłumaczenia - pani - przesympatyczna zresztą - nie mogła oczywiście nic na tym numerze Mirka zrobić czy sprawdzić, bo nie mogła mnie uwierzytelnić imieniem i nazwiskiem moim + peselem - bo numer zarejestrowany jest na inną osobę - na Mirosława K. (mógłbym je podać bo je mam przecież - ale to byłoby naruszenie RODO przeze mnie)
Zgłosiłem reklamację... mam jej numer - ale nie dostałem żadnego potwierdzenia na maila ani na numer telefonu.
I teraz pytanie - jak to jest rozwiązywane i jak w ogóle do tego doszło?
Mogę coś jeszcze zrobić - czy mieć gdzieś te 10 zł zainwestowane w ten numer i kupić kolejny?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2020, o 09:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj ernest12,
Podaj proszę numer tej reklamacji. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.ernest12 pisze:Zgłosiłem reklamację... mam jej numer
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
19705346
Troszkę mnie niepokoi to że mam dostęp do czyjegoś konta - i jego danych. Zastanawiam się ktoś nie ma dostępu do peselu żony (wczoraj było sprawdzane i na dzień wczorajszy na jej pesel nie było żadnej rejestracji w bazie)
Troszkę mnie niepokoi to że mam dostęp do czyjegoś konta - i jego danych. Zastanawiam się ktoś nie ma dostępu do peselu żony (wczoraj było sprawdzane i na dzień wczorajszy na jej pesel nie było żadnej rejestracji w bazie)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
ernest12,
dziękuję za numer. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
dziękuję za numer. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Dziękuję za pomoc - w aplikacji już jest widoczna prawidłowa osoba na którą jest zarejestrowany numer. Informacji mailem/smsem jeszcze nie dostałem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
ernest12,
po zamknięciu sprawy odpowiedź na reklamację na pewno zostanie udzielona.
po zamknięciu sprawy odpowiedź na reklamację na pewno zostanie udzielona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 17:54
Re: Rejestracja Numeru
Witam, zamówiłem starter przez internet. Jak długo będę czekał na aktywację karty? Rejestracja miała być automatyczna a kurier zweryfikował moje dane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj ursusarctos,
rejestracja dokonywana jest w ciągu 72 godzin od doręczenia startera.
rejestracja dokonywana jest w ciągu 72 godzin od doręczenia startera.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Witam
Kupilem starter Plusa w kiosku i zarejestrowalem odrazu. Ale po czasie okazalo sie ze potrzebny mi bedzie jeszcze jeden.. Czy moge ten kolejny juz zalatwic rejestracje bez wychodzenia z domu ? Np. chcialem zamowic jakis starter plusa z allegro i czy moge go juz zarejestrowac wysylajac jakiegos sms z pierwszego juz zarejestrowanego numeru na karte ???
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank
Tak jak tutaj pisze to jest aktualne ??
Kupilem starter Plusa w kiosku i zarejestrowalem odrazu. Ale po czasie okazalo sie ze potrzebny mi bedzie jeszcze jeden.. Czy moge ten kolejny juz zalatwic rejestracje bez wychodzenia z domu ? Np. chcialem zamowic jakis starter plusa z allegro i czy moge go juz zarejestrowac wysylajac jakiegos sms z pierwszego juz zarejestrowanego numeru na karte ???
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank
Tak jak tutaj pisze to jest aktualne ??
Re: Rejestracja Numeru
Tak jak jest tam napisane jest aktualne. Parę minut i numer działa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj Frog,
Jak najbardziej potwierdzam .asandrzej pisze:Tak jak jest tam napisane jest aktualne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ